Web Analytics Made Easy - Statcounter

حامد سرائی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: با توجه به بازدیدهای مشترک صورت گرفته توسط نمایندگان این اداره کل، دانشگاه علوم پزشکی و اداره کل تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی منطقه شمال غرب، ابلاغ مجدد راهنمای الزامات سلامت محیط کار در دفاتر پیشخوان دولت برای مبارزه با کرونا ویروس به منظور رعایت فاصله گذاری اجتماعی، در دستور کار قرار گرفت و بنا شد اطلاع‌رسانی کامل و گسترده به همه دفاتر برای رعایت موارد انجام گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: رعایت تمامی شیوه‌نامه‌های بهداشتی توسط مسؤولین و کارکنان دفاتر (استفاده از ماسک، عدم ارائه خدمت به مراجعان فاقد ماسک)، ممنوعیت خوردن و آشامیدن، نصب دستگاه ضد عفونی کننده به صورت الکترونیکی یا پدالی در ورودی دفاتر، رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی در چینش لوازم دفتر و خدمات گیرندگان بایستی مورد توجه قرار گیرد.

مدیر کل ICT استان زنجان ضمن تاکید بر کنترل ورودی دفاتر و نوبت دهی حضوری توسط یکی از کارکنان و جلوگیری از ازدحام مقابل دفتر، افزود: جمع آوری تمامی لوازم مشترک مانند خودکار و استامپ و سایر لوازم، تکریم بیش از پیش ارباب رجوع با توجه به شرایط حساس و اختصاص حداقل 40 درصد از فضای دفتر به خدمات گیرندگان از دیگر اقدامات دفاتر در راستای رعایت پروتکل‌ها است.

سرائی گفت: دفاتر بایستی همکاری کامل با بازرسان حوزه کرونا داشته باشند و نظافت و ضدعفونی دفاتر به صورت روزانه و در روزهای پر ترافیک به صورت ساعتی صورت گیرد تا کنترل انتقال ویروس به حداقل برسد.

وی تاکید کرد: دفاتری که در ایام شیوع ویروس کرونا، به دلیل عدم رعایت طرح فاصله گذاری اجتماعی  از سوی مراکز بهداشت اخطاریه دریافت کنند علاوه بر امکان تعطیلی با حکم قضایی، پرونده آنها به استناد بند 13 ضوابط کمیته استانی رسیدگی به تخلفات دفاتر پیشخوان بنا به تخلف «عدم همکاری با بازرسان و ناظران دستگاه‌های خدمات دهنده و سایر مراجع قانونی و نظارتی» در نوبت اول، با احتساب 25 امتیاز منفی، منجر به تعلیق 50 درصد از خدمات با تشخیص کمیته کشوری به مدت 3 ماه، در نوبت دوم با احتساب 50 امتیاز منفی، منجر به تعلیق همه خدمات با تشخیص کمیته کشوری به مدت 3 ماه و در نوبت سوم: منجر به تعلیق همه خدمات به مدت تعیین شده توسط کمیته کشوری خواهد شد.

انتهای پیام/73005/ق

منبع: فارس

کلیدواژه: تعلیق استان زنجان سلامت ارتباطات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۸۶۲۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعلیق تمام مسابقات «لیگ 2 تهران» به دلیل ضرب و شتم داور

مسابقات لیگ ۲ جوانان تهران به دلیل کتک زدن داور تعلیق شد.

به گزارش فارس، به دنبال حواشی رخ داده در جریان بازی تیم های آرمان آفرینان و اتحاد ستارگان ابتدا از سوی کمیته انضباطی هیات فوتبال استان تهران دستوری موقت علیه خاطیان صادر شد.

پیامد صدور این حکم نشست فوری دیگری در کمیته انضباطی هیات فوتبال استان تهران برگزار و مقرر شد در راستای ایجاد آرامش و حفظ جایگاه داوران فعال در فوتبال تهران، برگزاری کلیه مسابقات لیگ دو و توابع استان  تهران تا تاریخ 15 اردیبهشت ماه سال جاری به حالت تعلیق درآید.

 کمیته انضباطی هیات فوتبال استان تهران قصد دارد به دور از هیاهو و در فضایی کاملا آرام به تخلفات رخ داده در این بازی رسیدگی و مطابق با قوانین، مجازات های لازم را برای متخلفان در روزهای آتی صادر نماید.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: شگرد فوتبالیست‌ها برای فرار از سربازی اختصاص تنها 200 بلیت به تماشاگران ایرانی در قطر!

دیگر خبرها

  • محکومیت بیش از ۵ میلیارد ریالی متصدی لوازم آرایش بهداشتی در رشت
  • ارائه خدمات مشاوره ای رایگان در حرم حضرت معصومه(س)
  • برخورد قاطع با تور‌های گردشگری غیرمجاز در کردستان
  • مختاری رفع تعلیق شد/بازگشت فرنگی کار ایران به اردوی تیم ملی
  • پلمب یک واحد قصابی به دلیل عدم رعایت ضوابط بهداشتی در رامهرمز
  • یک میلیون و ۹۰۰ هزار نوبت سر دام در اراک ایمن سازی سازی شد
  • تعلیق تمام مسابقات «لیگ 2 تهران» به دلیل ضرب و شتم داور
  • تعلیق مسابقات لیگ دو تهران به دلیل ضرب و شتم داور
  • چرا اتحادیه جهانی کشتی مصلایی پور را از المپیک‌ کنار گذاشت؟
  • سردار هداوند خبرداد: کشف ۲۵ تن مواد اولیه لوازم آرایشی قاچاق به ارزش ۲۰ میلیارد در اشتهارد