Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-29@02:11:25 GMT

ما هم می توانیم آمریکا را شکست دهیم؟!

تاریخ انتشار: ۲۰ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۴۸۷۶۱۵

ما هم می توانیم آمریکا را شکست دهیم؟!

شکست عجیب تیم ملی بسکتبال آمریکا برابر نیجریه نشان داد که این تیم در وضعیت خوبی قرار ندارد.

به گزارش "ورزش سه"، به نظر می رسد بعد از سه دوره قهرمانی متوالی آمریکا در المپیک، در آستانه المپیک توکیو اوضاع این تیم چندان جالب نیست.
غیبت برخی از فوق ستاره های بسکتبال NBA در تیم ملی آمریکا خبر خوبی برای هواداران این تیم نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
عملکرد ضعیف آمریکا در جام جهانی 2019 نشان داد که این تیم اوضاع خوبی ندارد و دیگر مدعی اول قهرمانی نیست.
با اینکه سعی کادرفنی و فدراسیون آمریکا این بود که همه فوق ستاره های این کشور در المپیک حاضر شوند، بازهم خبری از نفراتی همچون لبرون جیمز یا جیمز هاردن در تیم ملی آمریکا نیست. 
با این حال همچنان همه روی آمریکا به عنوان مدعی اول قهرمانی و پرافتخارترین تیم بسکتبال المپیک حساب ویژه ای باز کردند؛ تیمی که با ایران نیز همگروه است.
اما شکست این تیم در اولین بازی دوستانه مقابل تیمی درجه چندمی مثل نیجریه باعث ایجاد موجی از ناامیدی در بین هواداران آمریکایی شده است. 
گرگ پاپاویچ سرمربی تیم ایالات متحده پس از این باخت گفت: خوشحالم که این اتفاق در این زمان رخ داد. این باخت آخر دنیا نیست اما باید از این شکست درس بگیریم. در غیر این صورت برگزاری چنین مسابقه‌ای بی ارزش بوده است.
با این برد نخستین پیروزی تیم‌های آفریقایی مقابل تیم ملی آمریکا رقم خورد. آمریکا در المپیک ۲۰۱۲ لندن با نتیجه ۱۵۶ - ۷۳ تیم ملی نیجریه را شکست داده بود.
حالا با روندی که آمریکا در پیش گرفته، حتی می توانیم به رقم زدن یک شگفتی در المپیک توکیو هم فکر کنیم. این شکست می تواند موجی از خودباوری و اعتماد به نفس را بین بازیکنان ایرانی به وجود بیاورد تا برابر آمریکا از پیش باخته نباشند.
البته که حضور بازیکنانی همچون کوین‌ دورنت، دیمین لیلارد، جیسون تیتوم ‌و ... کار را برای هر تیمی سخت می کند و باید دید آمریکا در المپیک می تواند به روزهای خوب خود بازگردد یا خیر. بسکتبال

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: بسکتبال تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۸۷۶۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

غیبت وزنه‌برداری ایران در قهرمانی نوجوانان جهان

تیم ملی وزنه‌برداری نوجوانان ایران در مسابقات قهرمانی جهان ۲۰۲۴ پرو شرکت نمی‌کند.

به گزارش ایسنا، مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی نوجوانان جهان از ۲۲ تا ۲۶ می (۳ تا ۶ خرداد) در لیما پرو آغاز می‌شود. فدراسیون جهانی وزنه‌برداری لیست وزنه‌برداران حاضر در این مسابقات را اعلام کرد و نامی از وزنه‌برداران ایران وجود نداشت.

علاوه بر ایران کشورهایی مانند چین، کره جنوبی و کره شمالی هم وزنه‌بردار در این لیست ندارند و شرکت نمی‌کنند.

سجاد انوشیروانی رییس فدراسیون وزنه برداری پیش از این در گفت‌وگو با ایسنا در مورد اعزام نوجوانان به قهرمانی جهان پرو اعلام کرده بود: باید تمرکز اصلی ما بر روی المپیک باشد. بعد از بازی‌های المپیک مسابقات متعددی در رده‌های سنی مختلف داریم از این رو احتمال دارد که فدراسیون تمرکزش را بر روی المپیک و مسابقات متعددی که بعد از آن وجود دارد، بگذارد."

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • کمیته ملی المپیک قهرمانی تیم ملی فوتسال را تبریک گفت
  • مهم‌ترین اخبار ورزشی ۸ اردیبهشت
  • غیبت وزنه‌برداری ایران در قهرمانی نوجوانان جهان
  • حذف تلخ عربستان از صعود به المپیک پاریس
  • تیم «کشاورز قم» به مرحله دوم لیگ بسکتبال امید‌های کشور راه یافت
  • شکست تیم بسکتبال شهرداری گرگان در نخستین دیدار فینال سوپرلیگ بسکتبال غرب آسیا
  • سکوت کایل اسنایدر درباره شکست سنگین و تاریخی شکست!
  • دیوید تیلور، بی‌رحم دوست داشتنی
  • بسکتبال NBA | در لس آنجلس صدای جارو شنیده می شود
  • اسنایدر: باخت به تاج‌الدینوف روش مبارزه رقبایم را تغییر داد