Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-29@21:16:46 GMT

برق جان سارق سابقه دار کابل در شاهرود را گرفت

تاریخ انتشار: ۲۰ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۴۸۸۶۰۷

برق جان سارق سابقه دار کابل در شاهرود را گرفت

فرشید صفدری روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این فرد ۴۸ ساله ساکن شاهرود بوده و سابقه محکومیت و حبس به دلیل سرقت های متعدد بویژه سیم و کابل برق را در پرونده دارد.

وی با بیان این که سارق برای اجرای سرقت هایش از همه تجهیزات مورد نیاز بهره می برده است افزود: سارقان سیم های برق و مخابرات هرکیلوگرم مس را به قیمت حدود ۱۶۰۰ ریال می فروشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

صفدری گفت: به خاطر گرانی مس ، سود هنگفتی عاید سارقان می شود، قانون گذار در ماده ۶۵۹ قانون مجازات اسلامی مصوبه سال ۱۳۷۶ در موردتاسیسات و وسایل عمومی که مورد سرقت واقع می شوند ، مجازات یک ماه تا پنج سال حبس را تعیین کرده است.

در فروردین امسال هم با اقدامات تخصصی کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان شاهرود، سه سارق سابقه دار که در حاشیه شهر و روستاهای این شهرستان، سیم و کابل هوایی برق را سرقت می کردند ، دستگیر شدند.

این سارقان در بازجویی‌های تخصصی به ۴۳ فقره سرقت سیم و کابل هوایی برق اعتراف کردند و با تشکیل پرونده به مراجع قضایی اعزام و روانه زندان شدند.

برچسب‌ها دادگستری سمنان شاهرود سرقت قوه قضاییه

منبع: ایرنا

کلیدواژه: دادگستری سمنان شاهرود دادگستری سمنان شاهرود سرقت قوه قضاییه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۸۸۶۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری سارق احشام و کشف ۴۸ رأس دام سرقتی در اسدآباد

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ مصیب شاهملکی ظهر امروز در این رابطه اظهار کرد: در پی وقوع چندین فقره سرقت احشام در سطح روستاهای تابعه در سال گذشته و حضور عوامل پلیس آگاهی در صحنه، سرنخ‌های لازم جمع آوری و تلاش گسترده‌ای برای شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان احشام آغاز شد.

وی افزود: با انجام اقدامات فنی و کار اطلاعاتی شبانه روزی، عوامل پلیس آگاهی شهرستان موفق به شناسایی احدی از سارقان حرفه‌ای غیربومی یکی از استان‌های مجاور شدند.

شاهملکی ادامه داد: پس از تعقیب و مراقبت ۴۸ ساعته مأموران پلیس آگاهی، در یک اقدام ضربتی سارقان را دستگیر کردند.

این مقام انتظامی با اشاره به انتقال وی به شهرستان و مواجهه با مستندات موجود در پلیس آگاهی، به ۴ فقره سرقت احشام به تعداد ۴۸ رأس با همدستی ۲ نفر دیگر از همشهریان خود در سطح شهرستان شد.

وی گفت: با حضور شکات در پلیس آگاهی و هماهنگی با مرجع قضائی، خسارت وارده به میزان ۴ میلیارد ریال جبران و رضایت مالباختگان جلب شد.

فرمانده انتظامی شهرستان اسدآباد در خاتمه با اشاره به معرفی متهم به مرجع قضائی و روانه شدن وی به زندان مرکزی همدان، از مالکان احشام و دامداران خواست ضمن رعایت توصیه‌های پلیسی در امر جلوگیری از سرقت، بیشتر از دام‌های خود مراقبت کنند.

کد خبر 6090300

دیگر خبرها

  • دستگیری سارقان و کشف ۱۹ فقره سرقت در خرم آباد
  • سارقان مشاعات ساختمانی در اسفراین دستگیر شدند
  • مرگ سارق موبایل قاپ با شلیک پلیس
  • بازداشت پنج سارق حرفه ای در خرمشهر
  • دستگیری ۵ سارق در خرمشهر
  • دستگیری سارق احشام و کشف ۴۸ رأس دام سرقتی در اسدآباد
  • نصب پابند الکترونیک برپای ۳۰۰ سارق در غرب تهران
  • دستگیری سارقان سیم و کابل در شاهرود
  • دستگیری باند سارقان سیم و کابل‌های برق در اسلامیه
  • طرح پایش هوشمند سارقان سابقه‌دار با پابند الکترونیکی در گفت و گو با رئیس پلیس آگاهی پایتخت | ماجرای سرقت دو سارق با پابند الکترونیکی چه بود