Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-28@23:22:06 GMT

کلید اولیه آزمون ارتقاء دستیاری منتشر شد

تاریخ انتشار: ۲۰ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۴۸۹۳۴۸

کلید اولیه آزمون ارتقاء دستیاری منتشر شد

کلید اولیه به همراه دفترچه سئوالات آزمون ارتقاء دستیاری و گواهینامه تخصصی پزشکی سال ۱۴۰۰ فردا بر روی سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی قرار گرفت.

به گزارش ایسنا، چهلمین دوره آزمون ارتقاء دستیاری و گواهینامه تخصصی پزشکی سال ۱۴۰۰ روز گذشته جمعه ۱۸ تیر ماه به صورت کاغذی در ۴۹ حوزه امتحانی زیرنظر ۱۰ قطب دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور  برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

تعداد ۱۱ هزار و ۶۹۰ داوطلب در ۲۷ رشته امتحانی مجاز در چهلمین دوره آزمون ارتقاء دستیاری و گواهینامه تخصصی پزشکی شرکت کردند.

بر اساس اعلام مرکز سنجش آموزش پزشکی، آزمون با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی طبق آخرین دستورالعمل های منتشر شده توسط معاونت بهداشتی وزارت متبوع برگزار شد. همچنین داوطلبانی که طبق فرم خوداظهاری تکمیل شده در دانشگاه مبتلا به ویروس کووید-۱۹ بودند در محیطی جداگانه و دور از سایر داوطلبان آزمون خود را برگزار کردند. 

 کلید اولیه به همراه دفترچه سئوالات آزمون امروز یک شنبه مورخ ۲۰ تیر در سایت اینترنتی مرکز سنجش آموزش پزشکی به نشانی sanjeshp.ir در دسترس قرار  گرفت. داطلبان تا ساعت ۱۲ روز سه شنبه ۲۲ تیر می توانند نسبت به ثبت اعتراض خود اقدام کنند.

مهلت ارسال اعتراض به سئوالات چهلمین دوره آزمون ارتقاء دستیاری و گواهینامه تخصصی پزشکی سال ۱۴۰۰ بعد از اعلام کلید اولیه، فقط از طریق سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی، از تاریخ ۲۰تیرماه تا ساعت ۱۰ صبح روز سه شنبه مورخ ۲۲ تیر تعیین شده است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: آزمون ارتقا دستیاری آزمون ارتقاء دستیاری و گواهینامه تخصصی پزشکی مرکز سنجش آموزش پزشکی کلید اولیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۸۹۳۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری پنج دوره تخصصی توانمندسازی مشاغل گردشگری در گلستان

به‌گزارش جام جم آنلاین از گرگان ،  یاسر قندهاری با اعلام این خبر گفت: عنوان این دوره‌ها «قوانین و مقررات بیمه و مالیات»، «مدیریت کیفیت و تأسیسات گردشگری»، «صرفه‌جویی انرژی در تأسیسات گردشگری»، «تسهیلگری و کسب‌وکارهای کوچک در گردشگری» و «بازآموزی راهنمایان گردشگری» است و به شرکت‌کنندگان گواهینامه پایان دوره اعطا می‌شود.


معاون گردشگری استان گلستان خاطرنشان کرد: این دوره‌ها به‌صورت رایگان و با اعطای گواهینامه با همکاری دو موسسه آوای طبیعت گلستان و موسسه نواندیشان نوای بارانک ورکان به‌صورت حضوری و در یک بازه زمانی مشخص برگزار می‌شود.


او یادآور شد: اعتبار دوره‌های مذکور با پیگیری‌های صورت‌گرفته توسط معاونت گردشگری استان از دفتر مطالعات، آموزش و برنامه‌ریزی وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی جذب شده است.


قندهاری بابیان این‌که آموزش زیربنای صنعت گردشگری است، تصریح کرد: زیرساخت و تجهیزات به‌تنهایی نمی‌تواند خدمات مطلوب و باکیفیت در حوزه گردشگری ارائه کند، لذا دوره‌های آموزشی و نرم‌افزارهای آموزشی بیشتر موردتوجه تأسیسات گردشگری قرار می‌گیرد.


او همچنین با اشاره به اهمیت آموزش کارکنان در حوزه گردشگری افزود: باوجود نیروهای آموزش‌دیده، فعالیت و ارائه خدمت در حوزه گردشگری سهل می‌شود، اما اگر نیروها آموزش ندیده‌ باشند با دشواری‌های زیادی در خدمت‌رسانی مواجه خواهیم بود.

دیگر خبرها

  • رقابت ۱۲ هزار داوطلب در پنجاه و یکمین دوره آزمون دستیاری پزشکی
  • برگزاری پنج دوره تخصصی توانمندسازی مشاغل گردشگری در گلستان
  • کلید اولیه نوبت اول کنکور سراسری سال ۱۴۰۳ منتشر می‌شود
  • زمان انتشار کلید اولیه نوبت اول کنکور سراسری
  • کلید اولیه نوبت اول کنکور سراسری سال ۱۴۰۳ سه‌شنبه منتشر می‌شود
  • کلید اولیه نوبت اول کنکور شنبه اعلام می‌شود
  • پنجاه و یکمین آزمون دستیاری پزشکی ۱۳ اردیبهشت برگزار می شود/ افزایش تعداد داوطلبان
  • کلید اولیه کنکور ۱۴۰۳ سه شنبه منتشر می شود
  • زمان انتشار کلید اولیه نوبت اول کنکور اعلام شد
  • افزایش تعداد داوطلبان پنجاه و یکمین دوره آزمون دستیاری پزشکی