Web Analytics Made Easy - Statcounter

جدال چند ماهه توییتر با دولت هند به تسلیم این شبکه اجتماعی در برابر قوانین آی تی هند منجر شد. خبرگزاری میزان – شبکه اجتماعی «توییتر» در نهایت در برابر خواسته دولت هند تسلیم شد.   به گزارش پایگاه «مینت»، توییتر پس از کشمکش چند ماهه و مقاومت در برابر درخواست دولت هند مبنی بر مطابقت شبکه‌های اجتماعی با قوانین جدید «آی تی» این کشور در نهایت افسر ناظر مقیم در هند را منصوب و نخستین گزارش ماهانه انطباق خود را منتشر کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  براساس گزارش انطباق با قوانین «آتی تی» هند که توییتر منتشر کرد، ۲۲ هزار و ۵۶۴ حساب کاربری توییتر در هند به دلیل «پیشنهاد کردن تروریسم» یا به اشتراک گذاشتن محتوا‌های مربوط به بهره کشی جنسی از کودکان و محتوا‌های مشابه را به حالت تعلیق درآورد.   توییتر همچنین ۱۳۳ «یو آر ال» (مخفف Uniform Resource Locator، راهی است برای شناسایی مکان یا موضع یک فایل بر روی اینترنت) درخواست شده توسط دادگاه هند را ارائه کرد. بیشتر بخوانید: شرط دادگاه عالی هند برای ادامه فعالیت توییتر دولت هند مصونیت قانونی توییتر را لغو کرد براساس ماده ۴ قوانین «آی تی» هند مصوب ۲۰۲۱، توییتر موظف به ارائه گزارش ماهانه در مورد رسیدگی به شکایات کاربران هند را منتشر کند.   توییتر در ماه‌های اخیر اختلافی شدید با دولت هند بر سر پیروی از قوانین جدید «آی تی» این کشور داشت و از انتصاب افسر ناظر مقیم خودداری می‌کرد.   این در حالی است که فیسبوک و گوگل، ضمن انتصاب افسران مورد نظر دولت هند، نخستین گزارش ماهانه خود را در اوایل ماه جاری ارائه کرده بودند.   انتهای پیام/ برچسب ها: حوادث بین الملل توییتر هند

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: توییتر حوادث بین الملل توییتر هند دولت هند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۹۰۰۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فوری | واریزی مددجویان تحت پوشش ۳ برابر شد

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از تسنیم، داود منظور افزود: متوسط پرداختی ماهانه به مددجویان تحت پوشش نهادهای حمایتی از ۶۱۷ هزار تومان به ۱۶۹۰ هزار تومان افزایش یافته است.

وی در فضای مجازی در ادامه تشریح ویژگی‌های ممتاز قانون بودجه ۱۴۰۳، نوشت: اعتبارات رفاه و تامین اجتماعی از ۱۳۱ هزار میلیارد تومان (همت) در سال ۱۳۹۹ به ۶۳۰ همت در سال ۱۴۰۳ افزایش یافته است.

رئیس سازمان برنامه و بودجه اعلام کرد: تعداد مددجویان تحت پوشش نهادهای حمایتی از ۳.۲ میلیون خانوار به ۳.۹ میلیون خانوار افزایش یافته است.

خبر مهم درباره آغاز مرحله سوم طرح فجرانه کالابرگ الکترونیک | شرطی که حذف شد | اعتبار تشویقی افزایش یافت + جزئیات

وی افزود: همچنین، در دولت سیزدهم برای کمک به تغذیه کودکان دچار سوء تغذیه، مبلغ ۸۴۰ میلیارد تومان در بودجه سال ۱۴۰۲ و مبلغ ۱۷۲۸ میلیارد تومان در بودجه ۱۴۰۳ پیش‌بینی شده است.

منظور پیش از این نیز خبر داده بود که اعتبار مورد نیاز برای پرداخت فوق‌العاده خاص کارکنان خدوم نظام سلامت با رقم ۱۰ هزار میلیارد تومان در بودجه امسال به تصویب رسید.

کد خبر 849322 برچسب‌ها خبر مهم سازمان برنامه و بودجه دولت سیزدهم

دیگر خبرها

  • هدف ستاد تعطیلی واحدهای صنفی نیست/صنوف با قوانین هماهنگ شوند
  • بازار مکاره سلامت در شبکه‌های اجتماعی/ عدم بازدارندگی قوانین
  • مقام فرانسوی انفعال دولت را در برابر نسل کشی در غزه محکوم کرد
  • توزیع منابع با نگاه عدالت محور کلیدواژه حل مشکل حاشیه نشینی است
  • فوری | واریزی مددجویان تحت پوشش ۳ برابر شد
  • مواضع متناقض سران غربی در برابر اتفاقات اخیر آمریکا + فیلم
  • سرانه ماهانه دریافتی ایتام و فرزندان محسنین به ۲۰ میلیون ریال رسید
  • دریافتی ماهانه ایتام زنجانی به ۲۰ میلیون ریال رسید
  • حاشیه جدید بارسا: اعتراض همسر ستاره به نیمکت‌نشینی!
  • حق بیمه بیش از ۴ هزار مددجوی کمیته امداد ماهانه پرداخت می‌شود