Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-28@22:49:48 GMT

مصدومیت وحشتاک ستاره مکزیکی ناپولی (عکس)

تاریخ انتشار: ۲۰ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۴۹۱۱۹۸

بازی افتتاحیه گلدکاپ بین مکزیک و ترینیداد، حادثه ای تلخ را به همراه داشت.

به گزارش "ورزش سه"،، هروینگ لوزانو وینگر ناپولی پس از یک مصدومیت شدید از ناحیه سر در بازی  تیم ملی مکزیک روانه بیمارستان شد. لوزانو در ترکیب تیم ملی مکزیک در بازی های جام ملت های آمریکای شمالی و مرکزی(گُلدکاپ) در مقابل ترینیداد و توباگو در تگزاس حضور پیدا کرده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

18 دقیقه از بازی در ورشگاه دالاس کوبویز گذشته بود که لوزانو پس از برخورد با زانوی ماروین فیلیپ گلر حریف از ناحیه بالای چشم مصدوم شد و دیگر نتوانست به کار ادامه دهد.

 

 

 

 

طبق گزارش ای اس پی ان، لوزانو ابتدا بیهوش شده بود ولی کمی بعد با تکان دادن دستش باعث شد تا نگرانی ها اندکی برطرف شود. او بلافاصله به بیمارستان منتقل شد.

 

 

 

 

 

پزشک تیم ملی مکزیک در مورد شرایط لوزانو گفت:« شرایط لوزانو پایدار است. او به هوش آمده و مورد معاینات پزشکی قرار خواهد گرفت.»

 

بازی مکزیک و ترینیداد و توباگو در حالی با تساوی بدون گل به پایان رسید که مکزیک 30 شوت به چارچوب داشت. مکزیک و ترینیداد در گروه A از میان شانزده تیم حاضر در مسابقات گُلدکاپ قرار دارند و ال سالوادور و گواتمالا دیگر هم گروه هایشان هستند. فینال مسابقات در روز دهم مرداد در لاس وگاس برگزار می شود.

 

 

مکزیک تیم ملی مکزیک هیروینگ لوزانو ناپولی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: مکزیک تیم ملی مکزیک هیروینگ لوزانو ناپولی تیم ملی مکزیک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۹۱۱۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مصدومیت نگران کننده ستاره سیتی مقابل فارست

به گزارش "ورزش سه"،‌ تیم‌های منچسترسیتی و ناتینگهام فارست در بازی هفته سی و پنجم لیگ برتر انگلیس به مصاف هم رفته‌اند و نیمه دوم این بازی با نتیجه 1-0 به سود سیتی دنبال می‌شود.

سیتی نیمه اول این بازی را به سختی با برد پشت سر گذاشت چراکه تیم فارست آماده نشان داد و حملات زیادی را روی دروازه تیم پپ گواردیولا اجرا کرد.

روی یکی از این موقعیت‌های خطرناک، ادرسون آسیب دید. در دقیقه 16 ارسال توپ از روی ضربه کرنر را ادرسون دفع کرد اما با بازیکن حریف برخورد کرد.

ارسال خطرناک گیبس وایت، ادرسون را مجبور کرد که برای مهار آن از دروازه خارج شود و جلوتر از ویلی بولی روی توپ اثر بگذارد. به همین دلیل بولی به شانه چپ ادرسون برخورد کرد و او دچار آسیب شد.

ادرسون برای لحظاتی روی زمین بود و پزشکان سیتی برای مداوای او وارد زمین شدند. با وجود گرم کردن استفان اورتگا، ادرسون هنگام بلند شدن از زمین به کادرفنی اطمینان داد که مشکلی برای ادامه بازی ندارد و دوباره درون دروازه ایستاد.

با این حال ادرسون فقط تا پایان نیمه اول توانست درد شانه اش را تحمل کند و از زمان شروع نیمه دوم اورتگا جانشین او شد تا دروازه‌بان برزیلی از بازی خارج شود.

میزان دقیق مصدومیت ادرسون در این لحظه مشخص نیست و برای اخبار دقیق باید منتظر نشست خبری پپ گواردیولا پس از بازی یا واکنش خود بازیکن بعد از سوت پایان ماند.

سیتی برای کسب عنوان قهرمانی در لیگ برتر انگلیس رقابت نزدیکی با لیورپول و آرسنال دارد و عدم حضور ستاره تأثیرگذاری مانند ادرسون در ترکیب می‌تواند برای پپ گواردیولا چالش بزرگی باشد.

دیگر خبرها

  • کری ستاره رم برای لورکوزن: رکوردشان را می‌شکنیم!
  • سردار آزمون در زمین مارادونا درخشید(عکس)
  • مصدومیت نگران کننده ستاره سیتی مقابل فارست
  • مصدومیت ستاره بایرن در آستانه بازی با رئال
  • ستاره سپاهان بازی با پرسپولیس را از دست داد
  • غیبت دومین ستاره سپاهان مقابل پرسپولیس!
  • عکس‌| مصدومیت ستاره پرسپولیس مقابل آلومینیوم
  • اورونوف: این وضع مصدومیت پای من است
  • افشاگری ستاره چلسی: 6 ماه با درد بازی کردم
  • قطعی: ستاره ایتالیایی یورو را از دست داد