Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت‌الاسلام مرتضی کریمی، رئیس اداره اوقاف و امور خیریهٔ شهرستان قزوین در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس در قزوین گفت: چهل‌وچهارمین دوره از مسابقات سراسری قرآن کریم در استان قزوین در مرحلهٔ شهرستانی با مشارکت 270 شرکت‌کننده آغاز شد.

وی افزود: این مسابقات در رشته‌های قرائت، ترتیل، تحقیق، اذان، حفظ 5 جزء، حفظ 10 جزء، حفظ 20 جزء و حفظ کل و نیز دعاخوانی در بخش‌های برادران و خواهران از امروز در شهرستان قزوین در محل آستان مقدس امامزاده حسین(ع) آغاز شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مسؤول در پایان اظهار کرد: برگزیدگان مرحلهٔ شهرستانی این مسابقات، در مرحلهٔ استانی در شهریور ماه 1400 با یکدیگر رقابت خواهند کرد.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: استان قزوین آغاز مسابقات سراسری قرآن کریم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۹۱۶۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رقابت اسکواش بازان درمسابقات بین المللی گرگان جونیور

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، مسابقات بین المللی اسکواش گرگان جونیور آغاز شد که مرضیه قاسمپور پس از روبرو شدن با قرعه استراحت در مرحله نخست امروز سه شنبه  در مرحله یک  چهارم نهایی رده سنی زیر ۱۹ سال به مصاف سپیده تابان ار استان همدان می‌رود.

مسابقات بخش پسران نیز ار نوزدهم اردیبهشت ماه آغاز می‌شود که امیرحسین رضازاده در رده سنی زیر ۱۹ سال در برابر حریفان خود قرار می‌گیرد.

۱۴۶ اسکواش باز در پخش دختر و پسر درمسابقات بین المللی گرگان جونیوز ثبت نام کردند.

شرکت کننده دراین مسابقات در ۵ رده سنی زیر ۱۱ سال، زیر ۱۳ سال، زیر ۱۵ سال، زیر ۱۷ سال و زیر ۱۹ سال به رقابت می‌پردازند.

نفرات برتر مسابقات بین المللی اسکواش گرگان جونیور، بیست ویکم اردیبهشت ماه مشخص می‌شوند.

دیگر خبرها

  • رقابت اسکواش بازان درمسابقات بین المللی گرگان جونیور
  • جمعه، آخرین مهلت مرحله سوم طرح فجرانه کالابرگ در قزوین
  • سوت آغاز لیگ فوتبال امید‌های مناطق کشور در محمودآباد به صدا در آمد
  • مرحله استانی مسابقات قرآن عترت و نماز در چرام
  • چهارمین مدال دوره جدید والیبال ایران از جنس طلا
  • آزمون‌های ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن در گراش
  • رقابت‌های قرآنی دانش‌آموزی استان مرکزی
  • مسابقات قرآن دانش‌آموزی استان مرکزی
  • برگزاری آزمون ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی قرآن در کرمانشاه
  • نوزدهمین دوره آزمون حفاظ قرآن کریم در گلستان