Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، مهم‌ترین حوادث امروز یکشنبه ۲۰ تیرماه سال ۱۴۰۰ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

انفجار لوله گاز در شیراز حادثه آفرید/۲ نفر مجروح شدند

فرمانده انتظامی شیراز از انفجار لوله گاز و مجروحیت ۲ نفر در شهرستان شیراز خبر داد.

سرهنگ فرج شجاعی فرمانده انتظامی شیراز بیان کرد: در پی تماس شهروندان با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر انفجار لوله گاز در یک پاساژ تجاری در یکی از محله‌های شیراز، بلافاصله ماموران کلانتری ۱۱ به همراه عوامل امدادی به محل مورد نظر اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او گفت: در بررسی جزئیات حادثه توسط ماموران انتظامی و بنا به نظر کارشناسان، مشخص شد که انفجار به علت نشت گاز صورت گرفته است.

فرمانده انتظامی شهرستان شیراز ادامه داد: در این حادثه ضمن وارد شدن خسارت به این پاساژ، ۲ نفر به علت صدمات وارده مجروح و به مراکز درمانی منتقل شدند.

کشف ۷۷ راس گوسفند قاچاق در مهر

فرمانده انتظامی مهر گفت: ماموران انتظامی شهرستان مهر در بازرسی از یک دستگاه کامیون موفق به کشف ۷۷ رأس گوسفند قاچاق شدند.

سرهنگ عظیم‌اله کرمی فرمانده انتظامی مهر اظهار کرد: مأموران انتظامی پاسگاه گله دار شهرستان مهر در اجرای طرح مبارزه با قاچاق احشام، هنگام کنترل خودرو‌های عبوری در محور‌های فرعی به یک دستگاه کامیون حامل دام مشکوک و آن را برای بررسی بیشتر توقیف کردند.

او بیان کرد: در بررسی اولیه مشخص شد که کامیون حامل ۷۷ راس گوسفند قاچاق می‌باشد که راننده قصد انتقال آن به استان‌های مرزی و خروج از کشور دارد.

فرمانده انتظامی مهر با بیان اینکه در این خصوص راننده و سرنشین برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند، گفت: کارشناسان ارزش دام‌های مکشوفه را ۲ میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال برآورد کرده‌اند.

مرگ بر اثر سقوط از بلندی

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی فارس از سقوط مردی ۴۰ ساله در شیراز خبر داد که در یک ساختمان نیمه کاره مشغول کار در ارتفاع بوده است.

سرهنگ کاووس محمدی معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی فارس بیان کرد: برابر اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر سقوط فردی از ارتقاع در شهرک "فرزانگان" شهرستان شیراز، بلافاصله ماموران برای بررسی موضوع به محل حادثه اعزام شدند.

او افزود: در بررسی اولیه ماموران مطلع شدند مرد ۴۰ ساله در ارتفاع در طبقه چهارم مشغول کار بوده که به دلیل نامعلوم به پایین سقوط و فوت کرده است.

معاون اجتماعی پلیس فارس، از کارفرمایان و مالکان خواست نکات ایمنی در کار را رعایت کنند تا شاهد حوادث ناگوار نباشیم.

پژو حامل ۱۰۰ کیلو تریاک توقیف شد

فرمانده انتظامی لارستان گفت: با تلاش مأموران انتظامی این شهرستان ۱۰۰ کیلو تریاک کشف و یک قاچاقچی دستگیر شد.

سرهنگ داود امجدی فرمانده انتظامی لارستان اظهار کرد: مأموران انتظامی لارستان هنگام کنترل خودرو‌های عبوری در محور بندرعباس-درزسایبان به یک سواری پژو ۴۰۵ مظنون و دستور ایست را صادر کردند.

او ادامه داد: ماموران انتظامی پس از طی مسافتی تعقیب و گریز موفق شدند خودرو را توقیف و در بازرسی از آن ۱۰۰ کیلو تریاک کشف کنند.

فرمانده انتظامی لارستان با بیان اینکه در این خصوص یک قاچاقچی حرفه‌ای دستگیر و پس از سیر مراحل قانونی روانه زندان شد، تصریح کرد: مبارزه بی امان با سوداگران مرگ به صورت ویژه در دستور کار پلیس این شهرستان قرار دارد.

سواری پراید با ۱۴ کیلو تریاک در ارسنجان توقیف شد

فرمانده انتظامی ارسنجان از دستگیری ۲ قاچاقچی و کشف ۱۴ کیلو تریاک در شهرستان ارسنجان خبر داد.

سرهنگ محمدعلی فرهادی فرمانده انتظامی ارسنجان بیان کرد: ماموران انتظامی ارسنجان هنگام ایست و بازرسی در محور‌های مواصلاتی منتهی به این شهرستان، به یک دستگاه پراید مشکوک و آن را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

او افزود: مأموران در بازرسی از این خودرو ۱۴ کیلو تریاک که به طرز بسیار ماهرانه‌ای در قسمت‌های مختلف سواری جاسازی شده بود کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان ارسنجان با بیان اینکه در این خصوص ۲ قاچاقچی حرفه‌ای دستگیر و پس از سیر مراحل قانونی روانه زندان شدند، از شهروندان خواست در صورت مشاهده موارد مشکوک مراتب را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ گزارش کنند.

کشف ۱۱ فقره سرقت سیم و کابل برق در ممسنی

فرمانده انتظامی شهرستان ممسنی از دستگیری یک سارق حرفه‌ای و کشف ۱۱ فقره سرقت سیم و کابل برق خبر داد.

سرهنگ محمد نیکبخت فرمانده انتظامی شهرستان ممسنی بیان کرد: در پی وقوع چند فقره سرقت سیم و کابل برق در برخی از محلات این شهرستان، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی ممسنی قرار گرفت.

او افزود: ماموران پلیس پس از اقدامات فنی و تخصصی موفق شدند در این خصوص یک سارق حرفه‌ای را شناسایی و وی را در مخفیگاهش دستگیر کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان ممسنی با بیان اینکه متهم در بازجویی اولیه به ۱۱ فقره سرقت سیم و کابل برق اعتراف کرد، گفت: این سارق حرفه‌ای پس از سیر مراحل قانونی روانه زندان شد.

کشف ۵۰ راس گوسفند قاچاق در پاسارگاد

فرمانده انتظامی شهرستان پاسارگاد از توقیف یک دستگاه کامیون و کشف ۵۰ رأس گوسفند قاچاق خبر داد.

سرهنگ مصطفی توکلی فرمانده انتظامی شهرستان پاسارگاد اظهار کرد: ماموران پلیس آگاهی این فرماندهی در اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و احشام، هنگام کنترل خودرو‌های عبوری در محور اصفهان -شیراز به یک دستگاه کامیون حامل دام مشکوک و آن را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

او با بیان اینکه در بررسی‌های اولیه مشخص شد کامیون حامل ۵۰ رأس گوسفند قاچاق و فاقد مجوز دامپزشکی است، گفت: ارزش احشام بنا بر نظر کارشناسان یک میلیارد و ۵۴۰ میلیون ریال برآورد شده است.

فرمانده انتظامی پاسارگاد اضافه کرد: در این رابطه یک نفر دستگیر و برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.

کشف خودرو سرقتی با هوشیاری پلیس داراب

فرمانده انتظامی داراب از کشف یک دستگاه خودرو مسروقه در شهرستان داراب خبر داد.

سرهنگ علیرضا نوشاد فرمانده انتظامی داراب اظهار کرد: ماموران کلانتری ۱۱ داراب حین گشت زنی در سطح شهر به یک دستگاه وانت مزدا که در حاشیه خیابان پارک شده بود مشکوک شدند.

او افزود: پس از بررسی خودرو و استعلام به عمل آمده مشخص شد خودرو مورد نظر از شهرستان فسا مورد سرقت واقع شده است.

فرمانده انتظامی داراب با بیان اینکه خودرو به پارکینگ منتقل و اقدامات اولیه برای تحویل آن به مالباخته انجام شده است، گفت: تلاش برای دستگیری سارق ادامه دارد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: انفجار گاز لوله گاز حوادث و انتظامی فرمانده انتظامی شهرستان فقره سرقت سیم و کابل برق سیر مراحل قانونی یک دستگاه کامیون انتظامی لارستان ماموران انتظامی انفجار لوله گاز گوسفند قاچاق یک دستگاه کامیون حامل کیلو تریاک برای بررسی حرفه ای مشخص شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۹۳۴۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مرگ ۲ کارگر شهرداری شیراز حین عملیات لوله گذاری

رضا جاویدی با بیان اینکه این حادثه پیش از ظهر امروز (شنبه ۸ اردیبهشت) رخ داده است، افزود: عملیات لوله گذاری دفع آب‌های سطحی در میدان دولت ابتدای بولوار میثم در حال انجام بود که سه کارگر پیمانکار طرف قرارداد شهرداری منطقه پنج در حین انجام عملیات لوله گذاری در پی ریزش جداره مسیر حفاری در هنگام عملیات خاکبرداری دچار حادثه شدند.

او ضمن ابراز همدردی و تسلیت به خانواده داغدار کارگران فوت شده، اضافه کرد: با حضور به موقع نیرو‌های آتش نشانی یکی از کارگران، زنده از زیر خاک بیرون کشیده شد، اما متاسفانه با وجود انجام عملیات، دو کارگر پیمانکار فوت کردند.

سخنگوی شهرداری شیراز با ابراز تاسف از وقوع این حادثه، ادامه داد: اجساد کارگران فوت شده با نظارت مقام قضایی جهت انتقال به پزشکی قانونی تحویل عوامل مربوطه شده است.

لازم به ذکر است که شهرداری شیراز در راستای توسعه شبکه دفع آب‌های سطحی بمنظور جلوگیری ازآب گرفتگی معابر و براساس برنامه ریزی‌ها و مطالعات انجام شده، اقدام به اخذ پیمانکار جهت اجرای پروژه لوله گذاری دفع آب‌های سطحی این محل کرده است.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • مرگ ۲ کارگر شهرداری شیراز
  • فوت دو کارگر حین اجرای عملیات لوله‌گذاری دفع آب‌های سطحی در شیراز
  • مرگ تلخ ۲ کارگر در حادثه عملیات لوله‌گذاری در شیراز
  • جاسازی ۴۱۷ گرم هروئین در معده یک قاچاقچی
  • مرگ ۲ کارگر شهرداری شیراز حین عملیات لوله گذاری
  • ‌فوت ۲ کارگر در حادثه عملیات لوله‌گذاری دفع آب‌های سطحی در شیراز
  • از توقیف خودرو ۱۷ میلیارد ریالی قاچاق تا دستگیری عامل آتش سوزی عمدی منزل در فارس
  • کشف ۱۳ گوسفند قاچاق در خودرو سواری
  • شناسایی ۱۶ متهم فراری در خرمشهر
  • کشف یک و نیم تن بادام قاچاق در امیدیه