Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم، حمید قاسمی ده‌چشمه معاون مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران در بازدید از دو کارخانه در استان قم، گفت: منابع انرژی باید بیشتر در مدار پشتیبانی از تولید و رفع موانع تولید قرار گیرد.

قاسمی ده چشمه با اشاره به اجرای مناسب طرح رایگان دوگانه‌سوز کردن خودرو‌های عمومی افزود: بر اساس ظرفیت مناسب تولید و مراکزی که در این زمینه فعالیت دارند می‌توان روزانه تعداد و میانگین تبدیل ناوگان موجود را افزایش داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران از آمادگی کارگاه‌های مجاز و کارخانه‌های تبدیل خودرو‌های بنزین‌سوز به دوگانه‌سوز برای افزایش ظرفیت دوگانه‌سوز کردن خودرو‌ها خبر داد و گفت: ثبت‌نام در سایت GCR.NIOPDC.IR و تبدیل خودرو‌های عمومی طبق این طرح رایگان است.

اجرای طرح ملی دوگانه‌سوز کردن رایگان خودروها، ضمن صرفه اقتصادی برای صاحبان خودرو‌ها افزون بر بهبود وضع محیط زیست، سبب صرفه‌جویی روزانه ۱۲ میلیون لیتر بنزین شده و سالانه حدود ۲ میلیارد دلار درآمد عاید کشور می‌شود.

انتهای پیام/ح

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دوگانه سوز خودروهای عمومی دوگانه سوز کردن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۹۵۴۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکریم مقام معلم به یک فرهنگ و خیزش عمومی تبدیل شود

به گزارش گروه استان‌های ایسکانیوز، نشست هم اندیشی در خصوص ویژه برنامه های بزرگداشت مقام معلم، به ریاست مهران فاطمی؛ استاندار یزد و با حضور جمعی از مدیران استان برگزار شد.

استاندار یزد در این نشست، با اشاره به نقش نظام تعلیم و تربیت در توسعه و پیشرفت یزد، گفت: آموزش و پرورش، بعد از نهاد خانواده مهمترین و مقدس ترین نهاد در کشور است.

وی در ادامه به جایگاه و مقام رفیع معلمین در دین مبین اسلام اشاره و خاطرنشان کرد: در هفته تکریم مقام معلم باید یک خیزش عمومی در راستای تکریم مقام معلم در سطح جامعه شکل گیرد.

فاطمی با بیان اینکه تکریم مقام معلمین باید به یک فرهنگ عمومی تبدیل و نهادینه شود، خاطرنشان کرد: تکریم معلمین نباید منحصر به یک هفته خاص باشد بلکه اوج آن باید در این هفته باشد.

استاندار یزد در ادامه به ویژه برنامه های بزرگداشت مقام معلم اشاره و بر برگزاری این برنامه ها در شان جامعه فرهنگیان و به بهترین نحو ممکن تاکید کرد.

خبرنگار: محمد حسین زارع زردینی

انتهای خبر/

کد خبر: 1228789 برچسب‌ها استان یزد دانشگاه فرهنگیان آموزش و پروش وزارت آموزش و پرورش

دیگر خبرها

  • افزایش ۱۲۷ میلیون مترمکعبی ظرفیت تولید گاز کشور با توسعه ۱۶ میدان گازی/ افزایش حدود ۶ برابری سرمایه‌گذاری در صنعت نفت در دولت سیزدهم
  • همکاری‌های هنری ایران و روسیه گسترش می‌یابد
  • افزایش ۱۲۷ میلیون مترمکعبی ظرفیت تولید گاز کشور با توسعه ۱۶ میدان گازی
  • تکریم مقام معلم به یک فرهنگ و خیزش عمومی تبدیل شود
  • تولید مرغ در داورزن خراسان رضوی ۵۰ درصد افزایش یافت
  • تعیین تکلیف تعهدات ساینا Sدو‌گانه سوز+ قیمت
  • افزایش توان صادراتی زنجیره مرغ مازندران
  • زنجیره تامین گوشت مرغ مازندران رو به رشد است
  • صادرات مرغ گرم افزایش می‌یابد
  • نزول طلا و ارز ادامه دارد | افزایش تیراژ تولید خودرو