Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی به همراه جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی به منظور بازدید از حوزه قضایی مهاباد و بررسی وضعیت عملکردی این حوزه در راس هیاتی وارد شهرستان مهاباد و با حضور در یادمان شهید خلبان خالد حیدری با نثار فاتحه و آرمان‌های شهدا تجدید میثاق کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین شرکت کنندگان در این آیین ضمن بزرگداشت یاد و خاطره دلاورمردی ها، رشادت‌ها و جانفشانی‌های شهدای انقلاب و هشت سال دفاع مقدس با آرمان‌های شهداء تجدید پیمان کردند.

بیشتر بخوانید

گلباران و غبارروبی گلزار شهدای مهاباد به مناسبت سوم خرداد گلباران مزار نخستین خلبان شهید مهاباد به مناسبت دهه مبارک فجر+ تصاویر

ناصر عتباتی رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی در آغاز سفر یک روزه به حوزه قضایی مهاباد امنیت امروز را مرهون جان‌فشانی شهیدان دانست و گفت: این عزیزان با جانفشانی عزت و افتخار برای جمهوری اسلامی ایران به ارمغان آوردند.

سرلشکر خلبان «خالد حیدری» از تیزپروازان نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی در نخستین روز جنگ تحمیلی هنگام ماموریت هوایی در عراق به درجه رفیع شهادت نایل و در آسمان جاودانه شد.

انتهای پیام / س خ 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مزار شهدا دفاع مقدس شهیدان دوران دفاع مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۹۶۸۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری نخستین یادواره شهدای کارگر شهرضا

به گزارش خبرگزاری صداو سیما، مرکز اصفهان؛ فرماندار شهرستان شهرضا در این یادواره گفت: جامعه کارگری ما در گام دوم انقلاب و در جنگ تمام عیار اقتصادی با میدان داری در عرصه تولید به جنگ دشمن رفته اند و حماسه‌ای ماندگار در تاریخ اقتصادی کشور ثبت کردند.
سید امیر جعفری افزود: جامعه کار و تولید شهرستان شهرضا ۷۳ شهید تقدیم انقلاب و میهن اسلامی کرده است.

دیگر خبرها

  • سفر رهبر شیعیان کشور مالی به قم (+ عکس)
  • پیام تبریک بانک سرمایه به مناسبت دهه فجر
  • پایتخت مقاومت اسلامی معطر به عطر شهدای گمنام شد
  • پلیس جمهوری اسلامی ایران مفتخر به حمایت مردم عزیز است
  • شمارش معکوس برای آغاز حج تمتع / نخستین کاروان عمره‌گزاران امروز بازمی‌گردد
  • برگزاری نخستین یادواره شهدای کارگر شهرضا
  • آئین تجدید میثاق با شهدا در گناوه برگزار شد
  • آموزش، نقطه مشترک بین ارتش و آموزش وپرورش است 
  • ضعف شدید در حوزه روایت‌گری انقلاب اسلامی
  • پیام تبریک فرماندار ویژه مهاباد به مناسبت گرامیداشت روز معلم