Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-28@20:46:55 GMT

چهار هزار و ۲۶۰ فقره سند تک برگ در لرستان صادر شد

تاریخ انتشار: ۲۱ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۴۹۷۰۴۲

چهار هزار و ۲۶۰ فقره سند تک برگ در لرستان صادر شد

به گزارش روز دوشنبه ایرنا از روابط عمومی ثبت اسناد و املاک لرستان علی اکبر باقری اعلام کرد: در این مدت سه هزار و ۹۶۲ سند دفترچه ای نیز به تک برگ تبدیل شده که این میزان نسبت به مدت مشابه سال گذشته رشد ۵۱ درصدی داشته است.

وی اظهار داشت: همچنین در سه ماه نخست سال جاری یک هزار و ۶۸۴ پرونده در دوایر اجرای اسناد رسمی سطح استان تشکیل و ۲ هزار و ۸۱۰ پرونده در اجرای اسناد رسمی مختومه شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه در این مدت ۲۹۴ فقره شرکت تجاری در استان به ثبت رسیده است ادامه داد: ۲۵ فقره موسسات غیر تجاری با رشد ۹ درصدی نسبت به مدت مشابه پارسال ثبت و ۲۴ فقره شرکت تجاری نیز منحل شده است.

باقری با اشاره به ثبت ۹۳۸ واقعه طلاق در لرستان طی سه ماهه ابتدای امسال عنوان کرد: در این مدت چهار هزار و ۶۷۴ واقعه ازدواج در استان ثبت شده است که نسبت به مدت مشابه رشد ۱۷ درصدی دارد.

مدیرکل ثبت اسناد و املاک لرستان همچنین گفت: در سه ماه نخست سال جاری ۶۷۰ فقره سند در راستای قانون تعیین تکلیف اراضی و ساختمان های فاقد سند رسمی در استان صادر شده است.

برچسب‌ها ثبت اسناد و املاک كاداستر لرستان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ثبت اسناد و املاک كاداستر لرستان ثبت اسناد و املاک كاداستر لرستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۹۷۰۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۴۲ فقره سرقت در آبادان

سرهنگ کیومرث کشوری فرمانده انتظامی آبادان گفت: به دنبال وقوع چند فقره سرقت احشام در برخی مناطق حاشیه این شهرستان، مراتب شناسایی و دستگیری سارقان در دستور کار این فرماندهی قرار گرفت.

به گفته او ماموران آگاهی با رصد فنی و استفاده از منابع اطلاعاتی خود توانستند ۲ سارق حرفه‌ای را در این زمینه شناسایی و طی عملیاتی آنان را در مخفیگاهشان دستگیر کنند.

فرمانده انتظامی آبادان از اعتراف متهمان به ۴۲ فقره سرقت خبر داد و گفت : این سرقت ها شامل ۱۰ فقره احشام، ۱۵ فقره منزل، ۱۲ فقره سیم برق، ۳ فقره موبایل و دو فقره موتور سیکلت است.

این مقام انتظامی گفت:  یک دستگاه موتورسیکلت سرقتی نیز از سارقان کشف و ضبط شد.

کشوری با اشاره به سوابق متهمان دستگیر شده گفت: متهمان دستگیر شده به دلیل جرائم متعدد از جمله سرقت مسلحانه احشام در برخی شهرستان‌های سطح استان، سرقت منزل، کابل برق در آبادان و همچنین مشارکت در قتل تحت تعقیب کیفری بودند.

۴ نفر از مالباختگان احشام شناسایی و علیه متهمان دستگیر شده پرونده قضایی تشکیل و به دادسرا معرفی شدند.

باشگاه خبرنگاران جوان آبادان آبادان

دیگر خبرها

  • اسناد مالکیت ۸۷۴ هکتار زمین طرح نهضت ملی مسکن استان بوشهر صادر شد
  • کشف ۸ فقره سرقت در دیر/ سارق دستگیر شد
  • بازداشت سارق اماکن دولتی در دشت آزادگان
  • قیمت گذاری پرونده زمینهای تغییر کاربری یافته در آمل
  • دستگیری ۳ سارق با ۷ فقره سرقت در یزد
  • سند تک برگ اراضی به کشاورزان بوشهر تحویل داده شد
  • دستگیری باند سارقان سیم و کابل‌های برق در اسلامیه
  • رسیدگی به ۳ هزار پرونده موضوع ماده ۴۷۷
  • کشف ۴۲ فقره سرقت در آبادان
  • جزییات دستگیری 4 نفر از چهار نفر از اراذل و اوباش در ارومیه