Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، تیم ملی فوتبال آرژانتین توانست در دیدار نهایی کوپا آمریکا، بامداد روز گذشته با تک گل آنخل دیماریا برزیل را شکست دهد و پس از ۲۸ سال قهرمان این رقابت ها شود.

گابریل کالدرون بازیکن اسبق تیم ملی آرژانتین روز دوشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا، در مورد قهرمانی آرژانتین در این رقابت‌ها صحبت هایی انجام داد که در زیر می خوانید:

طلسم ۲۸ ساله آرژانتین سرانجام شکسته شد و این تیم توانست قهرمان کوپا شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این مورد صحبت کنید.
قهرمان شدن همیشه احساس خوبی است، علاوه بر این تیم ملی آرژانتین بازی‌های خوبی را به نمایش گذاشت، آنها هرکجا نیاز بود نشان دادند مردان لحظات سخت هستند.  

چرا آرژانتین، با وجود ستاره‌هایش، در این مدت نتوانسته بود قهرمان شود؟
در فوتبال پیروزی هرگز آسان نیست، شما تیم فرانسه را ببینید، آنها اصلی‌ترین مدعی قهرمانی در یورو بودند، با این وجود خیلی زود به خانه برگشتند. آرژانتین از سال ۲۰۰۴ تاکنون ۴ بار در فینال شکست خورده بود، یک بار هم سوم شد. بنابراین تیم ما به قهرمانی نزدیک بود، آنها فقط باید یک قدم کوچک برمی‌داشتند و این بار موفق شدند.

تاثیر مسی در این قهرمانی چقدر بود؟
او رهبر فوتبال آرژانتین است، برای صحبت در مورد مسی نیازی به کلمات نیست، فقط باید بنشینید و بازی او را تماشا کنید و لذت ببرید.

این قهرمانی برای مردم آرژانتین خیلی خوشایند بود، حتی شاید مهم تر از قهرمانی در جام جهانی. نظر شما چیست؟
خب، من فکر می‌کنم این کلمات کمی بزرگ هستند، منظورم این است که جام جهانی مهمترین رخداد فوتبال است، اما در حال حاضر این کوپا آمریکا اهمیت زیادی برای مردم آرژانتین داشت. آرژانتین و فوتبال یکی هستند و تیم ملی ما در لحظات سخت همیشه باعث دلخوشی مردم می شود.  

آرژانتین در زمان بازیگری شما هم عملکرد خوبی در جام جهانی داشت و حتی قهرمان و نایب قهرمان شد، اما در کوپا نتوانست جام کسب کند، دلیل این مساله چه بود؟ 
همانطور که قبلا  گفتم پیروزی هرگز آسان نیست زیرا ما هم یک تیم عالی داشتیم. فوتبال آمریکای جنوبی همیشه متفاوت از اروپا است و در گذشته حتی متفاوت‌تر از امروز بود. در فوتبال پیروزی مهم ترین مساله است اما در سال های گذشته هیچ وقت برای گرفتن جام در کوپا نوبت به ما نمی رسید.

 شما از نفرات نزدیک به مارادونا بودید. اگر او بود چه حس و حالی داشت؟
او حالا مثل همه آرژانتینی ها خوشحال بود مخصوصا برای مسی، که خوب درک می‌کند مارادونا برای پیروزی با تیم ملی آرژانتین چه فشاری به خودش وارد می‌کرد.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: آرژانتین برزیل تیم ملی آرژانتین فرانسه کوپا آمریکا آمریکای جنوبی آرژانتین آمریکای جنوبی باشگاه پرسپولیس برزیل پرسپولیس تیم ملی آرژانتین جام حذفی فرانسه کوپا آمریکا گابریل کالدرون تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۹۸۴۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

با شکست موناکو مقابل لیون؛ پاری سن ژرمن قهرمان لیگ فرانسه شد

 بعد از شکست امشب موناکو مقابل لیون، پاری سن ژرمن به عنوان قهرمان فصل جاری لیگ فرانسه معرفی شد.

به گزارش "ورزش سه"، پاری سن ژرمن امشب سه هفته مانده به پایان رقابت‌ها، عنوان قهرمانی فصل 24-2023 لیگ فرانسه را به دست آورد. تیم پاریسی در هفته سی و یکم با بهره از شکست 3-2 موناکو مقابل المپیک لیون به عنوان قهرمانی دست یافت.

    موناکو در بازی امشب با گل‌های دقیقه یک و 60 وسام بن یدر امید زیادی برای برد داشت اما سه گل الکساندر لاکازت، سعید بن‌رحما و مالک فوفانا را در دقایق 22، 26 و 84 تیم لیون را به برد رساند.

لیون با برد در بازی امشب به 44 امتیاز در رده هفتم رسید، در حالی‌که امتیاز موناکو با 58 امتیاز در رده دوم باقی ماند. این شکست فاصله موناکو با پی‌اس‌جی صدرنشین را روی عدد 12 نگه داشت.

پاری سن ژرمن شب گذشته امید زیادی داشت تا با برد مقابل لوآور، قهرمانی زودهنگام را جشن بگیرد اما بعد از تساوی 3-3 این خوشحالی به تعویق افتاد.

با شکست امشب موناکو، پاری سن ژرمن برای سومین بار متوالی و دوازدهمین بار در تاریخش قهرمان لیگ فرانسه شد. لوئیس انریکه، سرمربی پاری سن ژرمن، هم پس از قهرمانی در سوپرجام فرانسه، دومین قهرمانی خود را با این تیم جشن گرفت.

پی‌اس‌جی اکنون برای کسب چهار‌گانه تاریخی شانس خوبی دارد. آن‌ها باید در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا به مصاف دورتموند بروند و همچنین در فینال جام حذفی فرانسه به مصاف لیون بروند.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: قهرمانی پی اس جی در لوشامپیونه(عکس) حذف پاري سن ژرمن از جام اتحاديه فرانسه

دیگر خبرها

  • با شکست موناکو مقابل لیون؛ پاری سن ژرمن قهرمان لیگ فرانسه شد
  • رسمی؛ پاری سن ژرمن قهرمان فصل 24-2023 لیگ فرانسه شد
  • ایران قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا شد
  • داور فوتبال ایران: بله از باخت پرسپولیس خوشحال شدم | چرا نمی گذارید ما کری بخوانیم!
  • تیم مرغملک قهرمان مسابقات مینی فوتبال جام پرچم
  • مارتین آنسلمی در مسیر موفقیت؛ بیلسای بعدی آرژانتین کیست؟
  • رکورددار بالاترین پرواز با بالگرد در جهان به روایت آسمان غرب
  • مجتبی حسینی: شکست پرسپولیس؟ خوشگل فوتبال بازی می‌کنیم و خوشحالم!
  • دختران تنیسور ایران قهرمان غرب آسیا شدند
  • میرزازاد: فصل تلخی را پشت سر می‌گذاریم