Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-05-07@13:10:05 GMT

نیروی انتظامی حافظ ارزشهاست

تاریخ انتشار: ۲۱ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۴۹۸۶۶۹

فرمانده ناجا گفت: نیروی انتظامی مأموریت امر به معروف و نهی از منکر را دارد و حافظ ارزشهاست. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر،  "سردار حسين اشتری" در مراسم اختتاميه جشنواره ملی گوهر فاطمی گفت: در بحث عفاف و حجاب نيروهای مسلح و نيروی انتظامی سهم خوبی دارند.

فرمانده ناجا بیان کرد: ترويج عفاف و حجاب يكی از موضوعات اساسی در انقلاب اسلامی و در فرهنگ ايرانی اسلامی ماست و برای اين امر مهم همه دستگاه‌های مسئول بايد پای كار بيايند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی افزود: شورای عالی انقلاب فرهنگی در بحث عفاف و حجاب ۳۰۰ مصوبه دارد كه به دستگاه‌ها ابلاغ شده است و ۲۶ دستگاه موظف شده‌اند و وظيفه دارند كه در اين حوزه بسيار مهم و اثربخش عفاف و حجاب كار كنند.

فرمانده ناجا گفت: يكی از اين دستگاه‌ها نيروی انتظامی است و درخواست می‌كنيم شورای انقلاب فرهنگی و همه مسئولان متولی امر فرهنگی در كشور از دستگاه‌های مربوط بخواهد كه در خصوص مصوبه‌ها چه كرده‎اند و بايد سهم همه دستگاه‌ها در اين امر مهم مشخص شود.   برچسب ها: سردار اشتری ، فرمانده ناجا ، عفاف و حجاب

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: سردار اشتری فرمانده ناجا عفاف و حجاب فرمانده ناجا عفاف و حجاب دستگاه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۹۸۶۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتقال۱۵۰ کیلو شیشه با کامیون در کرمان ناکام ماند

فرمانده انتظامی استان از توقیف یک دستگاه کامیون عبوری از نرماشیر حامل ۱۵۰ کیلو ماده روانگران شیشه خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمان و به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار ناصر فرشید اظهار کرد: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر نرماشیر هنگام کنترل نامحسوس خودروهای عبوری محور زاهدان-نرماشیر یک دستگاه کامیون عبوری را متوقف و در بررسی اولیه آن متوجه وجود جاسازهایی در قسمت‌های مختلف آن شدند.

وی افزود: در ادامه مأموران این کامیون را به پارکینگ منتقل کردند و با بررسی دقیق‌تر آن ۱۵۰ کیلو شیشه کشف شد و راننده این کامیون را که از سمت مرزهای شرقی عازم مرکز کشور بود، دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی استان کرمان تصریح کرد: این متهم که درصدد انتقال این محموله سنگین ماده روان‌گردان و فوق‌العاده خطرناک شیشه از شرق به دیگر نقاط کشور بود، پس از واکاوی‌های اطلاعاتی و تشکیل پرونده تحویل مراجع قضائی شد.

کد خبر 750836

دیگر خبرها

  • عفاف و حجاب موضوع اجتماعی و فرهنگی است
  • حمایت جبهه فرهنگی یزد از اجرای طرح نور
  • توقیف بیل مکانیکی میلیاردی در هرمزگان
  • انتقال۱۵۰ کیلو شیشه با کامیون در کرمان ناکام ماند
  • پیوند سازمان فنی و حرفه‌ای با مجموعه‌های تحقیقاتی و محله محور
  • اعلام جزئیات جدید از لایحه حجاب و عفاف | اصرار بر بی‌حجابی برخورد قضایی دارد
  • مراحل برخورد با افراد بی‌حجاب بر اساس لایحه عفاف و حجاب
  • قاتل فراری در مهاباد در کمتر از ۱۲ ساعت دستگیر شد
  • جزئیات جریمه قطعی بدحجابی از زبان عضو کمیسیون ویژه لایحه عفاف و حجاب
  • تبیین طرح «عفاف و حجاب» توسط فرمانده سپاه تالش