Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسئولان دانشگاه آکسفورد اعلام کردند که اولین کتابخانه این دانشگاه، با بودجه ۱۰ میلیون پوندی ارتقاء می‌یابد.

به گزارش ایسنا به نقل از آکسفوردمیل، دانشگاه آکسفورد اعلام کرد کتابخانه کالج سنت جان این دانشگاه را ارتقاء می‌دهد.

انتظار می‌رود مراحل ارتقاء این کتابخانه در اوایل ۲۰۲۳ میلادی به پایان برسد و شامل کارهایی چون نجاری، سنگ‌تراشی و کارهای برقی باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

‌"زو هانکوک" رئیس کالج سنت جان گفت: این یک پروژه بسیار مهم برای کالج سنت جان و کتابخانه‌ای است که در قلب این کالج قرار دارد.

وی ادامه داد: این کتابخانه اهمیت ملی دارد و نیاز به بهبود کیفیت دارد. این ساختمان مکانی برای کار و یادگیری دانشجویان است، پس از اهمیت بالایی برخوردار است.

این کتابخانه قدیمی بین سال‌های ۱۵۹۶ تا ۱۵۹۸ میلادی ساخته شده و اولین کتابخانه دانشگاه آکسفورد به حساب می‌اید.

در این کتابخانه اتاق‌هایی وجود دارد که مخصوص مطالعه است و صندلی‌هایی راحت برای رفاه حال دانشجویان تعبیه شده است.این اتاق‌ها در دهه ۱۹۷۰ میلادی بازسازی شده و قرار است مجددا بازسازی شود.

دانشگاه آکسفورد هزینه تعمیرات و ارتقاء این کتابخانه را ۱۰ میلیون پوند تخمین زده است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: دانشگاه های جهان دانشگاه آکسفورد کتابخانه دانشگاه آکسفورد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۰۱۰۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای طرح ارتقاء ایمنی تردد عابرین و موتورسواران در ۵۰ روستای گیلان

ایسنا/گیلان مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان، با بیان اینکه طرح افزایش ایمنی تردد موتورسواران و عابران پیاده امسال در ۵۰ روستای گیلان اجرایی می‌شود، گفت: روستاهای شهرستان‌های رشت، صومعه‌سرا، شفت، آستانه اشرفیه، تالش، بندرانزلی، خمام، لنگرود و رودسر در این طرح شرکت خواهند داشت.

غلامعلی نیک فهم امروز، ۹ اردیبهشت ماه در گفت وگو با خبرنگاران، از اجرای طرح بزرگ آموزش ایمنی تردد عابرین و موتورسوارن در استان گیلان خبر داد و اظهار کرد: ارائه آموزش‌های ترافیکی به کاربران آسیب‌پذیر جاده‌ها از جمله برنامه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان گیلان است.

وی با بیان اینکه طرح افزایش ایمنی تردد موتورسواران و عابران پیاده امسال در ۵۰ روستای گیلان اجرایی می‌شود، افزود: کاهش مخاطرات حین تردد و جلوگیری از وقوع حوادث ناگوار ترافیکی از اهداف این طرح است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گیلان عنوان کرد:‌ سالانه تعداد بسیار زیادی از عابران پیاده و موتورسیکلت سواران به علت عدم رعایت ایمنی عبور و مرور با انجام رفتارهای پرخطر، خود و دیگران را در معرض خطر قرار داده و جان خود را در راه‌های برون‌شهری از دست می‌دهند.

نیک فهم کاهش آمار تلفات و مصدومان ناشی از وقوع سوانح جاده‌ای را در دستور کار متولیان ایمنی راه ها دانست و خاطرنشان کرد: بر اساس نتایج مثبت گذشته،‌ مرحله جدید طرح آموزش موتورسواران و عابران پیاده با توجه به اهداف یاد شده از امروز در سطح روستاهای استان گیلان اجرایی می‌شود.

وی با بیان اینکه اجرای طرح‌های آموزشی، کمک شایانی به اصلاح فرهنگ ترافیکی مردم و کاربران جاده‌ها می‌کند، گفت: روستاهای شهرستان‌های رشت(بخش مرکزی و کوچصفهان)، صومعه‌سرا، شفت، آستانه اشرفیه، تالش، بندرانزلی، خمام، لنگرود و رودسر در طرح آموزش ایمنی تردد عابرین و موتورسواران خواهند داشت.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • اجرای طرح ارتقاء ایمنی تردد عابرین و موتورسواران در ۵۰ روستای گیلان
  • برای اولین بار قرار است «جداول بودجه» در صحن مجلس بررسی شود
  • برپایی ایستگاه سلامت در سیب و سوران
  • اختصاص ردیف بودجه‌ای به ۳۰ دانشگاه برتر
  • طبقه کارگر به تظاهرات حمایت از فلسطین در دانشگاه‌های آمریکا پیوست
  • پرچم فلسطین بر گردن اولین رئیس جمهور آمریکا! | عکس
  • اعتراض دانشجویان آکسفورد به سفر پلوسی
  • فهرست دانشگاه‌های آمریکایی که تا این لحظه شاهد تحصن و تظاهرات در حمایت از مردم فلسطین بودند
  • اعتراض دانشجویان حامی فلسطین در شهر‌های انگلیس
  • فهرست دانشگاه‌های آمریکا که شاهد تظاهرات حمایت از فلسطین هستند