Web Analytics Made Easy - Statcounter

سریال «گمشدگان» به‌کارگردانی رضا کریمی را از چهارشنبه ۲۳ تیر، روی آنتن می‌رود.

به‌گزارش روابط‌عمومی، سریال «گمشدگان» با بازی روشنک گرامی و بهنام تشکر، جایگزین مجموعه «به دنیا بگویید بایستد» در کانال آی‌فیلم فارسی می‌شود.

این سریال ۳۰ قسمتی به تبعات اعتیاد و تاثیر آن بر خانواده می‌پردازد و ضمن روایت زندگی دختری به نام ترنج که دانشجوی رشته عکاسی است، قصه‌های متعددی از آدم‌های مختلف را نمایش می‌دهد؛ آدم‌هایی که برای مدتی کوتاه وارد زندگی ترنج می‌شوند و بر او تأثیر می‌گذارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ستاره اسکندری در نقش شهین، سعید داخ در نقش همسر شهین و پژمان بازغی در نقش رئیس یک باند توزیع موادمخدر، از جمله بازیگران اصلی «گمشدگان» هستند. شقایق فراهانی، روشنک گرامی، افسانه بایگان، مهتاج نجومی، کوروش تهامی، پرویز پورحسینی و رامین ناصر نصیر نیز در این سریال ایفای نقش کرده اند.

نگارش فیلمنامه سریال را رضا مقصودی و احسان جوانمرد برعهده داشته اند. این سریال که ملودرامی اجتماعی است در سال ۱۳۹۶ از شبکه دو سیما پخش شده و قرار است بازپخش آن به روی آنتن شبکه آی‌فیلم برود.

«گمشدگان» هر روز رأس ساعت ۱۷ روی آنتن می‌رود و در ساعت‌های ۱ بامداد و ۹ صبح روز بعد بازپخش خواهد شد.

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۰۱۳۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش‌بینی افزایش دما در استان مرکزی

معاون پیش بینی اداره کل هواشناسی استان مرکزی گفت: مطابق بررسی آخرین نقشه‌های پیش یابی وضع هوا تا صبح سه شنبه جوی نسبتا پایدار در استان وجود خواهد داشت. بر این اساس طی امروز تا دوشنبه آسمان استان صاف تا قسمتی ابری گاهی همراه با وزش باد پیش بینی می‌شود.

به گفته رضا مرادی از سه شنبه سامانه بارشی از غرب وارد کشور خواهد شد. با فعالیت این سامانه در استان از چهارشنبه تا اوایل هفته آینده در برخی ساعات رگبار و رعد و برق و افزایش موقتی سرعت وزش باد محتمل است.

او افزود: دمای هوا تا روز چهارشنبه روند افزایشی خواهد داشت.

باشگاه خبرنگاران جوان مرکزی اراک

دیگر خبرها

  • پایداری جوی همراه با افزایش دما در گلستان تا چهارشنبه
  • آغاز بارش باران از چهارشنبه در استان همدان
  • حواشی جدید و پرحاشیه سریال پایتخت
  • پیش‌بینی افزایش دما در استان مرکزی
  • پخش «بازی اختاپوس» از شبکه افق
  • «بازی اختاپوس» از شبکه افق پخش می‌شود
  • پایتخت دوباره خبرساز شد؛ حواشی جدید سریال پرتماشاگر تلویزیون
  • پایتخت دوباره خبرساز شد ؛ حواشی جدید سریال پرتماشاگر تلویزیون
  • بدقولی کنداکتوری تلویزیون این بار با برنامه «هفت»
  • «غریبه» سریالی درباره نخبه داروسازی به زودی روی آنتن می‌رود