Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون دادستان عمومی و انقلاب تهران در امور نظارت بر ضابطین از بازدید از برخی بازداشتگاه‌های نیروی انتظامی و کلانتری‌های شهر تهران خبر داد. خبرگزاری میزان - سید مهدی رضا کاظمی، معاون دادستان عمومی و انقلاب تهران در امور نظارت بر ضابطین از بازدید از برخی بازداشتگاه‌های نیروی انتظامی و کلانتری‌های شهر تهران خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



معاون دادستان عمومی و انقلاب تهران در امور نظارت بر ضابطین در حاشیه بازدید از برخی از بازداشتگاه‌های نیروی انتظامی عنوان کرد: این بازدید‌ها در تداوم برنامه‌های مستمر این معاونت انجام گرفته است.

وی افزود: طی این بازدید‌ها ضمن سرکشی از کلانتری‌ها و بازداشتگاه ها، با متهمان تحت نظر صحبت و اظهارات و مشکلات آن‌ها را استماع و دستورات لازم صادر می‌شود.

کاظمی با بیان اینکه در این مدت با همراهی جمعی ازمقامات قضایی دادستانی کل کشور و دادسرای تهران و مسئولان اداره کل زندان‌های استان تهران، از بازداشتگاه قانونی اداره آگاهی فاتب، بازداشتگاه پلیس مبارزه با مواد مخدر، پایگاه سوم اداره آگاهی تهران بزرگ و کلانتری‌های ۱۱۳ بازار، ۱۲۲ دربند، ۱۰۵ سنایی و ۱۴۸ انقلاب بازدید شد، اظهار کرد: بازدید‌ها از کلانتری‌های مذکور با نظر دادستانی کل کشور برای بررسی نحوه اجرای طرح ارتباط سیستمی و الکترونیک بین نواحی دادسرای عمومی و انقلاب تهران و کلانتری ها، انجام شد.   بیشتر بخوانید: بازدید از پیش اعلام نشده دادستان جیرفت از کلانتری ها، حوزه‌ها و پایگاه‌های بسیج معاون دادستان عمومی و انقلاب تهران در امور نظارت بر ضابطین با بیان اینکه تهران اولین شهری است که ارتباط سیستمی و الکترونیکی کلانتری‌های آن به صورت کامل با نواحی دادسرا برقرار شده، یادآور شد: بعد ازاین اتفاق و انعکاس گزارش آن توسط دادستان عمومی انقلاب تهران به ریاست قوه قضاییه و دادستان کل کشور، از چند کلانتری به عنوان نمونه بازرسی و بعد از مشاهده اقدامات مثبت و قابل توجه آن ها، ضمن تجلیل از اقدامات صورت گرفته، گزارش جامعی از نحوه اجرای طرح توسط مقامات دادستانی کل تهیه و تحویل مراجع ذی ربط شد.

وی در پایان تأکید کرد: طرح برقراری ارتباط الکترونیکی بین کلانتری‌ها و نواحی دادسرای تهران به خوبی در حال اجرا است اثرات زیادی در زمینه کاهش اطاله دادرسی، سرعت در انجام تحقیقات، جلوگیری از سوءاستفاده و جعل مدارک و در نهایت رضایتمندی شهروندان داشته که بر این اساس به زودی تمامی پلیس‌های تخصصی از جمله آگاهی، پلیس اطلاعات و امنیت و... نیز به این سیستم مجهز و مرتبط خواهند شد.

انتهای پیام/ برچسب ها: دادستان تهران نظارت بازدید از کلانتری

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: دادستان تهران نظارت بازدید از کلانتری بازداشتگاه های نیروی انتظامی بازداشتگاه ها کلانتری ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۰۱۸۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کارگروه ویژه پیشگیری از طلاق در راور تشکیل شد

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان راور گفت: در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و ضرورت کاهش آمار طلاق و فروپاشی خانواده، کارگروه ویژه طلاق در دادسرا با محوریت شورای پیشگیری از وقوع جرم دادگستری شهرستان راور تشکیل شد.

مجتبی استوارزاده گفت: علت ورود دادستانی به موضوع طلاق این است که آسیب‌های اجتماعی به عنوان بستری برای فروپاشی خانواده و وقوع جرایم می‌باشد و در بیان مصادیق می‌توان به اعتیاد، سرقت و مفاسد اخلاقی اشاره کرد که با افزایش آمار طلاق ارتباط مستقیمی دارد.

استوار زاده ادامه داد: همه دستگاه‌های متولی باید آسیب‌های طلاق را جدی بگیرند و در راستای پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی خانواده خصوصا" طلاق" اهتمام جدی داشته باشند.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان راور، افزود: یکی از موضوعاتی که در کاهش طلاق مؤثر است، آموزش و مشاوره قبل از ازدواج و طلاق برای جامعه است، مشاوره و برگزاری کلاس‌های آن می‌تواند برای افزایش سطح آگاهی جوانان مفید و مؤثر باشد.

این مقام قضایی با بیان اینکه طلاق آسیبی است که زمینه آسیب‌ها و جرم‌های دیگر را فراهم می‌کند، توضیح داد: بخشی از آسیب‌های اجتماعی همچون زنان و کودکان بی‌سرپرست و بدسرپرست، کودکان خیابانی، سرقت و اعتیاد از طلاق نشأت می‌گیرد.

وی مشاوره پیش از ازدواج برای پیشگیری از طلاق را لازم و ضروری دانست و با اشاره به افزایش آمار طلاق گفت: بسیاری از مشکلات زناشویی که منجر به طلاق و از هم پاشیدن خانواده می‌شود، عدم شناخت زوجین و مشاوره قبل از ازدواج می‌باشد.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان راور، تداوم انتقال و آموزش مهارت‌های زندگی به جوانان را بسیار مهم عنوان و تصریح کرد: در این زمینه هر قدر آموزش‌ها و مهارت‌ها بیشتر باشد به همان میزان زوجین از فنون زندگی و مهارت‌های آن اطلاع کسب کرده و با آگاهی و بصیرت بیشتر عمل خواهند کرد.

گفتنی است کارگروه شورای پیشگیری از وقوع جرم دادگستری شهرستان راور با موضوع پیشگیری از طلاق و مشاوره قبل از ازدواج و طلاق، با حضور دادستان عمومی و انقلاب، قاضی مشاور خانواده، رئیس اداره بهزیستی، رئیس و کارشناس اداره ورزش و جوانان، مسئول اورژانس اجتماعی و مدیر مرکز تخصصی مشاوره‌ی ازدواج و خانواده‌ی ثمین در محل دفتر دادستانی این شهرستان تشکیل شد.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • عامل قدرت نمایی با سلاح سرد در رفسنجان دستگیر شد
  • توقف عملیات عمرانی در شهر جدید جیرفت با دستو‌ر دادستانی
  • بازداشت یکی از اعضای شورای شهر باغستان شهریار تهران
  • یکی از اعضای شورای شهر باغستان شهریار بازداشت شد
  • مصالحه ۷۰ درصدی پرونده‌ها در اصفهان
  • افزایش ایست بازرسی در تهران / خاطره دهه ۶۰ تکرار می‌شود؟
  • تیراندازی در دولت آباد برای زمین گیر کردن سارقان
  • تحقیقات در خصوص حادثه فوت یک پزشک در شیراز ادامه دارد
  • کارگروه ویژه پیشگیری از طلاق در راور تشکیل شد
  • افزایش ایست‌های بازرسی در تهران؛ نماینده مجلس: این‌ها جزو وظایف عادی فراجا است!