Web Analytics Made Easy - Statcounter


به گزارش جام جم آنلاین زنجان؛  نثار در خصوص تغییر ساعات کاری اداری دستگاه های دولتی وغیردولتی در راستای کاهش پیک بار مصرف برق به ویژه یک ساعت از ظهر(13 الی 14) در زمان های اوج مصرف گفت: پیرو مصوبات هیأت دولت و اقدامات انجام گرفته با هدف مدیریت مصرف برق و جلوگیری از خاموشی های احتمالی، جابه جایی ساعت اداری دستگاه های اجرایی، دولتی و عمومی و همچنین تعطیلی روزهای پنج شنبه تا پایان مردادماه 1400 ادامه خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با اشاره به میزان مصرف برق دستگاه های اجرایی در تابستان افزود: 4000 مگاوات از مصرف برق کشور در پیک تابستان مربوط به دستگاه های اجرایی و اداری است و این مقدار در استان ما برابر با مصرف ده هزار مشترک خانگی است.
معاونت فروش و خدمات مشترکین با اجرای کامل این مصوبه در سطح استان زنجان، شاهد حذف خاموشی 10000 مشترک در روزهای شنبه تا چهارشنبه و 20000 مشترک در روزهای پنج شنبه خواهیم شد.
مهندس نثار خاطرنشان کرد: با اجرای دقیق این مصوبه، شرکت توزیع برق استان زنجان ، مصرف انرژی برق ادارات دولتی را با استفاده از کنتورهای هوشمند و مراجعه حضوری رصد خواهد کرد و دستگاه هایی که این مصوبه را به طور کامل اجرا نکنند از روز شنبه برق آن ها قطع خواهد شد.
وی در پایان تاکید کرد:میزان خاموشی ها با همکاری کلیه مشترکان برق استان اعم از بخش خانگی، تجاری، اداری، صنعتی و کشاورزی رابطه مستقیم داشته و با همکاری مردم فهیم استان زنجان در هفته های پیش رو، میزان خاموشی ها کاهش یافته و در تلاش برای اتمام خاموشی های احتمالی مدیریت مصرف هستیم .
گفتنی است مشترکین برق استان زنجان می توانند با نصب اپلیکیشن برق من  بر روی گوشی های هوشمند از طریق کافه بازار ، گوگل پلی و یا وب سایت این شرکت به آدرس WWW.ZEDC.ir ضمن بهره مندی از امکانات متعدد از جمله راهکارهای رعایت الگوی ندصحیح مصرف برق از برنامه خاموشی محل کار یا سکونت خود مطلع شوند.

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: توزیع برق زنجان پیک تابستان خدمات مشترکین استان زنجان مصرف برق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۰۲۴۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف و ضبط لوازم خانگی قاچاق در بهار

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما استان همدان، سرهنگ علی حسن حیدری افزود: ماموران ایستگاه بازرسی شهید زارعی زمان کنترل خودرو‌های عبوری به یک دستگاه خودرو وانت پراید حامل بار مشکوک و طی عملیاتی آن رامتوقف کردند.

 او تصریح کرد: دربازرسی ازاین خودرو تعداد ۶۴ دستگاه سرخ کن خارجی فاقد مجوز کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان بهار با اشاره به انتقال خودرو به پارکینگ گفت:در این راستا پرونده مقدماتی تشکیل و راننده به همراه کالای مکشوفه به مرجع قضائی تحویل شد.

دیگر خبرها

  • جریمه تا ۱۰۰ برابری در انتظار استخراج‌کنندگان غیرمجاز رمزارز
  • رشد سه برابری مسمومیت با قارچ وحشی
  • کشف و ضبط لوازم خانگی قاچاق در بهار
  • مسمومیت با قارچ‌های وحشی رشد ۳ برابری داشته است / علائم مسمومیت را بشناسید
  • مسمومیت ۵۳ نفر بر اثر مصرف قارچ وحشی/ رشد سه برابری مسمومیت با قارچ وحشی
  • کاهش ۲.۹ درصدی طرح شکایت در دیوان عدالت اداری
  • افزایش ۶ برابری مصرف برق با استفاده از کولر گازی در مناطق معتدل
  • بارش ۲ برابری در کرمان و سیلابی شدن شرق استان بدون تلفات
  • افزایش ۳.۶ برابری سرانه بودجه شهرداری استان
  • اعلام حمایت قاطع دستگاه قضایی استان کرمانشاه از طرح نور فراجا