Web Analytics Made Easy - Statcounter

داریوش مصطفوی پس از قبول مدیریت تیم ملی امید، تبدیل به مسن ترین مقام مسئول فوتبال ایران شد

به گزارش طرفداری، داریوش مصطفوی امروز به عنوان مدیر تیم ملی امید ایران انتخاب شد.

داریوش مصطفوی اکنون 79 سال دارد و از این حیث در تاریخ فوتبال ایران رکورددار شد. او تبدیل به مسن ترین مقام مسئول تاریخ فوتبال ایران شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در تاریخ فوتبال ایران مردان بزرگی وجود داشتند که در سنین بالا مسئولیت هایی را قبول کردند که در ادامه آن ها را بررسی می کنیم:

ردیف نام  سن مسئولیت سال مسئولیت عنوان مسئولیت 1 داریوش مصطفوی 79 1400 مدیر تیم ملی امید  2 حسین فکری 77 1379 سرمربی تیم آدنیس مشهد 3 حسین صدقیانی 76 1357 سرپرست تیم ملی فوتبال 4 محمود یاوری 75 1393 سرمربی تیم فجر شهید سپاسی 5 علی کاظمی 73 1395 مدیر سازمان لیگ برتر فوتبال 6 نصرالله عبداللهی 71 1400 سرپرست تیم استقلال 7 منصور پورحیدری 70 1395 سرپرست تیم استقلال 8 محمود خوردبین 70 1397 سرپرست تیم پرسپولیس 9 مهدی مناجاتی  70 1395 مدیرفنی تیم تراکتور

اخبار داغ 

فیلم قمه کشی دختران وقیح در پارک ! / دختران همدیگر را دریدند! برترین های قرن با حسین گازرانی: قسم خوردم پا در استادیوم نگذارم؛ برخی امروزی ها فقط پول را می شناسند چرا فرهاد مجیدی از جیبش به بازیکنان پاداش می دهد؟ ولادیمیر آلکنو: شما من را تکه تکه کردید / مگر سعید معروف آدم آهنی است؟ واکنش بوریس جانسون به توهین نژادپرستانه به ملی پوشان انگلیس: از خودتان خجالت بکشید درگیری های شدید در لندن پس از فینال یورو 2020؛ پرتاب یک شخص به رودخانه / فیلم

منبع: طرفداری

کلیدواژه: تاریخ فوتبال ایران داریوش مصطفوی سرپرست تیم تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۰۲۸۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس| برترین پنالتی زن‌های تاریخ فوتبال کدام بازیکنان هستند؟

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ نیمار جونیور، کاپیتان تیم ملی برزیل به عنوان «بهترین پنالتی زن تاریخ فوتبال» از سوی سایت 90 مین انتخاب شد. بر اساس گزارش 90 مین، نیمار از 91 ضربه پنالتی که در دوران فوتبالی اش زده 74 بار را به گل تبدیل کرده و 17 بار را خراب کرده تا از این حیث بهترین فوتبالیست تاریخ شود.10 پنالتی زن برتر تاریخ فوتبال از دید این رسانه انگلیسی به ترتیب زیر است:

257 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1900244

دیگر خبرها

  • اعزام  زائر از هرمزگان به حج عمره
  • تاریخ برگزاری انتخابات فدراسیون انجمن‌های ورزشی مشخص شد
  • عبدالکریم حسن در فهرست 19 نفره بهترین مدافعان چپ تاریخ پرسپولیس
  • عکس| برترین پنالتی زن‌های تاریخ فوتبال کدام بازیکنان هستند؟
  • نیازمندی های نکونام برای جاودانه شدن در فوتبال ایران؛ برد، برد و برد!
  • نیازمندی‌های نکونام برای جاودانه‌شدن در فوتبال ایران
  • مسابقات آزاد تپانچه نوجوانان؛ احمدی مقام نخست را کسب کرد
  • تاریخ برگزاری مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی فوتبال
  • صنایع استان بوشهر به مسئولیت اجتماعی خود عمل کنند
  • گنج داریوش سوم هخامنشی؛ گنجینه‌ای عظیم که هنوز پیدا نشده است