Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-06@22:42:32 GMT

نیازمند رسماً به پورتیموننزه پرتغال ملحق شد

تاریخ انتشار: ۲۱ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۵۰۵۰۳۸

نیازمند رسماً به پورتیموننزه پرتغال ملحق شد

سنگربان سپاهان و تیم ملی ایران با باشگاه پورتیموننزه پرتغال قرارداد بست. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، باشگاه پورتیموننزه پرتغال اعلام کرد که پیام نیازمند را به صورت رسمی و با عقد قراردادی تا پایان ژوئن سال 2024 به خدمت گرفته است.

ادعای خبرنگار پرتغالی: نیازمند به پورتیموننزه پیوست

باشگاه پورتیموننزه ضمن تشکر از دروازه‌بان جدید ایرانی خود برای پذیرش پیشنهاد این باشگاه، از وجود بند فسخ 10 میلیون یورویی در قرارداد نیازمند خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این دروازه‌‌بان 26 ساله که در تیم پیکان به فوتبال کشورمان معرفی شد، در سه فصل اخیر لیگ برتر در سپاهان بازی کرد و در پایان این فصل عازم پرتغال خواهد شد.

انتهای پیام/

 

منبع: تسنیم

کلیدواژه: لژیونرهای فوتبال ایران لژیونرهای فوتبال ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۰۵۰۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارتش اسرائیل رسما آغاز مرحله عملیات زمینی به شرق رفح را اعلام کرد

به گزارش خبرگزاری مهر، منابع عبری از تأیید مرحله اول عملیات ارتش رژیم صهیونیستی علیه رفح از سوی کابینه جنگی این رژیم خبر می‌دهند.

خبرگزارش اسپوتنیک دوشنبه گزارش داد که آویخای ادرعی، سخنگوی عرب زبان ارتش رژیم صهیونیستی عصر امروز دوشنبه به طور رسمی از آغاز مرحله اول عملیات زمینی ضد اهدافی وابسته به جنبش حماس در شرق رفح در جنوب غزه خبر داد.

دقایقی قبل‌تر کابینه دفتر نخست‌وزیری اسرائیل اعلام کرد کابینه جنگی این رژیم به اتفاق آرا تصمیم به ادامه عملیات در رفح گرفت تا فشار نظامی بر حماس را برای آزادی اسرا و دستیابی به دیگر اهداف جنگ ادامه دهد.

گفتنی است نزدیک به ۱.۵ میلیون نفر فلسطینی در شهر رفح واقع در جنوبی‌ترین نقطه غزه پناه گرفته‌اند. در صورت آغاز عملیات اسرائیل در این منطقه، آوارگان فلسطینی جایی برای رفتن ندارند. آژانس امدادرسانی سازمان ملل متحد روز جمعه گفت چنانچه اسرائیل طرح خود برای حمله به رفح را پیش ببرد صدها هزار نفر در معرض خطر مرگ قرار خواهند داشت.

آنتونیو گوترش، دبیر کل سازمان ملل متحد ساعاتی قبل‌تر گفته بود از بابت گزارش‌هایی که نشان می‌دهند حمله زمینی گسترده اسرائیل به رفح ممکن است قریب‌الوقوع باشند مستوجب نگرانی است.

کد خبر 6098818

دیگر خبرها

  • ارتش اسرائیل رسما آغاز مرحله عملیات زمینی به شرق رفح را اعلام کرد
  • پیکان صفر - آلومینیوم یک/ سپاهان صفر - استقلال خوزستان صفر
  • پیکان صفر - آلومینیوم صفر/ سپاهان صفر - استقلال خوزستان صفر
  • پیام کاپیتان بارسا: باید دو ساله تمدید کنید
  • باید اتفاقات دیداربا سپاهان را فراموش کرد/تمدید قرارداد حاشیه است
  • پیام پر از طعنه و تذکر سپاهان به کمیته انضباطی
  • خط ریلی زاهدان-کویته نیازمند تبدیل تفاهم‌نامه به قرارداد عملیاتی
  • پیام مهدی طارمی: من هنوز زنده‌ام!
  • از وقتی نکونام رسما اعلام کرد که استقلالی است از او خوشم آمد!
  • یک پرسپولیسی دیگر هم با تراکتور قرارداد بست | حالا فقط مانده خود یحیی