Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-28@00:36:16 GMT

بازگشت 40 واحد غیرفعال شهرک‌های صنعتی به چرخه تولید

تاریخ انتشار: ۲۲ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۵۰۵۲۰۶

بازگشت 40 واحد غیرفعال شهرک‌های صنعتی به چرخه تولید

محسن عباسی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: در راستای حمایت از واحدهای تولیدی اقداماتی در ارتباط با فعال‌سازی واحدهای راکد شرکت شهرک‌های صنعتی در حال انجام است.

سرپرست شرکت شهرک‌های صنعتی استان زنجان با اشاره به اینکه امسال هم فعال‌سازی واحدهای غیرفعال برنامه‌ریزی شده است، گفت: در نظر داریم ۴۰ واحد غیرفعال را در شهرک‌های صنعتی فعال کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه کلینیک تخصصی در این رابطه آغاز به کار کرده است، افزود: از طریق مسؤولان ذیربط پیگیر کمک به این واحدهای غیرفعال هستیم.

عباسی با اشاره به اینکه واحدهای در نظر گرفته شده معمولا صنایع کوچک غیرفعال هستند، اضافه کرد: مشکل اغلب این واحدها نقدینگی است که به دنبال حل آن هستیم.

سرپرست شرکت شهرک‌های صنعتی استان زنجان با تاکید بر لزوم بهبود فضای کسب و کار و رفع موانع تولید در سال مزین به شعار «تولید، مانع‌زدایی‌ها، پشتیبانی‌ها» اظهار داشت: ایجاد مراکز تسهیل‌گری کسب‌وکارها در جلوگیری از اتلاف وقت سرمایه‌گذاران و تسریع در راه‌اندازی واحدهای تولیدی و صنعتی موثر واقع خواهد شد.

انتهای پیام/73005/ق

منبع: فارس

کلیدواژه: شهرک صنعتی احیا کره صنایع کوچک محسن عباسی شهرک های صنعتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۰۵۲۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۹۲ واحد طرح نهضت ملی مسکن تحویل متقاضیان شاهرود شد

پارسا گفت: ۶۰ واحد مسکونی در شهرک کوثر و ۳۲ واحد در شهرک فدک شاهرود توسط بنیاد مسکن شاهرود ساخته و تحویل متقاضیان شد.

وی با بیان اینکه متراژ متوسط هر واحد تحویلی ۷۸ متر مربع است، ابراز کرد: واحدهای مسکونی شهرک کوثر در زمینی به مساحت ۶ هزار و ۶۱۶ متر مربع بنا شده است.

وی با اشاره به اینکه زیربنای این طرح پنج هزار و ۴۴۲ متر مربع است، اظهار کرد: واحدهای شهرک کوثر ۲ طبقه در ۱۵ بلوک چهار واحدی ساخته شده است.

رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شاهرود ادامه داد: سه میلیارد ریال وام به متقاضیان مسکن شهرک کوثر از طریق بانک‌های عامل پرداخت شد.

وی با اشاره به اینکه واحدهای مسکن شهرک فدک در ۲ بلوک ۱۶ واحدی ساخته شد، افزود: چهار واحد در چهار طبقه در هر بلوک ساخته و تحویل متقاضیان شد.

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • بیش از ۱۰ هزار واحد صنعتی به چرخه تولید بازگشتند
  • احیای واحدهای تولیدی راکد در دستور کار دولت است
  • شناسایی و مستندسازی ۲۰ نیاز فناورانه واحدهای صنعتی در خوزستان
  • اعطای تسهیلات خرید به سرمایه گذاران جهت اصلاح خطوط تولیدی
  • بهره‌برداری از پروژه فروسیلیس منگنز ازنا در چند ماه آینده
  • ۹۲ واحد طرح نهضت ملی مسکن تحویل متقاضیان شاهرود شد
  • بازگشت ۲۳۲ واحد راکد استان به چرخه تولید
  • بازگشت ۲۳۲ واحد راکد به چرخه تولید
  • اشتغال ۲۰۰ نفر در کهگیلویه و بویراحمد با بازگشت ۵۰ واحد راکد به چرخه تولید
  • ۲۳۲ واحد راکد ایلام به چرخه تولید بازگشت