Web Analytics Made Easy - Statcounter

در هفته سی وسوم‌ تیم خیبر خرم آباد در ساوه به در یک بازی تشریفاتی با خوشه طلایی ساوه به تساوی دست یافت.

به گزارش خبرگزاری برناازلرستان؛ خیبر خرم آباد پس از جدایی عبدالله ویسی در یک بازی تشریفاتی ولی حیثیتی با اندیشه های تکنیکی وتاکتیکی سرمربی جدید خود محسن عاشوری به مصاف خوشه طلایی ساوه رفت.

خیبر در این دیدار با چند تغییر وبرای پیروزی در بر ابر خوشه طلایی ویک بازی تدارکاتی جدی قبل از بازی حساس جام حذفی با ملوان به مصاف حریف چغر خود رفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در نیمه اول خیبر با ارائه یک بازی شناور واستفاده از قدرت جوانی رضا شکری،مهران احمدی واحسان جودکی وتجربه مرتضی غلامعلی تبار،محمود بیرانوند وهوش بالای عارف رستمی دو بار توسط عارف رستمی ورضا شکری در دقایق ۲۰و۲۴به گل دست یافت.

در نیمه دوم در دقیقه ۵۰خوشه طلایی خیلی زود توسط مسعود کاظمیان به گل دست یافت تا ادامه بازی زیباتر شود.

در ادامه خیبر برای حفظ نتیجه وخوشه طلایی برای زدن گل تساوی بازی را ادامه دادند.

اما در دقیقه ۷۹داور خطای مدافعان خیبر را بر روی مهاجم خوشه طلایی پنالتی اعلام کرد وعلی مقنیان با یک ضربه خوب دروازه خیبر را باز کرد.

خوشه طلایی ساوه: عبدالصمد احمدی، علی مغنمیان، پوریا غلامی، عباس عامری، حسین فاضلی، احسان پورشیخعلی، حسین دوستدار، فرشید پاداش، مسعود کاظمینی، میثم فردوسی، پیمان پورصادقی سرمربی :وحید بیاتلو

خیبر: محمدصادق نادرپور، مرتضی غلامعلی تبار، محمود بیرانوند، جواد نصیر، احمد نصیری، حمدالله ابدام، عارف رستمی، احسان جودکی، آرش افشین، مهران احمدی، رضا شکری محسن عاشوری

خیبر خرم آباد ۲

زننده گلها

عارف رستمی(۲۰)

رضاشکری(۲۴)

خوشه طلایی دو

گل مسعود کاظمیان (۵۰) وعلی مقنیان (۷۹)پنالتی 

خبر:محمود داوودی نژاد

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: لیگ فوتبال خیبرخرم آباد خوشه طلایی ساوه خوشه طلایی ساوه عارف رستمی خیبر خرم یک بازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۰۵۳۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تداوم شکست‌ناپذیری تیم آلونسو با فرار از شکست خانگی

سریال بازی‌های بدون شکست قهرمان زودهنگام فصل جاری بوندس‌لیگا با فرار این تیم از یک باخت خانگی برابر اشتوتگارت ادامه پیدا کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در آخرین بازی از شب دوم از هفته سی‌و‌یکم بوندس‌لیگای آلمان، امشب (شنبه) در ورزشگاه بی آره‌نا تیم فوتبال بایرلورکوزن قهرمان زودهنگام مسابقات پذیرای اشتوتگارت بود که این بازی با تساوی 2-2 به پایان رسید.

اشتوتگارت با گل‌های کریس فوریخ در دقیقه 47 و دنیز اونداو در دقیقه 57 از میزبان پیش افتاد. لورکوزن توسط امین عدلی در دقیقه 62 یکی از گل‌های خورده را جبران کرد. در حالی که شمارش معکوس برای ثبت اولین باخت شاگردان ژابی آلونسو پس از 45 بازی بدون شکست متوالی در تمامی رقابت‌ها آغاز شده بود، رابرت آندریخ دومین گل را در دقیقه 6+90 برای لورکوزن به ثمر رساند تا تیمش را درست در آخرین دقیقه از شکست خانگی نجات دهد و شانس ثبت فصلی بدون شکست را برای آن زنده نگه دارد.

بایرلورکوزن تا آستانه اولین شکست فصل رفت و باز هم نباخت

 

با این نتیجه لورکوزن 81 امتیازی شد و اشتوتگارت هم با 64 امتیاز همچنان در رده سوم جدول باقی می‌‌‌ماند هرچند فاصله‌اش با بایرن مونیخ رده دومی نسبت به هفته گذشته بیشتر شد و به 5 امتیاز رسید.

 

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • نبرد رم و ناپولی برنده نداشت/ آزمون پنالتی گرفت
  • آغاز برداشت خوشه‌های طلایی از مزارع کازرون از فردا
  • تفکیک امتیازات 5 مربی در تیم خبرساز
  • پیش بینی تولید بیش از ۸۰۰۰۰ تن محصول گندم از شهر خوشه‌های طلایی
  • تساوی یوونتوس و میلان به ضرر بانوی پیر!
  • تداوم شکست‌ناپذیری تیم آلونسو با فرار از شکست خانگی
  • توقف لیورپول در روز درگیری صلاح و کلوپ +فیلم
  • معرفی پنجمین سرمربی فصل تیم پرحاشیه!
  • توقف دوباره لیورپول، تنش در اردوی آنفیلدی‌ها
  • اولین فینالیست جام ملت‌های آسیا مشخص شد