Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر کل ثبت احوال هرمزگان گفت : متقاضیان کارت هوشمند ملی برای اطلاع از وضعیت کارت خود به ادارات ثبت احوال مراجعه نکنند.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان ؛ مدیر کل ثبت احوال هرمزگان گفت : ۱۹ هزار کارت ملی هوشمند برای هرمزگانی ها صادر شده است ، که متقاضیان برای دریافتش مراجعه نکرده اند.

راشد رشیدی گفت : متقاضیان کارت ملی هوشمند بعد از دریافت پیامک به محل مشخص شده مراجعه ، و کارت ملی هوشمند خود را دریافت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود : همچنین متقاضیان کارت هوشمند ملی می‌توانند بدون مراجعه به ادارات ثبت احوال یا دفاتر پیشخوان با استفاده از کد USSD تلفن همراه خود و وارد کردن #۶۰۹۰۴ یا مراجعه به سایت nci.ir از وضعیت کارت هوشمند خود مطلع شوند.

مدیر کل ثبت احوال هرمزگان گفت: حدود ۵ در صد از هرمزگانی‌ها نیز تاکنون برای دریافت کارت ملی هوشمند نام نویسی نکرده اند که این افراد با مراجعه به دفاتر پیشخوان دولت می‌توانند برای دریافت کارت ملی هوشمند نام نویسی کنند.

رشیدی افزود : بیش از یک میلیون و ۳۰۰ هزار هرمزگانی واجد شرایط دریافت کارت ملی هوشمند هستند که ۸۵ درصد اقدام به ثبت نام کرده اند و تا کنون یک میلیون و ۱۰۲ هزار کارت ملی هوشمند برای هرمزگانی‌ها صادر شده است.

وی گفت : افرادی هم که رسید ثبت نامشان مفقود شده می‌توانند با مراجعه به دفاتر پیشخوان دولت، دوباره رسید دریافت کنند.

مدیر کل ثبت احوال هرمزگان گفت : افرادی هم که زمان انقضای کارت‌های ملی هوشمند انان رسیده ، تا اطلاع بعدی کارت‌های ملی آنان معتبر است.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: هوشمند صادر معطل کارت ملی هوشمند دفاتر پیشخوان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۰۷۹۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳۵۶ مورد کارت بازرگانی جدید در کردستان صادر شده است

به گزارش خبرنگار مهر، طاها سمیعی ظهر دوشنبه در کمیته پالایش کارت‌های بازرگانی اظهار کرد: طی سال گذشته در مجموع از ۳۳۴ کارت بازرگانی فعال در حوزه تولیدی و غیر تولیدی در استان کردستان استفاده شده که مجموع ارزش بازگردانده شده حاصل از فعالیت این کارت‌ها، ۲۰۰ میلیون و ۷۳ هزار و ۱۶۴ یورو بوده است.

وی با بیان اینکه در این مدت بازرگانان با استفاده از کارت‌های بازرگانی، ۱۵۵ میلیون و ۴۴ هزار و ۳۴۴ یورو در بخش تولید و یک میلیارد و ۷۰۴ میلیون و ۴۵۵ هزار و ۵۲۴ یورو نیز در بخش غیر تولیدی تعهد سررسید شده ارزی ایجاد کرده‌اند، افزود: اما تنها در بخش تولیدی ۹۲ میلیون و ۶۳۷ هزار و ۹۵۷ یورو و در بخش غیر تولیدی نیز ۱۰۷۴ میلیون و ۴۳۵ هزار و ۲۰۷ یورو ارز بازگردانده شده است.

معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت اداره‌کل صنعت، معدن و تجارت کردستان با اشاره به اینکه در سال گذشته ۳۵۶ مورد کارت بازرگانی جدید در کردستان صادر شده است، بیان کرد: در این مدت ۲۷۹ کارت بازرگانی نیز تمدید شده است.

سمیعی ادامه داد: از مجموع ۳۵۶ کارت صادر شده، ۳۴۲ مورد در حوزه بازرگانی، ۶ مورد در حوزه صنعت، ۲ مورد در حوزه معدن و ۶ مورد نیز در حوزه کشاورزی صادر شده که نسبت به مدت مشابه سال قبل از آن، از نظر تعداد صدور ۴۰ درصد رشد داشته است.

وی به وضعیت کلی کارت‌های بازرگانی دارای اعتبار و فاقد اعتبار در کردستان اشاره کرد و یادآور شد: در بخش اتاق بازرگانی ۸۰۸ کارت دارای اعتبار و ۳ هزار و ۳۲۶ کارت فاقد اعتبار وجود دارد.

معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت اداره کل صنعت، معدن و تجارت کردستان گفت: در بخش اتاق تعاون نیز ۶ کارت بازرگانی فعال و ۱۳۵ کارت بازرگانی فاقد اعتبار وجود دارد و در مجموع از ۴ هزار و ۲۷۵ کارت موجود در هر ۲ بخش، ۸۱۴ کارت فعال و ۳ هزار و ۴۶۱ کارت نیز غیرفعال است.

کد خبر 6092099

دیگر خبرها

  • ◄ انتقاد رانندگان کامیون با سابقه از حذف مدرک دیپلم برای دریافت کارت هوشمند رانندگی
  • تاسیس مؤسسات خدمات هوشمند ترافیک/ برای واردات خودرو هیچ چیزی معطل پلیس نیست
  • جابه‌جایی بیش از یک میلیون تن کالا از کهگیلویه و بویراحمد
  • هشدار جدی سازمان ملی مهاجرت به مهاجرین درباره پیامک سامانه «سهما» + جزئیات
  • هوشمند شدن خدمات دولت برای کسب وکار واحد‌های صنفی در اردبیل
  • برای تعویض شناسنامه با چه مدارکی به کجا مراجعه کنیم؟
  • ◄ کارت هوشمند رانندگان کامیون ؛ بخشنامه جدید و خوشحال کننده برای رانندگان
  • ◄ مدرک مورد نیاز برای کارت هوشمند رانندگی چیست + سند
  • ۲۰ شرکت حمل و نقل کالا در کهگیلویه و بویراحمد فعالیت دارند
  • ۳۵۶ مورد کارت بازرگانی جدید در کردستان صادر شده است