Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از دانشگاه پیام نور، امیر حسین بهروز با اشاره به استقبال بی نظیر دانشجویان از ترم تابستان گفت: آمار ثبت نام ترم تابستان دانشگاه پیام نور از ۱۰۰ هزار نفر عبور کرد و به دلیل تقاضای دانشجویان، مهلت ثبت نام تا ۲۷ تیرماه تمدید شد.

وی با عنوان اینکه ترم تابستان دانشگاه پیام نور به صورت تمام الکترونیک برای دانشجویان این دانشگاه و دیگر دانشگاه‌ها برگزار می‌شود، افزود: دانشجویان مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد برای انتخاب واحد باید مطابق برنامه زمان بندی شده از طریق سامانه جامع آموزشی گلستان به نشانی reg.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

pnu.ac.ir اقدام کنند.

مدیرکل روابط عمومی دانشگاه پیام نور افزود: دانشجویان سایر دانشگاه‌ها که متقاضی گذراندن ترم تابستان در دانشگاه پیام نور هستند نیز می‌توانند در مهلت مقرر از طریق مراکز و واحدهای مجری ثبت نام کنند.

وی تاریخ برگزاری کلاس‌ها را از ۲۴ تیرماه لغایت ۲۴ مرداد ماه اعلام و تصریح کرد: دروس دارای نمره میان ترم است و ارائه آن (به استثنای درس حفظ جز سی قرآن کریم) به شیوه خود خوان مجاز نیست.

بهروز با اشاره به اینکه، حذف و اضافه دروس در دوره تابستان امکانپذیر نیست، در خصوص نحوه ارائه دروس نظری اظهار داشت: این دروس به صورت الکترونیکی و در سطح منطقه (صرفاً بر روی سامانه‌های آموزش الکترونیکی مورد تأیید منطقه) ارائه می‌شود.

وی سقف تعداد واحد قابل انتخاب برای هر دانشجو (با رعایت حداکثر یک عنوان درس معارف اسلامی) برای دانشجویان مقطع کارشناسی را ۸ واحد عنوان کرد و افزود: آن دسته از دانشجویان مقطع کارشناسی که با حداکثر ۸ واحد درسی (با رعایت مقررات اخذ حداکثر یک درس معارف اسلامی) دانش‌آموخته می‌شوند، در صورت عدم ارائه دروس در دانشگاه می‌توانند دروس مورد نظر را در سایر دانشگاه‌های مورد تأیید وزارت علوم، تحقیقات و فناوری به صورت مهمان اخذ و بگذرانند.

مدیرکل روابط عمومی همچنین به نحوه ارزشیابی‌های نظری دوره تابستان اظهار داشت: کلیه ارزشیابی‌ها از تاریخ ۲۶ مرداد لغایت ۴ شهریورماه طبق تقویم امتحانات، به صورت غیرمتمرکز و غیرحضوری برگزار می‌شود.

کد خبر 5256916 زهرا سیفی

منبع: مهر

کلیدواژه: امیرحسین بهروز دانشگاه پیام نور ترم تابستان دانشگاه آزاد اسلامی دانشگاه های علوم پزشکی وزارت علوم تحقیقات و فناوری کارشناسی ارشد کنکور 1400 سازمان سنجش مرکز سنجش آموزش پزشکی مریم میرزاخانی آموزش مجازی دانشگاه تهران امتحانات پایان ترم منصور غلامی دانشگاه علامه طباطبایی واکسیناسیون دانشگاه پیام نور ترم تابستان ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۰۸۹۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سندروم ژاوی همه‌گیر شد: تمدید ۳ ساله کونسیسائو

به فاصله چند ساعت بعد از اینکه ژاوی با ‏اینکه گفته بود تابستان امسال بارسا را ترک می‌کند در این تیم ‏ماندگار شد، اتفاق مشابهی در باشگاه پرتغالی پورتو رخ داد. ‏

سرجیو کونسیسائو هم قرار بود امسال تابستان از پورتو جدا شود، ‏درحالی‌که قرارداد او تا تابستان ۲۰۲۵ اعتبار داشت. ولی ساعتی پیش ‏کونسیسائو با حضور در دفتر باشگاه قراردادش را سه ساله تمدید ‏کرد. به این ترتیب او تا تابستان ۲۰۲۸ سرمربی پورتو خواهد بود. ‏

دیروز رسانه‌های پرتغالی گفتند ماندگار شدن یا جدا شدن کونسیسائو ‏به نتیجه انتخابات ریاست باشگاه پورتو بستگی دارد. پینتو داکاستا، ‏رئیس پورتو، گفت اگر او در انتخابات برنده شود کونسیسائو خواهد ‏ماند. ولی امروز درحالی‌که هنوز انتخابات باشگاه برگزار نشده قرارداد ‏این مربی پرتغالی سه ساله تمدید شد. ‏

رئیس باشگاه پورتو بعد از تمدید قرارداد با سرمربی این تیم گفت: "با ‏کونسیسائو تمدید کردیم به‌خاطر همه کار‌هایی که برای پورتو انجام ‏داده و می‌دانم که در آینده انجام خواهد داد. حضور او گارانتی ‏موفقیت و پیروزی‌های بیشتر ما است". ‏

سرجیو کونسیسائو هم بعد از تمدید قراردادش گفت: "می‌خواهم از ‏رئیس باشگاه و اعتمادش تشکر کنم. این تمدید فقط به‌خاطر رابطه ‏دوستانه صمیمی ما که همه از آن خبر دارند انجام نشد بلکه هدفش ‏موفقیت ورزشی پورتو بود. ما در چهار سال گذشته شش جام ‏گرفتیم. می‌دانم که به زودی شاهد انتخابات ریاست باشگاه هستیم. ‏من قراردادم را تمدید کردم ولی همه می‌دانیم که کار کردن در اف‌سی ‏پورتو به قرارداد ربط ندارد و عشق و علاقه می‌خواهد. این باشگاه، ‏باشگاه قلب من است و من این شانس و افتخار را داشته‌ام و دارم ‏که به آن خدمت کنم". ‏

کونسیسائو از سال ۲۰۱۷ هدایت پورتو را بر عهده گرفته و با ‏این تیم سه‌بار قهرمان لیگ پرتغال شده و سه جام دیگر هم به ‏دست آورده است. پورتو در حال حاضر با ۶۲ امتیاز در رتبه سوم ‏جدول لیگ پرتغال قرار دارد.

منبع: ورزش سه

tags # فوتبال سایر اخبار آیا قدرت‌های فوق‌بشری واقعیت دارند؟ چطور انسان به این قدرت‌ می‌رسد؟ بعد از فضا چه چیزی وجود دارد، جهان کجا تمام می‌شود؟! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟ فضانوردان چگونه در فضا دستشویی می‌کنند؟ | سرنوشت مدفوع انسان در فضا چه می‌شود؟

دیگر خبرها

  • تمدید مهلت ثبت‌نام دانشجویان دانشگاه‌های تهران برای شرکت در مسابقه ملی «سدید»
  • دانشگاه فرهنگیان ۱۰ هزار دانشجو را برای معلمی بورسیه می‌کند
  • دانشگاه فرهنگیان ۱۰۰۰۰ دانشجو را برای معلمی بورسیه می‌کند
  • مهلت ثبت‌نام دانشجویان در مسابقه ملی «سدید» تمدید شد
  • فرصت تغییر محل آزمون پایان ترم برای پیام‌نوری‌ها
  • مهلت ثبت‌نام دانشجویان در مسابقه ملی «سدید» تمدید شد
  • اولتیماتوم اینتر به دنزل دومفریز برای تمدید قرارداد
  • سندروم ژاوی همه‌گیر شد: تمدید ۳ ساله کونسیسائو
  • افزایش ۶۲ درصدی تولید انرژی در نیروگاه ری
  • فرصت ۴۸ ساعته به دانشگاه کلمبیا رو به اتمام است