Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- یکی از مهمترین مزایای بیمه های تکمیلی انفرادی حق انتخاب خانواده های محترم است.
امروزه مسئله درمان و هزینه های آن با توجه به شیوع کرونا یکی از مهمترین مسائل پیش روی خانواده هاست که مدیریت صحیح هزینه های مرتبط با آن بسیار مهم بوده و مدیریت این ریسک ها بدون داشتن بیمه های تکمیلی و عمر مناسب مشکلات زیادی را برای خانواده ها فراهم خواهد نمود و نتایج منفی زیادی به بار خواهد آورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیمه درمان و عمر از مهمترین بیمه های رشته اشخاص هستند هزینه های بسیار زیاد درمان و آتیه فرزندان در کشور ما موجب شده تا بیمه‌گذاران به فکر تهیه بیمه‌های کاملی برای پوشش ریسک های بیمه‌ای خود باشند شرکت بیمه سامان اقدام به ارائه طرح‌های بیمه تکمیلی انفرادی و گروهی مناسب خانواده های محترم نموده است طرح های بیمه تکمیلی نسیم عقیق جامع و ممتاز از پرفروش ترین طرح های بیمه شرکت بیمه سامان است که توانسته‌اند نیاز مشتریان صنعت بیمه را در این زمینه تامین نماید.

پوشش های بستری و جراحی تخصصی و دندانپزشکی و آزمایشگاهی و همینطور دارو  در این طرح‌ها قرار گرفته است . فرایند گرفتن خسارت نیز به صورت کاملاً الکترونیکی شده است و به تازگی نیز اسنپ دکتر با سایت بیمه سامان قرارداد بسته و شما می توانید جهت ویزیت دکتر متخصص بدون پرداخت هزینه به برنامه اسنپ دکتر مراجعه نمایید و دیگر نیاز نیست در دوران کرونا جهت ویزیت به مطب مراجعه فرمایید .

خرید بیمه تکمیلی سامان و بیمه عمر و تشکیل سرمایه سامان می‌تواند شما را از تخفیفات مختلف بهرمند نماید، سایت اسپینر بیمه در سالیان گذشته یکی از سایت های فروش اینترنتی بیمه نامه درمان خانواده بوده است که توانسته است مشتریان زیادی را تحت پوشش بیمه سامان قرار دهد

یکی دیگر از مواردی که برای خانواده ها بسیار مهم است بحث زایمان است که در بیمه تکمیلی تحت پوشش قرار میگیرد نکته‌ای که در این زمینه بسیار مهم است این است که بیمه تکمیلی برای زایمان 9 ماه دوره انتظار دارد در صورتی که شخص پس از بارداری اقدام به خرید بیمه تکمیلی نماید متاسفانه دیگر نمی‌تواند از این پوشش استفاده نماید

در مورد بیمه دندانپزشکی هزینه های ایمپلنت و جراحی لثه تحت پوشش قرار نمی گیرد.

پیگیری خسارت بیمه های تکمیلی جهت پرداخت و تکمیل نواقص پرونده یکی از مهم ترین نکاتی است که خریداران بیمه های تکمیلی باید به آن توجه نمایند زیرا در صورت عدم اطلاع از قوانین بیمه‌ای خسارت شما ممکن است به صورت کامل پرداخت نشده و باعث نارضایتی شما گردد ، تیم خسارت بیمه های تکمیلی گروه اسپینر به صورت مستمر پیگیر امور خسارتی مشتریان محترم در سالیان گذشته بوده است.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: بیمه تکمیلی بیمه تکمیلی سامان بیمه های تکمیلی بیمه تکمیلی بیمه سامان خانواده ها طرح ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۰۹۸۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمدید اعتبار بیمه‌ای بیمه شدگان روستایی در خوزستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما آبادان؛ محمدرضا رضایی مدیر کل بیمه سلامت خوزستان گفت: پوشش بیمه‌ای بیمه شدگان روستایی و عشایر، بیمه شدگان شهر‌های زیر ۲۰ هزار نفر جمعیت و ۵ دهک اول درآمدی در استان به صورت سیستمی و متمرکز بدون پرداخت حق بیمه به صورت رایگان به مدت یکسال و تا پایان فروردین ۱۴۰۴ تمدید شد.
بیمه شدگان مذکور نیاز به مراجعه به دفاتر پیشخوان برای تمدید پوشش بیمه‌ای ندارند و در مراجعه به مراکز ارائه دهنده خدمت سلامت صرفا با ارایه کد ملی می‌توانند خدمات مورد نیاز خود را ظبق ضوابط و دستورالعمل این سازمان دریافت کنند.
وی ادامه داد: افرادی که جزء دهک‌های ۶ تا ۱۰ می‌باشند می‌توانند جهت برخورداری از بیمه و یا تمدید اعتبار بیمه خود با پرداخت حق بیمه مصوب مطابق تخفیفات اعلام شده بین ۵۰ تا ۸۰ درصد در سامانه شهروندی سازمان بیمه سلامت ایران به نشانی https://csp.ihio.gov.ir اقدام کنند.

دیگر خبرها

  • بیش از ۱۳ هزار کارگر ساختمانی در مرکزی تحت پوشش بیمه هستند
  • عاقبت پوشش خدمات روانشناسی چه شد؟
  • پرداخت خسارت درمان بازنشستگان تامین اجتماعی تا آخر سال ۱۴۰۲
  • تعرفه معاینه فنی تنها یک سوم از هزینه این خدمات را پوشش می‌دهد
  • کدام بانک ها بیشترین سود را داشتند
  • تمدید اعتبار بیمه‌ای بیمه شدگان روستایی در خوزستان
  • کاردرمانی در منزل چقدر هزینه دارد؟
  • همه افراد فاقد پوشش بیمه می‌توانند بیمه سلامت دریافت کنند
  • اجرای طرح پوشش بیمه‌ای رایگان برای کودکان زیر هفت سال
  • اجرای طرح پوشش بیمه‌ای رایگان برای کودکان زیر هفت سال سن