Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم‌ ملی بسکتبال آمریکا که‌ خود را برای المپیک آماده‌ می‌کند، دومین دیدار تدارکاتی خود را نیز واگذار کرد.

به گزارش قدس آنلاین، تیم ملی بسکتبال آمریکا که از مدعیان اصلی کسب عنوان قهرمانی در بازی‌های المپیک ۲۰۲۰ توکیو است، پس از شکست ناباورانه مقابل نیجریه، در دومین دیدار دوستانه خود نیز با حساب ۹۱ - ۸۳ نتیجه را به تیم ملی استرالیا واگذار کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این دیدار نیز ساعتی پیش هماند بازی با نیجریه در لاس وگاس برگزار شد که پتی میلز ۲۲ و جو اینگرس ۱۷ امتیاز برای استرالیا به دست آوردند.

برای تیم ملی آمریکا نیز دیمین لیلارد ۲۲ و کوین دورنت ۱۷  امتیاز را کسب کردند، اما نتوانستند مانع دومین شکست متوالی شاگردان پاپاویچ شوند.

تیم‌ ملی آمریکا روز ‌گذشته نیز با نتیجه ۸۷ - ۹۰ مقابل نیجریه شکست خورد تا نخستین باخت تیم ایالات‌ متحده مقابل تیم‌های آفریقایی رقم بخورد.

ایران در المپیک توکیو به مصاف آمریکا فرانسه و جمهوری چک می رود.

منبع: ایسنا

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: بسکتبال آمریکا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۰۹۹۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

غیبت دومین ستاره سپاهان مقابل پرسپولیس!

به گزارش "ورزش سه"، روز دیدار با ذوب آهن بود که نام رضا اسدی در فهرست این تیم قرار نگرفت تا ستاره سپاهانی ها دربی اصفهان را از دست بدهد و سپس مشخص شد که این بازیکن دچار مصدومیت شده و نتوانست تیمش را همراهی کند.

البته مصدومیت اسدی به طول انجامید چرا که او دیدار برابر ملوان و جدال روز گذشته مقابل استقلال ملاثانی را نیز از دست داد تا مشخص شود آسیب دیدگی این بازیکن طولانی تر از چیزی است که تصور می شد.

حالا نیز تسنیم نوشته است که رضا اسدی بازی با پرسپولیس را هم از دست خواهد داد. این بازیکن به دلیل مصدومیت، در چند بازی اخیر تیمش به میدان نرفته است و مراحل درمانی را پشت سر می‌گذارد.

روند بهبود آسیب‌دیدگی رضا اسدی مثبت است، ولی او نمی‌تواند در بازی مقابل تیم سابقش نیز به میدان برود.

دیگر خبرها

  • تاریخ‌سازی جنگجوی شکست‌ناپذیر؛ 448 روز از آخرین شکست رودری با منچسترسیتی گذشت!
  • کمیته فوتسال مقصر بازی‌های ضعیف تیم ملی است
  • دلیل باخت شهرداری گرگان به الریاضی/ مافیای بسکتبال دست ایران نیست
  • غیبت دومین ستاره سپاهان مقابل پرسپولیس!
  • تیم «کشاورز قم» به مرحله دوم لیگ بسکتبال امید‌های کشور راه یافت
  • شکست تیم بسکتبال شهرداری گرگان در نخستین دیدار فینال سوپرلیگ بسکتبال غرب آسیا
  • نگاهی به دومین بازی ذوب‌آهن در جام حذفی؛ دوئل انتقامی
  • بسکتبال NBA | در لس آنجلس صدای جارو شنیده می شود
  • پیروزی نوجوانان هندبال ایران در دومین دیدار تدارکاتی اردوی ترکیه
  • پیروزی تیم هندبال جوانان در دومین دیدار تدارکاتی مقابل سپاهان نوین