Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت الاسلام مهدی قدرتی در سومین جلسه کانون مداحان لرستان با موضوع غدیر و محرم با تاکید بر برگزاری مراسم پرشور دهه ولایت، از کانون مداحان خواست با برنامه ریزی درست و دقیق در برگزاری برنامه‌های ویژه دهه ولایت تمام تلاش خود را به کار گیرند.

وی با اشاره به برنامه‌های در دست اقدام ویژه محرم، از کانون مداحان خواست تمام توان خود را به کار گیرند که امسال با توجه به تجربه‌ای که از سال گذشته در بحث محرم و کرونا دارند تمام ظرفیت تشکل‌های دینی را در راستای بستر سازی برای برپایی محرمی پرشور و استفاده آحاد مردم از برنامه‌های هیئت‌ها با حفظ پروتکل‌های بهداشتی به کار گیرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر کل تبلیغات اسلامی لرستان ضمن تاکید بر برنامه ریزی برای استفاده از ظرفیت تمامی اعضای کانون مداحان، از رئیس کانون خواست تا از نظرات همه مداحان شاخص استان در برنامه ریزی محرم بهره برداری شود.

بنابر این گزراش، در ادامه این جلسه هر کدام از اعضای کانون مداحان به طرح دیدگاه‌های خود در بحث موضوع جلسه پرداختند و در پایان مواردی به تصویب اعضای کانون رسید.

کد خبر 5257081

منبع: مهر

کلیدواژه: اداره کل تبلیغات اسلامی لرستان مهدی قدرتی دهه ولایت ماه محرم ویروس کرونا بوشهر آمار کرونا کرمانشاه واکسن کرونا گرگان شیوع کرونا خطبه های نماز جمعه اردبیل ایلام اراک حجاب و عفاف سیستان و بلوچستان عکس استانها کانون مداحان برنامه ریزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۱۰۶۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه‌ریزی برای تبدیل شهرک صنعتی سروستان به قطب جدید صنعتی فارس/راه‌اندازی ناحیه صنعتی کوار

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • برنامه‌ریزی برای تبدیل شهرک صنعتی سروستان به قطب جدید صنعتی فارس/راه‌اندازی ناحیه صنعتی کوار
  • در نود و یکمین جلسه شورای شهر ساری چه گذشت؟
  • برگزاری جشن‌های دهه کرامت در ۲۱۰ نقطه از جهان
  • راهنمای راه اندازی خط تولید
  • سن مناسب برای انجام تست دیابت
  • حضور پرشور مردم ایلام در مراسم عزاداری امام صادق (ع)
  • برگزاری رویداد بین المللی ارائه فرصت های سرمایه گزاری و جلب مشارکت های عمومی در فرودگاه های ایران
  • کرمانشاه آماده برگزاری مراسم سالروز عملیات بازی‌دراز
  • برگزاری اجلاسیه شهدای چرام در ۲۷ اردیبهشت
  • برگزاری ویژه برنامه سپاس معلم در زابل + تصاویر