Web Analytics Made Easy - Statcounter

یک عنوان برگزیده و دو شایسته تقدیر ششمین مهرواره فصلی عکسِ انجمن عکاسان نوجوان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به گیلانی‌ها رسید.

به گزارش خبرگزاری برنا از گیلان ؛ انجمن عکاسان کانون اسامی برگزیدگان و آثار منتخب ششمین مهرواره عکاسی این نهاد فرهنگی را رسانه‌ای‌ و مدیر‌کل و اعضای کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گیلان را به‌ترتیب، برگزیده و شایسته تقدیر این رویداد هنری اعلام‌کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برهمین اساس، اسفندیارضیائی، مدیر‌کل کانون گیلان عنوان برگزیده گروه سنی بزرگ‌سال این مهرواره را ازآنِ خود‌کرد و عنوان شایسته‌تقدیر گروه‌های سنی +12 و +15 به‌ترتیب به «یکتا‌رحمتی» و فاطمه‌عباسی از مراکز فرهنگی هنری مجتمع کانون رشت و کوچصفهان‌رسید.

این درحالی‌است که داوری آثار این مهرواره را «مجید مردانیان» عکاس، مدرس دانشکده خبر و دبیر عکس خبرگزاری فارس، «فریدون قربانی» عکاس و مدیر آژانس عکس تهران و «سمیرا صحرانورد» کارشناس هنری مدیریت آفرینش‌های ادبی و هنری کانون برعهده‌داشتند  و با نگاهی ویژه‌ به هماهنگی اثر با موضوع مهرواره، ثبت عکس با توجه به گروه سنی و توجه به مشاهده عکاس و نگاه او به سوژه، نسبت به انتخاب و به‌گزینی آثار ارسالی اقدام‌کردند.

یادآور‌می‌شود، این مهرواره با هدف به تصویرکشیدن زیبایی‌های فصل بهار در شهر یا روستا و موضوع ماه مبارک رمضان طراحی و اعلام شده‌بود  و در این میان ۲۳۱۱ به دبیرخانه‌ی این دوره از مهرواره فصلی ارسال‌شد.

راه‌یابی  ۱۱۰ اثر به مرحله‌ی پایانی  و انتخاب۲۰ اثر برگزیده از ۱۹ عکاس و  ۱۵ اثر شایسته تقدیر در سه گروه سنی ۱۲+، ۱۵+، ۱۹ تا ۲۲ سال (اعضای ارشد) و بزرگ‌سال (مربیان و کارشناسان کانون و...) از مراحل برگزاری ششمین مهرواره عکسِ فصل بهار کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به‌شمار‌می‌‌رفت.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: شایسته تقدیر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۱۰۷۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از هزار و ۸۰۰ معلم نمونه در طرح سراسری «سپاس معلم»

  به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی، معاون خدمات اجتماعی بنیاد کرامت رضوی گفت: به منظور پاسداشت مقام معلم، این معاونت با همکاری کانون‌های خدمت رضوی طرحی تحت عنوان «سپاس معلم» را اجرا می‌کند.   جعفر رئیسیان زاده افزود: بر این اساس مقرر شد از معلمانی که در استان و یا شهر خود، کار و اقدام ویژه‌ای انجام داده اند، با نام حضرت رضا (ع) قدردانی شود، بنابراین در قالب طرح سپاس از معلم، برنامه‌ای را به دبیرخانه‌های خادمیاری استانی اعلام کردیم تا از معلمان دارای شرایط ویژه، تجلیل شود.   وی تاکید کرد: اساتید پیشکسوت در حوزه‌های آموزش و پرورش، صاحبان فعالیت‌های شاخص پژوهشی و موفق در تربیت شاگرد، دارندگان مدال و افتخارات ملی، معلمان مفتخر به منصب پدر شهیدی و یا جانباز، رزمنده و ایثارگر، معلمان مبتلا به بیماری خاص و صعب العلاج و معلمان دارای تمکن مالی دهک‌های ۵ و پایین‌تر از آن، مخاطبین این طرح هستند.    وی در ادامه اظهار داشت: حضور در منزل و محل کار به همراه تقدیم بسته تحفه رضوی و غذای متبرک حضرتی به معلمان برگزیده، توسط خادمان و خادمیاران رضوی، محور اقدامات است.    رئیسیان زاده گفت: اگر معلمان برگزیده تاکنون توفیق تشرف به مشهدالرضا را نداشته اند، فرصت سفر زیارتی به مشهد به همراه یک نفر اهدا خواهد شد.   معاون خدمات اجتماعی بنیاد کرامت رضوی افزود: این طرح از تاریخ ۱۱ تا ۱۵ اردیبهشت با مشارکت خادمیاران رضوی در استان‌های کشور برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • مراسم تقدیر و معارفه مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری گروه توسعه ملی برگزار شد
  • برگزیدگان جشنواره عروسک خونه معرفی شدند
  • نمایشگاه گروهی عکاسان کازرون با نام «سِی کو» در حال برگزاری است
  • مهرواره هوای نو؛ آماده‌سازی هیئات برای چهل‌واره دوم انقلاب
  • رقابت ۱۰ گروه در جشنواره هنر‌های نمایشی کودک و نوجوان آذربایجان غربی
  • واکنش یک روحانی به ماجرای مسلمان شدن ژوزه مورایس
  • عناوین برگزیده روزنامه‌های صبح امروز
  • ۲ مدال با ارزش نقره و برنز، رهاورد اسکواش‌بازان کشورمان از مسابقات قطر جونیور
  • برندگان جوایز عکاسی جهانی سونی ۲۰۲۴ /از عقیم‌سازی اجباری تا متروکه‌های آلوده به تشعشعات اتمی
  • تجلیل از هزار و ۸۰۰ معلم نمونه در طرح سراسری «سپاس معلم»