Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/اردبیل مدیر درمان تأمین اجتماعی استان اردبیل گفت: بیش از 100 میلیارد تومان سرمایه‌گذاری در یک سال گذشته در بخش درمان تأمین اجتماعی استان اردبیل انجام شده است.

قادر برجی 22 تیر در جریان بازدید رئیس مجمع نمایندگان استان اردبیل از پروژه‌های تکمیل شده حوزه درمان تأمین اجتماعی اردبیل اظهار کرد: به زودی و با سفر مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی شاهد افتتاح بزرگترین اورژانس تأمین اجتماعی کشور در اردبیل در متراژ دو هزار و 500 متر مربع خواهیم بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی از راه‌اندازی مجهزترین ام.ار.آی و رادیولوژی و استقرار دستگاه‌های مدرن تصویربرداری در بیمارستان سبلان اردبیل خبر داد و تصریح کرد: علاوه بر شهر اردبیل در سایر مناطق استان نیز توسعه و تجهیز امکانات و نیازمندی‌های درمانی در درمانگاه‌ها و بیمارستان‌های تأمین اجتماعی مورد توجه قرار گرفته است.

مدیر درمان تأمین اجتماعی استان اردبیل از راه‌اندازی مرکز دیالیز بیمارستان سبلان اردبیل با خرید و تجهیز 11 تخت خبر داد و گفت: با استانداردسازی این بیمارستان پارکینگ، محوطه‌سازی و تانکر اکسیژن در این سفر مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی راه‌اندازی خواهد شد که برای خرید تانکر اکسیژن دو میلیارد تومان سرمایه‌گذاری شده است.

برجی افزود: در یک سال گذشته 100 میلیارد تومان منابع در بخش‌های عمرانی، تجهیز و خرید دستگاه‌های مختلف در بیمارستان‌ها و درمانگاه‌های تأمین اجتماعی سرمایه‌گذاری شده که یک رقم بی‌بدیل است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطر نشان کرد: امسال پیش‌بینی می‌کنیم این میزان سرمایه‌گذاری تا 150 میلیارد تومان افزایش پیدا کند که مهمترین اولویت احداث و تکمیل درمانگاه‌های عمومی، تخصصی و بهبود شرایط بیمارستان ارس پارس‌آباد است.

برجی با بیان اینکه سازمان تأمین اجتماعی در استان اردبیل به 50 درصد جمعیت استان بالغ بر 608 هزار نفر خدمات ارائه می‌کند، اضافه کرد: بخشی از این خدمات از طریق مراکز ملکی سازمان انجام می‌شود که شامل دو بیمارستان ارس پارس‌آباد و سبلان اردبیل و درمانگاه‌های عمومی و تخصصی در مناطق مختلف است.

وی بیان کرد: در بخش درمان غیرمستقیم نیز با اکثر بیمارستان‌ها، مطب‌ها و مراکز تخصصی درمانی طرف قرارداد هستیم و سعی و تلاشمان بر این است تا به بیمه‌شدگان خدمات مناسبی را ارائه کنیم.

برجی ادامه داد: در شهرهایی که تأمین اجتماعی بیمارستان ملکی ندارد بستری و مداوای بیمه‌شدگان بالای 60 سال به صورت رایگان انجام می‌شود و هیچ مبلغی از آنها دریافت نمی‌کنیم.

وی عدم تناسب امکانات و تجهیزات این مجموعه‌های بیمارستانی و درمانگاهی را متناسب با افزایش سه برابری جمعیت بیمه‌شدگان یادآور شد و اظهار کرد: ما سال گذشته به رغم شرایط کرونایی سال پرباری را در حوزه درمان و خرید و تجهیز مراکز بیمارستانی و درمانگاهی شاهد بودیم و امسال نیز سعی و تلاشمان بر این است تا این روند ادامه پیدا کند.

برجی از احداث پنج درمانگاه در شهرها و مناطق مختلف استان خبر داد و تصریح کرد: در نمین و با جابجایی زمین مورد نظر با تخصیص اعتبار 30 میلیارد تومانی طراحی و عملیات اجرایی پروژه شروع شده است.

وی در ادامه سخنان خود گفت:‌ در شهرستان‌های بیله‌سوار و گرمی با تملک زمین ساخت درمانگاه عمومی آغاز می‌شود تا هر چه سریعتر شاهد بهره‌برداری از این پروژه‌ها باشیم.

برجی به احداث درمانگاه خلخال اشاره کرد و افزود: این درمانگاه در جوار درمانگاه قبلی و در زمینی به مساحت دو هزار و 500 متر مربع احداث می‌شود.

مدیر درمان تأمین اجتماعی استان اردبیل خاطر نشان کرد: در گام اول در این درمانگاه‌ها خدمات عمومی و در گام نهایی خدمات تخصصی ارائه می‌شود و امیدواریم با تلاش پیمانکاران در کمتر از 18 ماه این پروژه‌ها به سرانجام برسند.

وی به درمانگاه مشگین‌شهر و خرید تجهیزات و امکانات برای این درمانگاه به ارزش سه میلیارد تومان اشاره کرد و ادامه داد: به زودی در درمانگاه مشگین‌شهر بخش دیجیتال رادیولوژی و سایر بخش‌های تخصصی راه‌اندازی می‌شود.

برجی گفت: در شهرستان پارس‌آباد در کنار توسعه و تجهیز امکانات بیمارستان ارس، سعی شده تا با تأمین 22 میلیارد تومان اعتبار امکانات جدیدی در این بیمارستان راه‌اندازی شود.

وی افزود: بخش اورژانس بیمارستان ارس پارس‌آباد نیز با هزینه‌کرد هفت میلیارد تومان آماده بهره‌برداری شده است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: سرمايه گذاري درمان سازمان تامین اجتماعی استانی اجتماعی درمان تأمین اجتماعی استان اردبیل میلیارد تومان بیمارستان ارس سرمایه گذاری درمانگاه ها راه اندازی پارس آباد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۱۱۴۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گرد و غبار بیش از ۱۰۰۰ خوزستانی را به بیمارستان‌ها کشاند

به گزارش صدای ایران از ایسنا،میثم معزی امروز (۱۰ اردیبهشت‌ماه) در گفت‌وگوی رسانه‌ای اظهار کرد: از آغاز پدیده گرد و خاک از بامداد تا ساعت ۷ صبح امروز (۱۰ اردیبهشت‌ماه) ۸۱۵ نفر و از ساعت ۷ صبح تا ساعت ۱۳، ۲۵۴ نفر به اورژانس بیمارستان‌ها مراجعه کردند.

وی افزود: مجموع مراجعان به بیمارستان‌ها یک هزار و ۶۹ نفر بوده ااست که ۸۸ نفر در مراکز درمانی بستری و بقیه به صورت سرپایی درمان و از بیمارستان‌ها ترخیص شدند.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز بیان کرد: مطابق معمول روز‌های گرد و غبار، کلیه بیمارستان‌ها آماده ارائه خدمات به مراجعان هستند و از هم استانی‌ها می‌خواهیم در این شرایط ضمن تردد حداقلی در فضای باز، از کودکان، سالمندان و کسانی که دارای بیماری‌های زمینه‌ای قلبی و ریوی هستند، مراقبت کنند.

دیگر خبرها

  • بانوی ۶۱ ساله اردبیلی نجات بخش جان همنوعانش شد
  • درمان رایگان کودکان زیر ۷ سال در بیمارستان مفید
  • درمان رایگان هدیه به کودکان
  • ویدیو/ درمان رایگان زیر ۷ ساله‌ها روی پیشخوان بیمارستان‌ها
  • حذف «پول» از درمان زیر ۷ ساله‌ها
  • واگذاری ۷۵۰ هکتار زمین برای احداث گلخانه در استان اردبیل
  • واگذاری ۷۵۰ هکتار زمین برای احداث گلخانه
  • گرد و غبار بیش از ۱۰۰۰ خوزستانی را به بیمارستان‌ها کشاند
  • اتمام پروژه‌های عمرانی حوزه درمان، اولویت‌ مهم سازمان تأمین‌اجتماعی در سال جدید
  • اتمام پروژه‌های عمرانی اولویت‌ سازمان تأمین‌اجتماعی در سال جاری