Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، جعفر آهنگران روز سه شنبه در دیدار فرمانده سپاه ناحیه کیش با تاکید بر این که اقدامات فرهنگی و اجتماعی از نظر رهبر معظم انقلاب از اهمیت بالایی برخوردار است اظهار داشت:  ناحیه مقاومت بسیج سپاه کیش به عنوان نیروهای ارزشی نقش مهمی در ارتقاء سطح فرهنگی و اجتماعی ایفا می کنند.

وی اضافه کرد: نیروهای انتظامی و امنیتی در کیش به گونه ای عمل کردند که ضریب امنیت این منطقه به مراتب بیشتر از سایر مناطق در سطح کشور است و این مهم به عنوان یکی از ویژگی های بارز جزیره محسوب می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه کیش نیز با بیان این که ماموریت های این نهاد بیشتر در حوزه های سخت دفاعی، امنیتی و مسائل فرهنگی و اجتماعی است، اظهار داشت: در این راستا موضوعات اطلاعاتی و ضد جاسوسی در دستور کار ناحیه مقاومت بسیج سپاه کیش قرار گرفته است.

محمد میرزاده گفت: در حوزه های فرهنگی نیز در راستای قرارگاه تحول محلات اقدام های موثری انجام خواهد شد و کیش در حوزه های فرهنگی و برگزاری مراسم های ملی و مذهبی بسیار قوی عمل کرده و اجرای چنین برنامه های متنوع فرهنگی در این منطقه اقدامی ارزشمند و ماندگار خواهد بود.

وی نقش حمایتی سازمان منطقه آزاد کیش در موضوع برگشت دفاعی و آمادگی دفاعی برای بسیجیان در سطوح مختلف را مهم اعلام کرد و افزود: برنامه ریزی مدون در حوزه های  فرهنگی و اجتماعی به صورت جداگانه در قالب محلات،بسیج ادارات،اصناف، هنرمندان،جامعه پزشکان،فرهنگیان، دانشجویان و دانش آموزی با هدف مشارکت حداکثری ساکنان کیش مورد اهتمام ویژه  قرار گرفته است.

 سعید پورعلی معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان منطقه آزاد کیش ه با اشاره به نقش موثر سپاه در تامین امنیت، رونق اقتصادی و ارتقاء سطح فرهنگی و اجتماعی جزیره گفت: با رهنمودهای رهبر معظم انقلاب ارائه خدمات سپاه پاسداران در دفاع مقدس، مدافعان حرم، تامین سلامت آحاد جامعه بر گرفته از روحیه ایمانی، انقلابی و روحیه جهادی سپاه و بسیج است.

وی یاداور شد: بین سازمان منطقه آزاد کیش و ناحیه مقاومت بسیج این منطقه هماهنگی و هم افزایی قابل توجهی برای ارائه خدمات اجتماعی، فرهنگی و تامین امنیت ایجاد شده است.

معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان منطقه آزاد کیش در خصوص خدمات اجتماعی و اجرای طرح محله محور در جزیره گفت: اجرای طرح محله محور کیش با تقسیم این منطقه به هشت محله در کانون تحولات و فعالیت محلات قرار گرفته است.

جزیره کیش از جزیره های استان هرمزگان با بیش از ۹۱ کیلومتر مربع مساحت و ۴۴ هزار نفر جمعیت و از توابع شهرستان بندر لنگه و در دل آب های نیلگون خلیج فارس واقع شده است.

برچسب‌ها کیش سپاه پاسداران انقلاب اسلامی سازمان منطقه آزاد کیش هرمزگان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کیش سپاه پاسداران انقلاب اسلامی سازمان منطقه آزاد کیش کیش سپاه پاسداران انقلاب اسلامی سازمان منطقه آزاد کیش هرمزگان سازمان منطقه آزاد کیش ناحیه مقاومت بسیج فرهنگی و اجتماعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۱۲۳۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فعالان حوزه خانواده در«جامعه پردازخانواده» به یکدیگرمعرفی می‌شوند

به گزارش خبرگزاری مهر، نشست هم اندیشی فعالان حوزه خانواده منطقه ١٠ با عنوان «جامعه پرداز خانواده» با هدف شناسایی، معارفه و هم افزایی فعالان مساله محور حوزه خانواده روز سه شنبه ۱۱ اردیبهشت در فرهنگسرای عطار نیشابوری برگزار می‌شود.

در ابتدای این نشست هم اندیشی خدیجه مهدی پور مدیر فرهنگی هنری منطقه ۱۰ و رییس فرهنگسرای عطار نیشابوری گفت: یک تیم ۱۵ نفره، متشکل از کارشناسان فرهنگی هنری ماه هاست در حال شناسایی، ارزیابی و ارتباط گیری با کنشگران فعال حوزه خانواده در منطقه ۱۰ می‌باشند تا بتوانند در رویدادی مساله محور بر اساس بوم این منطقه، فعالین و نوع فعالیتشان را با هم به اشتراک بگذارند. موضوع خانواده از جمله موضوعاتی است که در همه سازمان‌ها و نهادها به عنوان یک رویکرد و از دغدغه‌های اصلی دلسوزان و صاحب نظران فرهنگی و اجتماعی است و این مدیریت هم از این قاعده مستثنی نیست.

وی افزود: کنشگران و فعالان حوزه خانواده در این رویداد در محورهای ازدواج، هویت زن، جمعیت، فرزند پروری و طلاق، شناسایی و جهت هم افزایی و حیات مجموعه‌های خود به یکدیگر معرفی خواهند شد تا بتوانند عملیات‌های مشترک تعریف و به حل مسائل خانواده‌های محورهای یاد شده کمک کنند.

مهدی پور در ادامه این نشست گفت: مراکز فعال در حوزه سبک زندگی، مبلغین و گروه‌های تبلیغی، مجموعه‌های علمی و پژوهش محور، مؤسسات، مراکز مشاوره، مساجد و هیأت مذهبی فعال در حوزه‌های اجتماعی، خیریه‌ها، گروه‌های جهادی، گروه‌ها و کانال‌های مجازی، کنشگران و اساتید برجسته و به نام حوزه خانواده می‌توانند در این رویداد شرکت کنند و ان شاالله با هم افزایی بتوانیم اقدامات موثری در مقابله با آسیب‌های اجتماعی حوزه خانواده در منطقه ۱۰ و شهر تهران انجام دهیم.

نشست مذکور روز سه شنبه ۱۱ اردیبهشت از ساعت ۱۴:۳۰ در فرهنگسرای عطار نیشابوری واقع در میدان بریانک، خیابان شهید دعوتی، انتهای خیابان شهید امیر قلی برگزار می‌شود.

کد خبر 6091143 الناز رحمت نژاد

دیگر خبرها

  • شناسایی هویت ۷ شهید گمنام مدفون در فارس
  • فرافکنی دانشگاه‌ها درباره نقش خود در تعلیم و تربیت اجتماعی/ اثرگذاری اساتید و تشکل‌ها محدود است
  • فعالان حوزه خانواده در«جامعه پردازخانواده» به یکدیگرمعرفی می‌شوند
  • استحکام‌بخشی فلک‌الافلاک نیازمند ۲۰ میلیارد/ طرحی که ۱۴ساله شد!
  • استحکام‌بخشی «فلک‌الافلاک» نیازمند ۲۰ میلیارد/طرحی که ۱۴ساله شد!
  • بررسی ایجاد پردیس صنایع فرهنگی و خلاق ماکو در نشست با وزیر ارشاد
  • هویت بخشی به مدارس آذربایجان‌غربی در دستور کار است
  • معرفی برگزیدگان نخستین جشنواره ملی کیش بهشت خانواده‌ها
  • جریان دانشجویی بستر خوبی برای پای کار آمدن قشر خاکستری در فعالیت‌های فرهنگی است
  • کسب رتبه برتر در حوزه های عمران، حقوقی و فرهنگی توسط منطقه آزاد اروند