Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، مهرعلی حق گویان روز سه شنبه در شورای مدیران کمیته امداد امام خمینی (ره) استان قزوین اظهار داشت:  اول ذیحجه، سالروز ازدواج آسمانی و فرخنده حضرت فاطمه (س) و حضرت علی (ع) به عنوان روز ازدواج نامگذاری شده و  پیامبر گرامی اسلام (ص) ازدواج دختر خود را به ساده ترین و راحت ترین شیوه برگزارکرد تا برای همه جوانانی که در آستانه زندگی مشترک هستند، سرمشق نیکویی باشد و قراردادن مهریه ۵۰۰ درهمی برای حضرت فاطمه (س) باب دیگری برای الگو قرار دادن ازدواج ساده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: ازدواج سنت نبوی است و ازدواج حضرت علی(ع) و حضرت فاطمه (س) نکات بسیار ارزنده ای را به انسان در هر عصری می آموزد که از آن جمله ساده زیستی و پیروی راستین از دین مبین اسلام است.

این مسوول افزود: کمیته امداد استان قزوین همزمان با سالروز این ازدواج عظیم و پربرکت ۲۰ سری کالا به ارزش جمعی ۳۰۰ میلیون تومان و ۳۰ سری کمک  هزینه جهیزیه به نوعروسان تحت حمایت هدیه کرد.

حق گویان عنوان کرد: امیدواریم جوانان با الگوگیری از این زوج که الگوی همه زنان و مردان عالم هستند، زندگی ساده و پربرکتی را تشکیل دهند تا شاهد ارتقای جامعه در ابعاد مختلف باشیم.

وی تصریح کرد: کمیته امداد امام خمینی (ره) آماده دریافت انواع کمک های نقدی و غیرنقدی اقشار مختلف مردم برای نیازمندان و محرومان در شرف ازدواج است.

مدیرکل کمیته امداد استان قزوین یادآورشد: از عموم مردم نیکوکار انتظار داریم کمک های خود را برای ازدواج فرزندان مددجو به دفاتر کمیته امداد امام خمینی (ره)، مراکز نیکوکاری و یا از طریق کد مهربانی #۰۲۸*۸۸۷۷۷* اهدا کنند.

برچسب‌ها هفته ازدواج مددجوی کمیته امداد کمیته امداد امام خمینی استان قزوین ازدواج ساده

منبع: ایرنا

کلیدواژه: هفته ازدواج مددجوی کمیته امداد کمیته امداد امام خمینی هفته ازدواج مددجوی کمیته امداد کمیته امداد امام خمینی استان قزوین ازدواج ساده کمیته امداد امام خمینی استان قزوین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۱۲۵۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چند خبر کوتاه از ورزش قزوین

ایسنا/قزوین قهرمانی ۲ دختر فوتبالیست قزوینی در جام فوتبال آسیای میانه، هندبالیست قزوینی به اردوی تیم ملی و عنوان دومی تیرانداز قزوینی در مرحله نخست مسابقات آزاد کشوری از خبرهای امروز ورزش قزوین است.

در ادامه رقابت‌های فوتبال کافا، تیم ملی فوتبال دختران کشورمان که در ترکیب خود از «مریم دینی» و «پرنیا رحمانی» ۲ ملی پوش قزوینی بهره می‌برد، در دیدار پایانی جام کافا به مصاف قرقیزستان خواهد رفت.

مریم دینی در بازی‌های قبلی تیم ملی درخشش فوق‌العاده‌ای داشت و چندین گل را به ثمر رساند. «طاهره کشتیرانی» نایب رئیس فوتبال استان هم در این مسابقات مدیر فنی تیم ملی فوتبال دختران کشورمان است.

هندبالیست قزوینی به اردوی تیم ملی

به گزارش ایسنا، کادر فنی تیم هندبال بانوان بزرگسال کشور «عطیه شهسواری» را به اردوی آماده‌سازی تیم ملی دعوت کرد.

اردوی ملی‌پوشان از ۱۱ اردیبهشت به میزبانی سمنان پیگیری خواهد شد و تیم ملی هندبال برای مسابقات هندبال قهرمانی بانوان آسیا آماده خواهد شد.

عنوان دومی تیرانداز قزوینی در مرحله نخست مسابقات آزاد کشوری

«مجتبی خاکی» در این مسابقات پس از تیرانداز شیرازی سکوی نایب قهرمانی را تصاحب کرد. مرحله نخست مسابقات تیراندازی آزاد کشور به میزبانی ورزشگاه آزادی تهران برگزار شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • هزینه کرد ۲۰۰۰ میلیارد تومانی کمیته امداد برای مددجویان
  • کمک میلیاردی یک موسسه خیریه به نیازمندان قزوینی
  • رزمایش اهدای ۳۱۳ سری جهیزیه در حرم حضرت معصومه (س) برگزار می شود
  • پرداخت ۵۰ میلیارد ریال کمک‌هزینه تحصیلی به دانش‌آموزان مددجوی سراوان
  • خرید بیش از ۹۵میلیارد ریال وسایل کمک توانبخشی برای معلولان قزوینی
  • ۳۶۰۰ نفر به جمعیت حامیان ایتام در قزوین افزوده شد
  • عروس و داماد درچه‌ای راهی خانه بخت شدند
  • چند خبر کوتاه از ورزش قزوین
  • خرید بیش از ۹۵ میلیارد ریال وسایل کمک توانبخشی برای معلولان قزوینی
  • پیکر بسکتبالیست نوجوان قزوینی تشییع شد