Web Analytics Made Easy - Statcounter

امتداد - مشتریان بانک ملی ایران از امروز تا پایان مرداد ماه فرصت دارند با شرکت در چهل و دومین دوره قرعه کشی حساب های قرض الحسنه پس انداز بانک ملی ایران، علاوه بر دریافت «رسید خوبی» به عنوان اجر معنوی، بخت خود را برای دریافت جوایز امتحان کنند.

به گزارش پایگاه خبری امتداد ، این فرصت برای افتتاح حساب و یا تکمیل موجودی در نظر گرفته شده است و تمامی حساب های قرض الحسنه پس انداز ریالی و ارزی بانک در این قرعه کشی شرکت داده خواهند شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


برای این دوره از قرعه کشی 802 هزار و 900 فقره جایزه به ارزش بیش از یک هزار و 614 میلیارد ریال تخصیص یافته است. یک صد فقره کمک هزینه خرید واحد مسکونی هر یک به ارزش یک میلیارد ریال، یک هزار و 400 فقره کمک هزینه خرید کالای ایرانی هر یک به ارزش 500 میلیون ریال و یک هزار و 400 کمک هزینه خرید صنایع دستی هر یک به ارزش 10 میلیون ریال تنها بخشی از این جوایز است.
باز بودن حساب و داشتن حداقل موجودی 500 هزار ریالی در روز قرعه‌کشی، شرایط لازم برای شرکت حساب‌ها در قرعه‌کشی و حفظ حداقل موجودی حساب به مبلغ 500 هزار ریال به مدت سه ماه یا 90 روز متوالی در طول دوره قرعه‌کشی و یا از زمان آخرین مهلت افتتاح حساب یا تکمیل موجودی، شرط کافی برای اعطای جوایز به برندگان حساب‌هاست.
مشتریان بانک ملی ایران برای افتتاح حساب قرض الحسنه،‌ نیازی به مراجعه حضوری به شعب ندارند، بلکه می توانند با استفاده از قابلیت های سامانه «بام» این عملیات را انجام دهند. افزایش موجودی حساب ها نیز با استفاده از سامانه هایی مانند بام، بله و ایوا قابل انجام است

منبع: امتداد نیوز

کلیدواژه: بانک ملی ایران قرعه کشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۱۲۵۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

با اصلاح اطلاعات حساب بانکی خود سود سهام عدالت را دریافت کنید

محمد باغستانی مدیرعامل شرکت سپرده‌گذاری مرکزی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان گفت: مکاتبات ما با ۸ شرکت که سود سهام عدالت را پرداخت نکردند ادامه دار است.

این مقام مسئول در ادامه اظهار کرد: افراد به چند دلیل سود سهام عدالت را دریافت نخواهند کرد که از جمله دلایل دریافت نکردن سود عدالت می‌توان به شش مورد درج شماره شبای نادرست، حساب بانکی مشترک، راکد بودن حساب، حساب بلندمدت، حساب بانکی مسدود و داشتن حساب ارزی اشاره کرد.

او در ادامه می‌گوید: اگر افراد حدودا تا یک هفته قبل از واریز سود سهام عدالت اطلاعات حسابی خود را بروز و مشکلات را رفع کنند سود برای آنها واریز می‌شود همچنین همراه با این سود، سود سنوات گذشته را هم دریافت خواهند کرد.

سود سهام عدالت که رئیس سازمان بورس در رابطه با واریز مرحله سوم آن به تازگی گفته بود: امیدواریم تا خرداد بتوانیم سود‌ها راجمع آوری و مابقی سود سهام عدالت را پرداخت کنیم البته باید زمان دقیق آن را شورای عالی بورس مشخص کند.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی بورس

دیگر خبرها

  • اگر سود سهام عدالت نگرفتید بخوانید!
  • خبر مهم درباره واریز سود سهام عدالت | جیب دارندگان سهام عدالت پرپول می‌شود
  • ۵۰۰۰میلیارد ریال نقدینگی به بورس انرژی تزریق شد
  • بیش از ۴۶ هزار میلیارد ریال به حساب سازندگان نهضت ملی مسکن استان پرداخت شد
  • اگر سود سهام عدالت دریافت نمی‌کنید بخوانید
  • خودرو ، جایزه صرفه جویی در مصرف برق
  • اگر سود سهام عدالت دریافت نمی‌کنید بخوانید | یک راه بسیار ساده برای دریافت سود سهام عدالت
  • با اصلاح اطلاعات حساب بانکی خود سود سهام عدالت را دریافت کنید
  • ◄ کدهای دستوری دریافت رمز دوم پویا تمامی بانک‌ ها
  • اعلام اسامی برندگان قرعه کشی بلیت بازی پرسپولیس و سپاهان ویژه دارندگان "پرسپولیس کارت"