Web Analytics Made Easy - Statcounter

تین نیوز

مسیرهای تندروی شمال به جنوب و جنوب به شمال جاده قدیم قم در محدوده سه راه باقرشهر به زودی زیر بار ترافیک خواهد رفت.

به گزارش تین نیوز به نقل از پایگاه خبری معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران،  صفا صبوری دیلمی معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران ضمن اعلام خبر فوق افزود: متعاقب بهره برداری از فاز نخست تقاطع غیرهمسطح بلوار علامه عسگری با جاده قدیم قم در اسفندماه سال ۱۳۹۷، طی روزهای آینده مسیرهای تندروی شمال به جنوب و جنوب به شمال جاده قدیم قم نیز تحویل شهروندان خواهد شد تا به این ترتیب ترافیک در این بخش از تقاطع سه راه باقرشهر دقیقا روی طرح مصوب پروژه منطبق شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید: پیشرفت 90 درصدی عملیات احداث تقاطع غیرهمسطح سه راه باقرشهر

 

وی با بیان آنکه طی ماه های اخیر، مسیر مستقیم به سمت قم به دلیل عملیات احداث پل های تقاطع غیرهمسطح سه راه باقرشهر مسدود و جریان ترافیک به بلوار علامه عسگری و دوربرگردان احداث شده در محدوده ایستگاه مترو هدایت شده بود، افزود: با بهره برداری از مسیرهای تندروی شمال به جنوب و جنوب به شمال، ترافیک در این مقطع از جاده قدیم قم تسهیل شده و ضمن کاهش بار ترافیک، شاهد کاهش زمان سفر و صرفه‌جویی در مصرف انرژی خواهیم بود.

به گفته مهندس صبوری، این مرحله از گشایش ترافیکی در تقاطع غیرهمسطح سه راه باقر شهر حاصل اجرای عملیات عمرانی در ۲ بخش احداث سازه و راهسازی بوده و طی آن علاوه بر ۴۰۰ متر طول راهسازی، ۴ دستگاه پل با عرشه بتنی جمعا به طول حدود ۱۲۰ متر احداث شده است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

منبع: تین نیوز

کلیدواژه: سه راه باقرشهر معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران صفا صبوری دیلمی معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران صفا صبوری دیلمی معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران سه راه باقرشهر تقاطع غیرهمسطح سه راه باقرشهر جاده قدیم قم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۱۳۱۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضرورت اصلاح نقاط حادثه خیز شهر مراغه

مینویی در جلسه شورای هماهنگی ترافیک شهرستان مراغه گفت: رفع مشکلات ترافیکی مناطق مختلف شهری و برون شهری با همکاری و همراهی همه دستگاه‌های متولی امر ممکن خواهد بود.

وی با بیان اینکه مطالبات بسیاری در زمینه معضلات و مشکلات ترافیکی شهرستان مطرح می‌شود که باید مورد توجه قرار گیرد ادامه داد: روان‌سازی ترافیک معابر اصلی شهر و اصلاح نواقص موجود در آنها مهمترین دغدغه‌های ترافیک شهر مراغه است.

فرماندار مراغه گفت: کمبود جای پارک در معابر داخل شهر به ویژه در هسته مرکزی مشکلات زیادی برای شهروندان بوجود آورده است افزود: وقتی در معابر داخل شهر جای پارک وجود ندارد رانندگان در محل‌های ممنوع پارک یا به صورت دوبله توقف می‌کنند که این امر موجب ایجاد نابسمانی و بی نظمی در ترافیک و نارضایتی سایر شهروندان می‌شود.

مینویی در این جلسه به رفع موانع ترافیکی و ساماندهی خیابان کاشانی و جام جم اشاره و بر رفع مشکل سد معبر و ساماندهی دست فروشان تاکید کرد.

وی اضافه کرد: فرهنگسازی برای اجرای طرح‌های ترافیکی از جمله احداث پیاده راه و نیز وارد نشدن خودرو‌های تک سرنشین به هسته مرکزی شهر از راهکار‌های اساسی برای گشودن گره ترافیک شهری مراغه است.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • ضرورت اصلاح نقاط حادثه خیز شهر مراغه
  • آخرین وضعیت ترافیکی معابر و بزرگراه‌های تهران
  • احداث تقاطع سه سطحی در میدان فتح/ تکمیل شاخه غربی بزرگراه یادگار امام (ره) ترافیک غرب تهران را کاهش می‌دهد
  • شمارش معکوس: رانگنیک این هفته به بایرن جواب می‌دهد
  • شمارش معکوس راه اندازی خط مسافربری دریایی خرمشهر به بصره
  • چاره‌ای جز احداث تقاطع سپاه نداریم
  • وضعیت ترافیک شهرستان همدان بهتر شده است
  • چاره‌اندیشی کوتاه مدت ترافیکی برای میدان سپاه قم
  • ترافیک شهر تهران آغاز شده است
  • شمارش معکوس برای اتمام آزادراه مراغه- هشترود+ فیلم