Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، دکتر رضائیان زاده معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز، با بیان اینکه نشریه علمی پژوهشی Journal of Health Sciences and Surveillance System، با نام اختصاری JHSSS و متعلق به دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز، در پایگاه Scopus، بزرگترین پایگاه استنادی جهان، نمایه (Index) شد، اظهار کرد: JHSSS دوازدهمین مجله از مجموعه مجلات علمی پژوهشی این دانشگاه است که در پایگاه Scopus نمایه می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او همچنین با معرفی بیشتر این نشریه علمی پژوهشی تصریح کرد: این مجله که همه زمینه‌های علوم بهداشتی و نظام مراقبت را پوشش می‌دهد، به صورت فصلنامه و به زبان انگلیسی منتشر می‌شود و دسترسی رایگان به مقالات آن در وبگاه مجله به نشانی https://jhsss.sums.ac.ir/ فراهم است.

دکتر رضائیان زاده با اشاره به رویکرد گروه نشریات و کتب مدیریت اطلاع رسانی و منابع علمی این معاونت برای بهبود کیفیت و ارتقای نمایه شدن مجلات علمی پژوهشی دانشگاه افزود: موفقیت اخیر نمایه شدن مجله JHSSS در SCOPUS با پیگیری پیوسته، ارزیابی ‏های فنی و ارسال درخواست به پایگاه یاد شده از سوی دفتر گروه نشریات و کتب و با همکاری دست اندرکاران مجله به دست آمد.

معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز همچنین بیان کرد: نمایه شدن مجلات دانشگاه در پایگاه‌های استنادی معتبر جهانی، افزایش اعتبار علمی دانشگاه در سطح بین‏المللی را به همراه دارد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نشریه علمی علوم پزشکی پایگاه استنادی علمی پژوهشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۱۴۴۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز رقابت بیش از ۳۶ هزار نفر در فارس در رشته تجربی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز فارس، معاون آموزشی دانشگاه شیراز و نمایندۀ تام‌الاختیار سازمان سنجش در فارس، گفت: ۳۶ هزار و ۲۷۹ نفر در رشته‌ی تجربی  از ساعت هشت صبح امروز، هفتم اردیبهشت رقابت خود را آغاز کردند.
آقای باقری افزود: از میان تعداد کل داوطلبان استان فارس، به ترتیب بر اساس بیشترین تعداد شرکت‌کنندگان در گروه‌های آزمایشی، ۳۶ هزار و ۲۷۹ نفر در رشته‌ی تجربی، ۲۲ هزار و ۶۲۶ نفر در رشته‌ی علوم انسانی، ۷ هزار و ۳۸۹ نفر در رشته‌ی علوم ریاضی و فنی، ۴ هزار و ۶۵۴ نفر در رشته‌ی زبان‌های خارجی و ۳ هزار و ۸۵ نفر در رشته‌ی هنر رقابت کردند.
در نوبت اول آزمون سراسری در فارس ۷۴ هزار و ۳۳ داوطلب در ۳۶ شهرستان ثبت نام کرده بودند.
معاون آموزشی دانشگاه شیراز ادامه داد: از شرکت‌کنندگان ۲۸ هزار و ۴۴۰ نفر مربوط به شهرستان شیراز هستند که ۹ هزار و ۹۹۴ آنها را آقایان و ۱۸ هزار و ۴۴۶ نفر را بانوان تشکیل می‌دهند.
همزمان با سراسر کشور، آزمون سراسری گروه‌های علوم انسانی و علوم ریاضی و فنی (صبح دیروز پنجشنبه ۶ اردیبهشت) و گروه‌های هنر و زبان‌های خارجی (بعد از ظهر دیروز) برگزار شد.
با توجه به پذیرش دانشگاه فرهنگیان از طریق آزمون سراسری، داوطلبان متقاضی پذیرش در دانشگاه فرهنگیان باید به یک دفترچه اضافی نسبت به سایر داوطلبان پاسخ دهند.
نماینده تام‌الاختیار سازمان سنجش در استان فارس گفت: آزمون‌های سراسری امسال در ۳۶ شهرستان استان و در حوزه‌های متعدد وابسته به دانشگاه‌های دولتی، آزاد اسلامی، پیام نور، دانشکده‌های فنی حرفه‌ای و آموزش و پرورش فارس برگزار  شد.

دیگر خبرها

  • تعطیلی مرکز غیرمجاز طب سنتی در قم
  • علت فوت پزشک متخصص در استان فارس چه بود؟
  • علت فوت پزشک متخصص در استان فارس در دست بررسی است
  • پایگاه اتوبوس آمبولانس در بویراحمد کلنگ‌زنی شد
  • آغاز ساخت پایگاه اورژانس ۱۱۵ در دهستان شلیل
  • ضعف جریان حوزوی و علوم انسانی اسلامی در به تصویر کشیدن اندیشه خود
  • فصلنامه ریاضیات و علوم محاسباتی دانشگاه صنعتی قم اسکوپوس شد
  • فرمانده نیروی دریایی ارتش: از نخبگانی که در قطب جنوب حضور پیدا کنند، حمایت می کنیم /دولت به دنبال حضور دائمی در قطب جنوب است
  • افتتاح دفتر همکاری‌های علمی تاجیکستان و علوم پزشکی شیراز
  • آغاز رقابت بیش از ۳۶ هزار نفر در فارس در رشته تجربی