Web Analytics Made Easy - Statcounter

یوفا بار دیگر به دلیل تخلفات صورت گرفته از سوی هواداران انگلیس، پرونده ای انضباطی علیه این تیم باز کرده است.

تخلفات و رفتار هواداران انگلیس در داخل و خارج از استادیوم در جریان فینال یورو 2020، ممکن است بار دیگر جریمه هایی را برای فدراسیون فوتبال انگلیس به همراه داشته باشد.

به گزارش طرفداری و با اعلام یوفا، به دلیل رفتار هواداران انگلیس در جریان فینال یورو 2020 مقابل ایتالیا، از جمله ورود بدون بلیت هواداران انگلیسی به استادیوم، پرونده ای انضباطی علیه انگلیس باز شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در جریان این بازی، صدها هوادار انگلیسی با از بین بردن موانع و کنار زدن مسئولان ورودی های استادیوم ومبلی، بدون بلیت وارد این استادیوم شدند و جای سایر افراد را گرفتند. به طوری که حتی پسر روبرتو مانچینی، سرمربی ایتالیا نیز فاش کرد که صندلی او توسط یک هوادار انگلیس گرفته شده بوده و او مجبور شده جای دیگری برای نشستن پیدا کند. همچنین از دیگر اتهامات وارده در این پرونده، می توان به پرتاب اشیا توسط هواداران انگلیس، ایجاد حواس پرتی و بی احترامی به هنگام پخش شدن سرود ملی ایتالیا و آتش بازی اشاره کرد. گفتنی است که چند روز پیش نیز انگلیس به دلیل تخلفات هواداران خود در بازی نیمه نهایی یورو 2020 مقابل دانمارک، 30000 یورو جریمه شد.

همچنین بخوانید:

انگلیس به دلیل اتفاقات بازی با دانمارک جریمه شد

 

اخبار داغ 

فیلم قمه کشی دختران وقیح در پارک ! / دختران همدیگر را دریدند! برترین های قرن با رضا حسن زاده: پورحیدری افتخارات زیادی کسب کرد؛ با کی روش بی اما و اگر به جام جهانی رفتیم کافه مدافع استقلال پاتوق مهاجم پرسپولیس ایتالیا با تمام وجود قهرمان شد، دلم برای فوتبال ایران سوخت | یادداشتی از رحمان رضایی بیانیه بارسلونا: پنالتی از دست دادن بخشی از فوتبال است، نژادپرستی نه پرز: رائول و کاسیاس دو کلاهبردار رئال مادرید هستند

منبع: طرفداری

کلیدواژه: هواداران انگلیس یورو 2020

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۱۴۹۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اسپالتی: باجو، توتی و دل پیرو را به اردوی تیم ملی ایتالیا می‌آورم

سرمربی تیم ملی ایتالیا چهار اسطوره فوتبال این کشور را به اردوی تیمش جهت آماده‌سازی یورو 2024 دعوت می‌کند

طرفداری | لوچانو اسپالتی، سرمربی تیم ملی ایتالیا، در آستانه یورو 2024، چهار اسطوره فوتبال این کشور یعنی روبرتو باجو، الساندرو دل پیرو، فرانچسکو توتی و جانکارلو آنتونیونی را برای تماشای یک جلسه تمرینی آتزوری در کوورچانو دعوت کرده است.

لوچانو اسپالتی در مصاحبه‌ای با کوریره دلو اسپورت در خصوص روحیه‌دهی به بازیکنان ایتالیا در آستانه یورو 2024 و حضور اسطوره‌ها در اردوی تیمش گفت:

پیراهن تیم ملی خاص است. وقتی به تیم ملی ملحق می شوید، می دانید که باید ارزش پیراهن را حفظ کنید. بازیکن باید دو ساعت خوب تمرین کند و در 22 ساعت باقی‌مانده نگرش مناسبی داشته باشد. ترجیح می‌دهم بازیکنانم کیفیت کمتر اما نظم و اخلاق عالی داشته باشند. در طول آماده‌سازی برای یورو 2024 در کمپ کوورچانو، دوست دارم چهار شماره 10 را به اردو بیاورم؛ باجو، دل پیرو، توتی و آنتونیونی. در این مورد با گراوینا صحبت کرده‌ام. تصورش را کنید آنها یک جلسه تمرینی را تماشا کنند. این باعث می‌شود بازیکنان سطح خود را بالا ببرند.

سرمربی تیم ملی ایتالیا درباره بوفون، سرپرست آتزوری نیز صحبت کرد:

جانلوییجی بوفون را به عنوان یک دروازه‌بان بزرگ و رهبر رختکن شناختم اما در حال حاضر، متوجه شده‌ام که او یک دوست صمیمی هم هست و مثل دوران فوتبالش یک مدیر بزرگ خواهد شد. او ثابت کرده است که در نقشی کاملاً جدید کارایی دارد.

از دست ندهید ????????????????????????

کری عجیب ستاره سپاهان برای پرسپولیس؛ داستان پلنگ و تمساح هالند سیبیلو؛ استایل عجیب غول نروژی تعجب بایرن مونیخ از پدرخوانده: چرا آن حرف‌ها را زدی؟  سرمربی شمس‌آذر: بین ما و پرسپولیس فرق نگذارید

دیگر خبرها

  • پیشنهادهایی از انگلیس، اسپانیا و ایتالیا برای سردار
  • پیشنهادهایی از انگلیس، اسپانیا و ایتالیا برای سردار آزمون
  • پاس تونی کروس زبانم را بند آورد!
  • شکایت نیکاراگوئه از آلمان برای ارسال سلاح به اسرائیل در لاهه رد شد
  • اقدام جالب شمس‌آذری‌ها علیه حکم کمیته انضباطی
  • اسپالتی: باجو، توتی و دل پیرو را به اردوی تیم ملی ایتالیا می‌آورم
  • مرور اتفاقات آخرین تقابل تراکتور و استقلال| حضور خواننده استقلالی و تشویق مدافع تراکتور/ حرکت تند خلیل زاده به سمت هواداران استقلال+تصاویر و فیلم
  • مرور اتفاقات آخرین تقابل پرسپولیس و سپاهان| از اعتراض گل محمدی و مورایس به داور تا شعار سپاهانی‌ها علیه بیرانوند+تصاویر و فیلم
  • سن‌سیرو میزبان فینال چمپیونزلیگ می‌شود
  • نایب قهرمانی ایتالیا در یورو 2000 به روایت کارتون / فیلم