Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-28@23:04:52 GMT

۷۵۰۰ سند تک برگ در دامغان صادر شد

تاریخ انتشار: ۲۳ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۵۱۶۹۹۲

۷۵۰۰ سند تک برگ در دامغان صادر شد

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، مهدی جدیدی رئیس اداره ثبت اسناد و املاک دامغان با بیان اینکه طی یک سال گذشته تاکنون هفت هزار و ۵۰۰ سند تک برگی اعم شخصی و دولتی از سوی این اداره در شهرستان دامغان صادر شده است، ابراز کرد: تاکنون یک میلیون هکتار اراضی ملی در دامغان به نام دولت سند خورده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با بیان اینکه در بحث اسناد روستایی و قانون ساماندهی نیز ۴۰۰ فقره پرونده مورد رسیدگی قرار گرفت و منجر به صدور سند مالکیت شد، افزود: در اجرای قانون تکلیف و فاقد سند روستایی ۳۰۰ پرونده اعم از حقوقی و حقیقی مورد بررسی قرار گرفت و رأی صادر شده است.

رئیس اداره ثبت اسناد و املاک دامغان با بیان اینکه یک هزار و ۵۵۸ در واحد اجراییه این اداره مختومه و ۲۱۲ میلیون ریال مطالبات مراجع قانونی و دولتی در این شهرستان وصول شد، گفت: طی یکسال گذشته دفاتر اسناد رسمی به یک هزار و ۲۰۰ استعلام مراجع قانونی و قضائی پاسخ دادند.

انتهای پیام/ح

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: صدور سند ثبت اسناد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۱۶۹۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امیریه دامغان میزبان پانزدهمین جشنواره گل غلتان نوزادان می شود

مجتبی اکبرپور در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، ضمن بیان اینکه امیریه دامغان میزبان پانزدهمین جشنواره گل غلتان نوزادان می‌شود، بیان کرد: این آئین در ۱۹ الی ۲۱ اردیبهشت در شهر امیریه از توابع شهرستان دامغان برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه اشاعه ترویج آداب سنت‌های ایران اسلامی و ایجاد شور و نشاط اجتماعی محور و هدف اصلی این برنامه است، افزود: گل غلتان در محل بنای تاریخی ارگ سپهسالار شهر امیریه به همت شهرداری و شورای شهر برگزار می‌شود.

رئیس اداره میراث فرهنگی گردشگری و صنایع دستی دامغان بیان کرد: در این جشنواره نوزادان زیر یکسال که اولین بهار زندگی شأن را پشت سر می‌گذرانند برای شادابی و طراوت میان گل‌های محمدی تطهیر و غلتانده می‌شوند.

اکبر پور با بیان اینکه در باور اهالی منطقه غلتاندن بدن نوزادان زیر یک سال، در میان برگ‌های گل محمدی باعث حفظ طراوت و شادابی و دور ماندن از بیماری‌های مختلف به ویژه آلرژی و حساسیت‌های فصلی می‌شود، تاکید کرد: برپایی نمایشگاه صنایع دستی، اجرای برنامه‌های فرهنگی و هنری، بازدید از گلستان‌های محمدی از دیگر برنامه‌ها خواهد بود

به‌گفته وی مراسم گل غلتان سال گذشته برای بیش‌از ۳۰۰ نوزاد برگزار شده بود همچنین این جشنواره در سال ۸۹ به شماره ۱۷۷ به عنوان نخستین اثر معنوی استان سمنان و دومین اثر معنوی کشور در فهرست آثار ملی کشور ثبت شده است.

به گزارش مهر، مردم دامغان عقیده دارند که با گل غلتان در نخستین بهار زندگی شأن نوزادان دیگر دچار حساسیت فصلی و بیماری نمی‌شوند.

کد خبر 6089729

دیگر خبرها

  • لزوم استفاده از ظرفیت بنیاد مسکن در اجرای طرح‌های مسکن روستایی
  • اسناد مالکیت ۸۷۴ هکتار زمین طرح نهضت ملی مسکن استان بوشهر صادر شد
  • انتشار آگهی فراخوان عمومی جهت ارزیابی کیفی پیمانکاران راه و ترابری
  • برگزاری روز ملی خلیج‌فارس با نمایشگاه اسناد و نقشه‌های تاریخی در بندر ماهشهر
  • ۷۶ درصد اراضی کشاورزی استان بوشهر سنددار شده است
  • بازگشایی جاده‌های سیلابی ۶ روستا در خراسان رضوی
  • امیریه دامغان میزبان پانزدهمین جشنواره گل غلتان نوزادان می شود
  • صدور اسناد تک برگ در گروه‌های مشاع به نام دولت
  • ساخت۱۸۰ کیلومتر راه روستایی در سیستان وبلوچستان
  • تا پایان سال آینده تهران ۷۵۰۰ اتوبوس فعال خواهد داشت