Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه، رسول مقابلی فرماندار ارومیه در جلسه کمیته برنامه ریزی این شهرستان گفت: طرح مطالعه اتصال جاده شهید کلانتری به آزادراه زنجان - تبریز و همچنین طرح مطالعه احداث راه آهن سریع السیر ارومیه - تبریز - اردبیل از محل پل میانگذر دریاچه ارومیه در دستور کار قرار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او  با اعلام اینکه این طرح‌های توسعه محور جزو طرح‌های مطالعاتی و اجرایی بودجه سال ۱۴۰۰ است، افزود: پس از انجام بررسی‌های فنی و مطالعات امکان سنجی و زیست‌محیطی، طرح‌های مذکور در صورت تأیید مهندسین مشاور می‌تواند جزو طرح‌های اجرایی آتی برای تامین اعتبار مورد پیگیری قرار گیرد.

مقابلی همچنین با تاکید بر ضرورت شناسایی ظرفیت‌ها و قابلیت‌های شهرستان، گفت: ارومیه از امکانات اعتباری متناسب با جمعیت برخوردار نبوده و مجبور هستیم برای ارتقای شاخص‌های توسعه شهرستان با اعتبارات محدود برنامه ریزی کنیم.

فرماندار ارومیه جدیت مدیران برای پیشبرد و اتمام پروژه‌ها را ضروری دانسته و افزود: اولویت تخصیص اعتبار، برای اتمام پروژه‌های نیمه تمام بوده و امید است با تخصیص به موقع اعتبارات، شاهد رشد شاخص‌های توسعه و عمران شهرستان باشیم.

او تاکید کرد: مدیران شهرستان اهتمام جدی تری نسبت به پیگیری جذب به موقع بودجه از دستگاه‌های استانی و ملی مربوطه خود نیز داشته باشند.

فرماندار ارومیه یکی از علل محرومیت برخی از مناطق شهرستان را توزیع نابرابر اعتبارات و منابع عنوان کرده و یادآور شد: ارومیه از محرومیت پنهان در مناطق حاشیه نشین رنج می‌برد و اگر در پی کمک به متوازن شدن مناطق هستیم، باید به مناطق محروم توجه بیشتری داشته باشیم.

انتهای پیام/گ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فرمانداری ارومیه اخبار ارومیه دریاچه ارومیه راه آهن میانگذر دریاچه ارومیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۱۷۵۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تلاش برای حل فروکش تنش آبی و ایجاد پایداری شبکه توزیع آب در شهرستان چهارباغ

به گزارش جام جم آنلاین البرز،جلسه ای با حضور جعفری اسکندرلو فرماندار شهرستان چهارباغ ، معاون و مشاور فرماندار ، بخشداران مرکزی و رامجین و رئیس اداره آبفا شهرستان چهارباغ با نامداری مدیر عامل آب و فاضلاب استان البرز در محل اداره کل آبفای استان با موضوع بررسی اقدامات صورت گرفته و رفع مشکلات در حوزه آب و فاضلاب شهرستان چهارباغ برگزار گردید .

جعفری اسکندرلو فرماندار شهرستان چهارباغ در گفتگو با پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری جهت اطلاع مردم شریف خاطرنشان کرد: با اشاره به اقدامات صورت گرفته در حوزه تامین آب شرب پایدار و بهداشتی، از ابتدای سال گذشته تاکنون به منظور رفع معضلات موجود با شناسایی مشکلات و انجام اقدامات اصلاحی در تلاشیم تا کمبود، قطعی و افت فشار آب را برای تابستان سال جاری در شهرستان به حداقل برسانیم.

ایشان در ادامه به اقدامات انجام شده در حوزه ارتقا و بهبود توزیع منابع آب در سطح شهرستان پرداخت و افزود: پیگیر احداث مخازن آب جهت پایداری شبکه توزیع هستیم و ان شاءالله این مهم در اولویت امور بوده و احداث و به بهره برداری خواهد رسید.

فرماندار شهرستان چهارباغ در پایان به سایر اقدامات مهم در بخش آبفا اشاره کرد و تصریح کرد: اصلاح شبکه، حفر ۳ حلقه چاه در مناطق شهری و ۷ حلقه چاه در مناطق روستایی، تحویل آب مناطق حساس و دارای اهمیت از جمله اقدسیه، طاووسیه، شهرک طالقانی، زعفرانیه، اسماعیل آباد بالا و همچنین پیگیری آخرین وضعیت" تصفیه خانه فاضلاب مهدی آباد" و"حق آبه سد طالقان و خط انتقال این اتفاق ارزشمند از مهمترین محور‌های گفتگو و دیدار با مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان البرز بشمار میرفت.

دیگر خبرها

  • بررسی پروژه‌های ریلی از جمله خط‌آهن سریع‌السیر تهران-مشهد
  • واریز ۵۷ میلیارد تومان از سوی دولت به شهرداری‌های پیرانشهر
  • تلاش برای حل فروکش تنش آبی و ایجاد پایداری شبکه توزیع آب در شهرستان چهارباغ
  • وجود ۱۴ نقطه حادثه‌خیز در محورهای مواصلاتی ارومیه
  • مدیران شهرستان بوشهر پیگیر جذب اعتبارات استانی و ملی باشند
  • شوراها عملکردهای خود را به مردم اطلاع رسانی کنند
  • مدیران دستگاه‌های اجرایی شهرستان بوشهر پیگیر جذب اعتبارات باشند
  • دیدار فرماندار شهرستان ارومیه به مناسبت روز کار و کارگر با خانواده شهید
  • کلنگ احداث هتل و تله‌کابین خوشاکو ارومیه به زمین زده شد
  • جنوب کرمان ظرفیت افتخارآفرینی بیشتر در زمینه ورزش دارد