Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-28@21:22:55 GMT

قلب‌های مهربان روی شعارهای پر از نفرت

تاریخ انتشار: ۲۳ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۵۱۷۷۷۹

قلب‌های مهربان روی شعارهای پر از نفرت

خبرورزشی –

وقتی روی شعارهای زشت و نژادپرستانه، با برچسب‌هایی حاوی قلب و روبان‌ و گل پوشیده شد، دوباره به یاد نوشته ویکتور هوگو افتادیم: «از مرگ نترسید. از این بترسید که در زنده بودنتان، انسانیت درون شما بمیرد» … و مردم شهر منچستر نمی‌خواستند انسانیت درونشان بمیرد. 

مردمی که نمی‌خواستند به پایان انسانیت رضایت دهند، تلاش کردند محبت در منچستر و دنیایی بزرگتر، همچنان نفس بکشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

راشفورد یکی از سه رنگین پوستی بود که ضربه پنالتی‌اش را در فینال یورو ۲۰۲۰ هدر داد و همان شد بزرگترین بهانه برای نژادپرستانی که پیش و بعد از بازی فینال، به چهره زیبای یورو امسال، تیغ کشیدند. اوباشی که خیابان‌های لندن را به زباله‌دان تبدیل کردند تا نگاه دنیا به تماشاگران انگلیسی رنگ احترام به خود نگیرد. آنها سالهاست که معنای کامل هولیگانهای ورزشی شده‌اند. 

برخورد آنها با ۳ پنالتی‌زن رنگین پوست و ناکام انگلیس در فینال اما متمایزترین برخورد از این نوع بود. زشت، توهین‌آمیز و البته پر از نفرت. نفرتی که بی محابا در فضای مجازی منتشرش کردند تا صورت دنیا را سیاه کنند. کاری که مردم شهر منچستر کردند اما نشان داد در دنیا، هستند انسانهایی که رنگ سفید به دستشان گرفته‌اند تا این تابلو فقط خطوط مشکی نداشته باشد. 
راشفورد البته در نامه‌اش برای مردم انگلیس نوشت برخوردهای زننده نژادپرستان نمی‌تواند او را وادار کند برای رنگ پوستش عذرخواهی کند. رنگی که نمی‌تواند دلیل برتری دیگران یا سرشکستگی او باشد. 

قلب‌های مهربان مردم محله وایتنگتون در جنوب منچستر به ما امید داد که در اوج تاخت و تاز سیاهی‌ها و قدرتشان، می‌توان به بارقه‌ای از نور، امید داشت.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: مارکوس رشفورد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۱۷۷۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ببینید | نفرت شهروندان و دانشجویان آمریکایی از اسرائیل

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • جنایات اسرائیل نفرت مردم آمریکا را برانگیخته است
  • داوطلب هلال احمر هوراند پرچم صلح و انسانیت را برافراشت
  • یک فعال هلال احمری در هوراند، رکورد تکنیک‌های رزمی کیسه بوکس را شکست
  • همیاران مهربان ترافیک به مثابه مشارکت مردم در جهش تولیدات فرهنگی هستند/روش‌های قهری در ارتباطات فرهنگی جوابگو نیست
  • نبرد آمریکا با شعارهای آمریکایی
  • ‌مهم‌ترین ‌در تحقق شعارهای سال، توجه به حمایت از تولید ملی است
  • آیت‌الله حسینی همدانی: اینکه دانشجویان آمریکایی در آمریکا به خاطر غزه کتک می‌خورند و به زندان می‌روند یعنی غزه پیروز است/ نفرت جهانی از آمریکا کاملاً عیان شده است/ امروز همه مردم آزاده عالم با نفرت فریادشان بر سر اسرائیل بلند است
  • چرا رونالدو زیادی مهربان شده است؟!
  • موج نفرت از جنایت‌های رژیم غاصب صهیونیستی در حال گسترش است
  • ببینید | نفرت شهروندان و دانشجویان آمریکایی از اسرائیل