Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها ـ روند افزایش معنادار شهرستان‌های قرمز سراسر کشور درحالی ادامه دارد که کارشناسان براین باورند که هفته آینده باید منتظر افزایش تعداد موارد فوت ناشی از ویروس دلتا باشیم. - اخبار استانها -

به‌گزارش گروه استان‌های خبرگزاری تسنیم،  درحالی امروز براساس گزارش‌های رسمی باز هم تعداد شهرستان‌های قرمز کشور روند صعودی به خود گرفت و تقریبا شرق و مرکز کشور را به خود اختصاص داد کارشناسان براین باورند که فعالیت گسترده ویروس دلتا حداقل در 25 استان کشور باعث می‌شود که این روند به سمت شمال غرب تا پایان هفته ادامه داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از سوی دیگر کارشناسان معتقدند با درنظر گرفتن زمان آغاز پیک پنجم و سیر گسترش بیماری در میان افرادی که از ابتدای پیک پنجم بستری شده‌اند از ابتدای هفته آینده احتمال افزایش قابل توجه تعداد موارد فوتی دور از انتظار نیست چون آنطور که رفتار ویروس دلتا نشان داده بعد از 4 روز که علایم بیمار نمایان می‌شود تقریباً 10 درصد در روز ششم به مراقبت‌های ویژه نیاز دارند و از این تعداد هم بدون تردید گروهی جان خود را از دست می‌دهند.

جدیدترین اخبار کرونا در ایران| مراکز استان‌ها یک به یک قرمز می‌شوند/فقط 6.7 درصد جامعه هدف واکسینه شده‌‌اند/ شرایط بحرانی در بهشت‌زهرا(س)+ نقشه و نمودار

جدیدترین اخبار کرونا در ایران| رشد 99 درصدی ابتلا در یک هفته/ در آستانه 86000 فوت کرونایی قرار داریم/ کاهش رعایت پروتکل‌ها در اغلب نقاط+ نقشه و نمودار

استان بوشهر

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بوشهر، سعید کشمیری با بیان اینکه متأسفانه آمار بستری بخش کرونایی مراکز درمانی استان بوشهر در حال افزایش است اظهار داشت: افزایش آمار بستری‌ها موارد فوتی‌های کرونایی را صعودی کرده و این مهم در روزهای آینده روند افزایشی آن بیشتر می‌شود.

دبیر ستاد مقابله با کرونا استان بوشهر از ثبت 140 بیمار بستری جدید در بخش کرونایی مراکز درمانی استان خبر داد و بیان کرد: در شبانه‌روز گذشته 140 بیمار جدید کرونایی در بیمارستان‌های استان بوشهر بستری شدند و تعداد بیماران بخش کرونایی را به 500 نفر رساند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر با بیان اینکه روز گذشته بالاترین آمار بستری کرونایی در 500 روز گذشته در استان بوشهر ثبت شد خاطر نشان کرد: از 140 بیمار بستری در شبانه‌روز گذشته 94 مورد آنان به کرونا مثبت، قطعی است.

وی با اشاره به بستری 42 بیمار کرونایی در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌های استان بوشهر گفت: از این مجموع موارد بستری در بخش‌های ویژه کرونایی، 13 نفر در وضعیت حاد این بیماری قرار دارند و با کمک دستگاه تنفس می‌کنند.

کشمیری از فوت 4 بیمار کرونایی دیگر در بیمارستان‌های استان بوشهر خبر داد و تصریح کرد: 2 آقا و 2 خانم روز گذشته به سبب ابتلا به کرونا جان باختند و تعداد فوتی‌های استان به یک‌هزار و 311 نفر رسید.

دبیر ستاد مبارزه با کرونا در استان بوشهر با بیان اینکه از آغاز شیوع کرونا تاکنون 58 هزار نفر در استان بوشهر به این ویروس مبتلا شده‌اند افزود: تنها راه مصون ماندن از ابتلا به کرونا رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی از جمله استفاده مکرر از ماسک و پرهیز از دورهمی، تجمعات و مسافرت است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر از شدت یافتن تزریق واکسن کرونا در استان خبر داد و بیان کرد: اکنون روزانه افزون بر 3 هزار نفر علیه بیماری کرونا واکسینه می‌شود و اکنون افراد بالای 60 سال در حال دریافت واکسن کرونا هستند.

وی با بیان اینکه نوبت‌بندی تزریق واکسن کرونا بر اساس زمان‌بندی و دامنه سنی اعلام می‌شود گفت: افراد پس از نام‌نویسی از مراکز خدمات جامع سلامت فراخوان می‌شوند و پس از نوبت‌دهی در سالن‌های بزرگ و با رعایت فاصله‌گذاری واکسن دریافت می‌کنند.

استان کرمان

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمان، براساس آخرین رنگ‌بندی اعلام شده در حال حاضر از 23 شهرستان استان، هفت شهرستان منوجان، بم، جیرفت، کهنوج، رودبارجنوب، سیرجان، رفسنجان در وضعیت بسیار پرخطر و به رنگ قرمز پررنگ قرار گرفته‌اند و 9 شهرستان کرمان، شهربابک، رابر، ارزوئیه، فاریاب، عنبرآباد، فهرج، نرماشیر و قلعه‌گنج در وضعیت قرمز، شش شهرستان بافت، بردسیر، انار، زرند، راور و ریگان در وضعیت نارنجی و تنها شهرستان کوهبنان در وضعیت زرد کرونایی قرار دارد.

کشور وارد پیک پنجم کرونا شده و موج جدید بیماری یک تفاوت با موج‌های قبلی دارد و آن هم ویروس جهش‌یافته "دلتا" است، ویروسی که گفته می‌شود قدرت سرایت آن 140 برابر ویروس انگلیسی است و بررسی روند آمارهای منتشر شده از سوی وزارت بهداشت نشان می‌دهد تقریباً تمامی نقاط ایران اکنون در تسخیر این ویروس جهش یافته قرار گرفته است.

در این میان استان کرمان در شرایطی درگیر موج پنجم کرونا شد که هنوز به طور کامل از موج چهارم آن خارج نشده بودیم و این مسئله نگرانی‌ها بابت کمبود تخت‌های بیمارستانی و امکانات و تجهیزات درمانی در استان را تشدید کرده است و در این شرایط در روزهای گذشته در استان کرمان شاهد روند افزایشی بسیار زیاد تعداد بیماران سرپایی، بیماران بستری شده قطعی کرونا در بیمارستان‌ها و دو رقمی شدن آمار فوتی‌های کرونا در استان بودیم.

مهدی شفیعی سخنگوی دانشگاه علوم‌‌پزشکی کرمان با اشاره به آخرین آمار استان کرمان از وضعیت موارد مثبت بستری و مرگ و میر ناشی از کرونا بیان کرد: تعداد کل موارد بستری مثبت کرونا در بیمارستان‌های استان کرمان 788 مورد است.

وی با بیان اینکه از این تعداد 392 مورد در حوزه دانشگاه علوم پزشکی کرمان بستری هستند افزود: 66 مورد در حوزه دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان، 189 مورد در حوزه دانشگاه علوم پزشکی جیرفت، 57 مورد در حوزه دانشگاه علوم پزشکی بم و 84 مورد در حوزه دانشکده علوم پزشکی سیرجان تحت درمان قرار دارند.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی کرمان با اشاره به بستری 186 بیمار جدید قطعی کرونا در بیمارستان‌های استان کرمان گفت: تعداد کل موارد بستری مثبت کرونا در استان از ابتدای شیوع کووید 19، تاکنون به 25 هزار و 443 مورد رسیده است.

وی به فوت 11 بیمار کرونایی دیگر در استان کرمان اشاره کرد و افزود: مجموع جان باختگان کرونا در استان کرمان از ابتدا به 3 هزار و 242 نفر رسیده است.

حسین صافی‌زاده معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کرمان از آغاز ثبت نام واکسیناسیون 65 تا 70 ساله‌ها در کرمان خبر داد و اظهار داشت: درحال حاضر گروه سنی 65 سال در اولویت دریافت واکسن کرونا قرار گرفته‌اند.

وی با بیان اینکه در فراخوان جدید افراد سالمند 65 تا 70 سال (متولد 1335 به پایین) می‌توانند با ثبت نام در سامانه salamat.gov.ir نسبت به دریافت واکسن خود اقدام کنند گفت: پیش‌بینی می‌شود همه افراد 65 سال تا 70 سال ظرف یک هفته آینده تحت پوشش واکسیناسیون قرار بگیرند.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کرمان با عنوان اینکه تا کنون 73 درصد افراد بالای 70 سال در استان واکسینه شدند افزود: توزیع واکسن "کوو ایران برکت" نیز در کرمان آغاز شده است.

استان خراسان جنوبی

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجند، معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند گفت: روز گذشته 160 آزمایش تشخیص کرونا در استان انجام شد که مجموعا 54 بیمار جدید شامل 22 بستری و 32 مورد سرپایی، شناسایی شدند.

کامبیز مهدی زاده افزود: از این تعداد 23 مورد از بیرجند، 11 مورد از نهبندان، هشت مورد از قاینات، شهرستان‌های طبس و درمیان هر کدام 4 مورد، سربیشه دو مورد و شهرستان‌های زیرکوه و سرایان هرکدام یک مورد جدید از بیماری کرونا شناسایی شد.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند با بیان اینکه همچنین از 487 تست سریع کرونا در شبانه روز گذشته 129 مبتلای جدید شناسایی شد، گفت: در حال حاضر 251 بیمار با علائم تنفسی در بیمارستان‌های خراسان جنوبی بستری هستند که 105 نفر دارای تست کرونای مثبت هستند.

وی با بیان اینکه از این تعداد 6 نفر در بخش مراقبت‌های ویژه بستری هستند که حال یک نفر وخیم است، افزود: در شبانه روز گذشته 63 بیمار با علائم تنفسی در بیمارستان‌های استان پذیرش شدند که در همین مدت 41 بیمار شامل 19 بیمار کرونا مثبت با حال عمومی خوب از بیمارستان‌ها ترخیص شدند.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند ادامه داد: تا روز گذشته 63 هزار و 734 تست مولکولی کرونا در استان انجام شد که 22 هزار و 555 بیمار جدید مبتلا به کرونا شناسایی شد.

مهدی زاده افزود: در شبانه روز گذشته با یک مورد جدید فوت، تعداد فوتی‌های ناشی از این بیماری در خراسان جنوبی به 934 نفر افزایش یافت.

وی خاطرنشان کرد: در ادامه عملیات واکسیناسیون کرونا، تعداد افرادی که واکسن نوبت اول کرونا را دریافت کردند به 45 هزار و 721 نفر رسید و تاکنون 24هزار و 507نفر واکسن نوبت دوم را دریافت کردند.

استان زنجان

پرویز قزلباش رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در زنجان اظهار داشت: متاسفانه آمار مبتلایان در استان زنجان روند صعودی به خود گرفته و از شهروندان زنجانی درخواست داریم که پروتکل‌های بهداشتی را با جدیت رعایت کنند.

وی در ادامه از افزایش مبتلایان سرپایی در سطح استان خبر داد و افزود: متاسفانه آمار موارد مثبت سرپایی بر اساس یافته‌های آزمایشی تا پایان روز گذشته به 84 هزار و 422 نفر رسیده است و این رقم هر روز رقم افزایشی به خود دارد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان با تاکید بر اینکه اگر شرایط به این روند پیش برود ورود به پیک پنجم کرونا دور از انتظار نخواهد بود، گفت: دورهمی‌ها و حضور در مهمانی‌ها متاسفانه بازهم افزایش یافته و این در حالی است که این روزها کسی به قانون منع تردد شبانه احترام نمی‌گذارد.

وی در پایان از شهروندان زنجانی درخواست کرد که پروتکل‌های بهداشتی را با جدیت رعایت کنند و همگان را به استفاده از ماسک تشویق کنند. برای عبور از اپیدمی کرونا ناچار به رعایت همگانی داریم.

درحال تکمیل... .

انتهای پیام/ی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ویروس کرونا واکسن ایرانی کرونا ویروس کرونا واکسن ایرانی کرونا معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی مورد در حوزه دانشگاه علوم پزشکی دانشگاه علوم پزشکی کرمان رئیس دانشگاه علوم پزشکی بیمارستان های استان شبانه روز گذشته بیمارستان ها خبرگزاری تسنیم کرونا در استان استان کرمان بیمار کرونا استان بوشهر واکسن کرونا استان زنجان شناسایی شد شهرستان ها بیمار جدید پیک پنجم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۱۸۷۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهترین اتوماسیون اداری برای دانشگاه های علوم پزشکی چیست؟

به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر، اتوماسیون اداری دانشگاه‌های علوم‌پزشکی، یک مجموعه نرم‌افزاری یکپارچه است که برای بهبود عملکرد اداری دانشگاه و مکانیزه‌کردن فرایندهای سازمانی استفاده می‌شود. این نرم‌افزار قادر است نیازهای تمامی رده‌های سازمانی مثل مدیر، دانشجو و حتی ارباب رجوع را پوشش دهد؛ به‌همین‌دلیل، از ابزارهای مهم دورکاری و فعالیت‌های آنلاین به شمار می‌رود. اتوماسیون اداری منجر به افزایش بهره‌وری کارکنان و تبدیل کار اداری به حالت الکترونیک و بدون کاغذ (Paperless) می‌ شود. آی‌کن قصد دارد تا در این مقاله، ویژگی و امکانات اتوماسیون اداری را برای دانشگاه‌های علوم‌پزشکی را شرح دهد.

امکانات یک اتوماسیون اداری برای دانشگاه‌های علوم پزشکی

باید با درنظرگرفتن تمامی ابعاد یک دانشگاه‌های علوم‌پزشکی، سیستمی را طراحی کرد که دیگر کوچک‌ترین نیازی به سایر نرم‌افزارها وجود نداشته باشد. امکانات اتوماسیون اداری یک دانشگاه علوم‌پزشکی عبارت است از:

اتوماسیون اداری هم در بستر وب و هم در بستر موبایل قابل اجرا است.

قابلیت یکپارچه‎‌سازی سازمان از طریق دسترسی به اطلاعات نرم‌افزارهای دیگر مانند حسابداری، حضوروغیاب، کارگزینی و… را دارد.

اتوماسیون اداری، اطلاعات را به‌صورت یکدست در دسترس کاربران قرار می‌دهد.

قابلیت اعطای دسترسی به تمامی کاربران سازمانی تا پایین‌ترین سطح وجود دارد.

قابلیت پشتیبانی از امضای دیجیتال، PKI و SSL وجود دارد.

از مکانیزم‌های قوی اعتبارسنجی مثل Secure Token و Kerberis بهره‌مند است.

امکان پشتیبانی از امنیت اشتراکی وجود دارد.

اتوماسیون اداری دانشگاه‌های علوم‌پزشکی واترمارک دارد تا از انتشار تصاویر نامه‌ها جلوگیری کند.

دارای یک رمزگذار قوی برای برنامه و داده‌ها است.

دارای قابلیت ایجاد فرم الکترونیک است.

دارای اپلیکیشن تلفن همراه برای چت سازمانی است.

دستیار هوشمند، بر عملکرد اتوماسیون اداری نظارت می‌کند.

اتوماسیون اداری آی کن برای دانشگاه‌های علوم پزشکی از چه بخش‌هایی تشکیل شده است؟

زمانی که وارد اداره‌ای می‌شوید، خواهید دید که از قسمت‌های مختلفی تشکیل شده است. هر بخشی یک دفتر و هرکدام از پرسنل میز مخصوص به خود را دارد. اوتوماسیون اداری نیز دقیقاً به همین شکل طراحی شده و قسمت‌های متفاوتی دارد.

کارتابل

کارتابل مثل میز شخصی کارمندان است. کاربر قادر است مشخصات فردی، فعالیت‌های جاری‌، اسناد در دسترس و شرح وظایف خود در کارتابل شخصی مشاهده کند. دانشجویان نیز می‌توانند کارتابل داشته باشند و وضعیت واحدهای اخذشده، نمرات دروس، نیمرخ تحصیلی و… مربوطه را در آن کنترل و مشاهده کنند. کارتابل هم به‌صورت آفلاین و هم به‌صورت آنلاین طراحی می‌شود.

دبیرخانه عادی و محرمانه

دبیرخانه عادی و محرمانه، امکان ایجاد ارتباط بین مراجعین و کارکنان را در قسمت مکاتبه و اسناد فراهم می‌کند. دبیرخانه، تمامی مدارک کاغذی را تبدیل به مدارک دیجیتال کرده و سپس، پردازش و آرشیو می‌کند. این قسمت از اتوماسیون، قابلیت ثبت خودکار نامه‌های صادره را در سازمان فراهم می‌آورد و باعث نظم بیشتر می‌شود. این بخش، نامه‌ها و اسناد اداری را در قالب پیامک، ایمیل، فکس، ECE و FCF ارسال و دریافت می‌کند؛ در نتیجه، ارتباطات سریع، شفاف و قابل پیگیری خواهند بود. دبیرخانه آی‌کن دارای امکان فراخوانی سرویس‌های سفارشی و پیاده‌سازی روند اختصاصی هر سازمان است.

بایگانی

ذخیره اسناد کاغذی در سازمان‌ها نیازمند بکارگیری هزینه و مکان مضاعف است. اتوماسیون اداری آی‌کن، اسناد و پرونده‌ها را با امنیت بالا ذخیره کرده و کنترل دسترسی را به امین سازمان می‌دهد. امکان ارجاع امانی برای افراد وجود خواهد داشت. گزینه جست‌وجوی پیشرفته در بخش بایگانی فعال بوده و دسترسی به اسناد تنها با چند کلیک امکان‌پذیر است.

FCF یا پروتکل ارتباطی فرزین

پروتکل ارتباطی، امکان تبادل اطلاعات به‌صورت کارتابل به کارتابل بدون دخالت دبیرخانه را فراهم می‌کند. در این قسمت، فرستادن اسناد به صورت کدگذاری‌شده و فشرده امکان‌پذیر است. کارتابل مبدا می‌تواند عملکرد کارتابل مقصد را رهگیری کند؛ در نتیجه نیاز به تماس یا مراجعه حضوری برای پیگیری نخواهد بود. این بخش می‌تواند اسناد تکراری را به‌صورت هوشمند تشخیص دهد و مانع از ارسال آن‌ها شود.

دانشنامه سازمانی

عملکرد سازمان‌ها پر از تجربه و دانش برای کارکنان آن‌ها است. در اتوماسیون ادرای، فضایی برای قراردادن، انتقال و مدیریت این اطلاعات وجود دارد. این بخش از اتوماسیون دارای امکان دسته‌بندی، ذخیره و جست‌وجوی اطلاعات است که در اختیار کاربران قرار می‌گیرد.

مدیریت جلسات

اتوماسیون اداری دانشگاه‌های علوم‌پزشکی باید بتواند جلسه‌های آنلاین تشکیل داده و مدیریت کند. گاهی دانشجویان و اساتید تصمیم می‌گیرند تا دوره‌های آنلاین برگزار کنند. این‌امکان باید در بستر خود سیستم دانشگاه موجود باشد. آی‌کن بخش مدیریت جلسات را نیز در اوتوماسیون خود قرار داده‌است.

استفاده از اتوماسیون اداری آی کن برای دانشگاه‌های علوم پزشکی چه مزایایی دارد؟

مبتنی بر زیرساخت BPMS

بهبود ارتباط کارکنان و مراجعان

بهبود نظارت بر عملکرد سازمان

تهیه گزارش از فعالیت‌های سازمان با الگوریتم‌های رمزنگاری پیشرفته

امکان تفویض سطح

کنترل دسترسی به اطلاعات براساس رتبه

افزایش دقت و بهره‌وری کارکنان

ذخیره وقت و هزینه

امکان ایجاد دفترچه تلفن سازمانی و شخصی

امکان مدیریت فایل‌ها

قابلیت تنظیم اعلان

امکان کنترل و تنظیم تقویم کاری

چرا اتوماسیون اداری آی کن برای دانشگاه علوم‌پزشکی، مناسب‌ترین و بهترین نوع خود است؟

اتوماسیون اداری درست مثل یک اداره مجازی است؛ باید بتواند کاغذبازی‌ها و کار ارباب‌رجوع را در همان فضا انجام دهد و اطلاعات و داده‌های خام را در خود نگه‌دارد. بدیهی است که چنین چیزی باید از امنیتی غیرقابل توصیف بهره‌مند باشد. آی‌کن دارای گواهی‌های امنیتی از ارگان‌هایی مثل افتا و دانشگاه مالک‌اشتر بوده و با بیش از ۲ دهه فعالیت، توانسته قسمت نرم‌افزاری بسیاری از ارگان‌های دولتی و غیردولتی را طراحی و تولید کند. اتوماسیون اداری آی‌کن به شکلی طراحی شده تا بیشترین کارایی را برای اداره داشته باشد و تا حد بسیار زیادی در هزینه‌ها و عملکرد سازمان تغییر ایجاد کند.

تجربه‌های موفق دانشگاه‌های علوم پزشکی در استفاده از اتوماسیون اداری آی کن

امکانات و ساختار اتوماسیون آی‌کن باعث شده تا بسیاری از دانشگاه‌های علوم‌پزشکی کشور از این سیستم استفاده کنند. برخی از این دانشگاه‌ها عبارت است از دانشگاه علوم‌پزشکی شیراز، سمنان، اراک، خراسان جنوبی و شمالی، چهارمحال بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، سیرجان، دزفول، جیرفت، ساری، مازندران و ده‌ها دانشگاه دیگر.

هزینه راه اندازی و پشتیبانی اتوماسیون اداری آی کن برای دانشگاه‌های علوم پزشکی

قبل از شروع اتوماسیون‌سازی، ابتدا باید میزان کاربران و نحوه عملکرد آن را برآورد کرد. به‌طور قطع، سیستمی که برای یک اداره کوچک خصوصی طراحی می‌شود، بسیار ساده‌تر از طراحی اتوماسیون برای دانشگاه‌های علوم‌پزشکی است. ازطرف‌دیگر، دانشگاه‌های گوناگون ظرفیت‌های متفاوتی را دارا هستند. براساس کاربران احتمالی، امکانات تعریف‌شده، میزان پشتیبانی، گستردگی بستر اتوماسیون و… قیمت تعیین می‌شود. شما می‌توانید با بررسی دقیق زیرساخت اداری خود و تماس با مشاوران ما از هزینه اتوماسیون خود مطلع شوید. همچنین، می‌توانید از سایت آی‌کن اقدام به سفارش و خرید نمایید.

سخن آخر

با اتوماسیون اداری در سازمان‌ها و حتی دانشگاه‌های علوم‌پزشکی، هیچ‌نیازی وجود ندارد که کلی هزینه، زمان و فضا صرف کنیم و درمقابل بازدهی کمی بگیریم. رایانه‌ای که در دست داریم، به شکل سرسام‌آوری با هزینه کمتر، بازدهی را چندین برابر می‌کند. تمامی هدف ما در آی‌کن، تجربه چنین‌بازدهی شگفت‌انگیزی است. مشاوران ما در آی‌کن آماده هستند تا به تمامی سوالات دانشگاه‌های علوم‌پزشکی پاسخ دهد و انتخاب را آسان‌تر کنند. درکنار این، می‌توانید با درخواست نسخه دمو رایگان از اتوماسیون اداری تصمیم درست‌تری بگیرید. همین‌حالا به‌سمت دنیای امن و مدرن گام بردارید.

سوالات رایج

آیا ورد از اتوماسیون اداری برای ویرایش اسناد پشتیبانی می‌کند؟

بله. هم ورد و هم ویرایشگرهای مرورگر از اتوماسیون اداری پشتیبانی می‌کنند.

چگونه می‌توان تفویض اختیار کرد؟

می‌توانید با کیلیک بر آیکون پیشخوان نسبت به تفویض اختیار اقدام کنید.

کدام نسخه از ورد برای اتوماسیون مناسب است؟

نسخه ۲۰۱۳ و بیشتر مناسب خواهدبود.

این مطلب، یک خبر آگهی بوده و خبرگزاری مهر در محتوای آن هیچ نظری ندارد.

کد خبر 6098265

دیگر خبرها

  • بهترین اتوماسیون اداری برای دانشگاه های علوم پزشکی چیست؟
  • رضایت: ساماندهی برنامه‌های آموزشی در جهت اولویت و نیاز کشور است
  • شارژ رفاه با دورکاری؛ کرونا با زندگی ما چه کرد؟!
  • هزینه‌های درمان کودکان زیر ۷ سال در بیمارستان‌های زاهدان رایگان شد
  • پیشرفت‌های خیره کننده ایران در حوزه سلامت مادران
  • عطیه الهی در دستان پرتوان ماماهاست
  • بهورزان دیده بانان و پیشگامان عرصه سلامت هستند
  • جذب بیش از ۱۵۰ بهورز در مشهد؛ امسال
  • بهورزان دیده بانان عرصه سلامت هستند
  • جذب بیش از 150 بهورز در مشهد ؛ امسال