Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-05-03@21:15:08 GMT

مزایای ماسک نارگیل برای پوست

تاریخ انتشار: ۲۳ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۵۲۱۳۹۱

مزایای ماسک نارگیل برای پوست

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران ،  ماسک‌های صورت انواع مختلفی دارند که دارای خواص متعدد و متفاوتی هستند. یکی از ماسک‌های محبوب در میان زنان، ماسک‌های لایه بردار است. این نوع ماسک‌های صورت گران قیمت بوده و در صورت استفاده از آن‌ها در سالن‌های زیبایی هزینه سنگینی بر شما تحمیل می‌شود.

به گزارش دِ مَنوئل، با این حال، کمتر کسی می‌داند که می‌توان در منزل اقدام به تولید ماسک‌های صورت لایه بردار کم هزینه و موثر کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیش از استفاده از هر نوع ماسکی باید بدانید که پوست زنان با مردان متفاوت است. از این رو، نباید از ماسک‌های مختلف بدون اطلاع استفاده کنید.

یکی از بهترین ماسک‌های لایه بردار صورت، ماسک نارگیل است. برای تهیه این ماسک صورت نیازمند یک قاشق غذاخوری پودر نارگیل، یک قاشق غذاخوری گردو یا بادام آسیاب شده، یک قاشق غذاخوری عسل، یک قاشق چای خوری روغن گردو، و مقدار کمی آب نارگیل هستید.

در ابتدا تمامی مواد را در ظرفی ریخته و با میزان مناسبی از آب نارگیل آن را مخلوط کنید. صورت خود را با آب و شوینده‌های ملایم بشویید. سپس این ترکیب را به آرامی به روی پوست صورت خود بمالید. اجازه بدهید این ترکیب به طور کامل بر روی پوست نشسته و پس از ۳۰ دقیقه و یا بیشتر اقدام به شستن صورت خود کنید.

این ماسک را می‌توانید دوبار در هفته استفاده کنید. ماسک نارگیل بهترین ماسک برای لایه برداری ملایم، برداشتن سلول‌های مرده پوست و نرمی و طراوات پوست صورت است. ترکیب آب نارگیل و عسل نیز یک آبرسان خارق العاده برای پوست است.

دیگر ماسک مناسب صورتی که می‌توانید در منزل تهیه کنید ماسک آرد جو دو سر است. برای تهیه این ماسک به دو قاشق غذاخوری آرد جو دو سر، ۲ قاشق غذاخوری آرد برنج، ۳ قاشق غذاخوری روغن نارگیل، و نصف قاشق غذاخوری پودر نارگیل نیاز دارید.

تمامی مواد را در ظرفی ریخته و آنقدر هم بزنید که با یکدیگر مخلوط شوند. پس از شستن و خشک کردن پوست، به آرامی اقدام به مالیدن ترکیب به روی پوست صورت کنید. بهتر است ۱۵ دقیقه اجازه دهید که ترکیب بر روی پوست باقی مانده و خشک شود. سپس صورت خود را با آب گرم بشویید.

این ماسک یکی از بهترین ماسک‌های آبرسان به پوست صورت است. ترکیبات موجود در این ماسک باعث نرمی پوست و شادابی آن می‌شود. نارگیل دارای پلی فنول‌های مختلف (نوعی آنتی اکسیدان) است که باعث جلوگیری از پیری پوست صورت می‌شود.

پربیننده ترین پوست کندن این میوه ها ممنوع + عکس وقتی مسواک زدن ضرر دارد! + عکس بلایی که نوشیدن آب یخ بر سر ما می آورد! چرا باید هنگام پیاده‌ روی آدامس جوید؟ چرا صدای غذا خوردن دیگران آزار دهنده است؟

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: ماسک صورت قاشق غذاخوری پوست صورت صورت خود روی پوست یک قاشق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۲۱۳۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سهام تسلا به دلیل شایعات مربوط به قرارداد چین افزایش یافت

پس از گزارش‌هایی مبنی بر موافقت ایلان ماسک، مدیرعامل شرکت تسلا، با همکاری با غول فناوری چین یعنی شرکت بایدو در مورد ویژگی‌های نقشه‌برداری و ناوبری به منظور پشتیبانی از فناوری خودروهای بدون راننده در بزرگترین بازار خودروی جهان، سهام تسلا افزایش یافت. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم به نقل از راشاتودی، پس از گزارش‌هایی مبنی بر موافقت ایلان ماسک، مدیرعامل شرکت تسلا، با همکاری با غول فناوری چین یعنی شرکت بایدو در مورد ویژگی‌های نقشه‌برداری و ناوبری به منظور پشتیبانی از فناوری خودروهای بدون راننده در بزرگترین بازار خودروی جهان، سهام تسلا افزایش یافت.

سهام تسلا روز دوشنبه در معاملات پیش گشایش بازار بورس ایالات متحده نزدیک به 14 درصد افزایش یافت، در حالی که سهام بایدو بیش از 5.5 درصد در هنگ کنگ جهش کرد.

رویترز به نقل از منابع آگاه گزارش داد که بایدو، شرکت سازنده موتور اصلی جستجوی اینترنتی در چین، موافقت کرده است که به سازنده خودروهای برقی آمریکا یعنی تسلا برای جمع آوری داده های مربوط به راه‌های چین، حق استفاده از مجوز نقشه برداری خود را بدهد.

تلاش ایلان ماسک برای افزایش فروش تسلا در سفر سرزده به چین

این منابع تاکید کردند که این توافق، موانع قانونی نهایی را برای راه اندازی سیستم رانندگی خودکار کامل (FSD) تسلا که آخرین نسخه از فناوری اتوپایلوت Autopilot محسوب می شود، برطرف می‌کند.

این میلیاردر آمریکایی روز یکشنبه به چین سفر کرد و در آنجا با لی کیانگ، نخست وزیر این کشور گفتگو کرد. گزارش‌های رسانه‌ها حاکی از آن است که ماسک در طول مذاکرات خود در صدد گرفتن مجوز برای عرضه نرم‌افزار FSD در چین و همچنین مجوز انتقال داده‌ها به خارج از این کشور بوده است.

وال استریت ژورنال نیز به نقل از منابع آگاه گزارش داد که مقامات چین مجوز موقت برای راه اندازی سرویس کمک راننده تسلا در این کشور را صادر کرده‌اند.

این منابع همچنین به بلومبرگ اعلام کردند که تسلا همچنین موفق شد که الزامات مربوط به نحوه رسیدگی به مسائل مربوط به امنیت داده ها و حریم خصوصی را برآورده کند.

طبق قوانین چین، خودروسازان برای شروع به توزیع سیستم‌های رانندگی خودران در جاده های عمومی باید مجوز نقشه برداری را کسب کنند.

شرکت های خارجی برای دریافت مجوز باید با شرکت های فناوری محلی همکاری کنند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • علل شایع پیری زودرس پوست صورت
  • غول جدید ماهواره‌ای به رقابت با ایلان ماسک می‌رود
  • ۷ تاثیر شگفت انگیز و باورنکردنی سفیده و زرده تخم مرغ برای پوست و مو
  • (ویدیو) طرز تهیه کرپ سیب‌زمینی سوخاری؛ یک غذای متفاوت و ساده
  • ملاقات آی شو اسپید با ری میستریو و گرفتن ماسک ویژه از اسطوره WWE / فیلم
  • بررسی یک خواب پرطرفدار؛ در طول روز چرت بزنیم یا نه و چقدر؟
  • در طول روز چرت بزنیم یا نه؟
  • توانایی پرداخت مزایای کارگران شهرداری دهدشت فراهم نیست
  • معرفی ۴ ماسک معجزه آسا برای مو با تخم مرغ + طرز تهیه
  • سهام تسلا به دلیل شایعات مربوط به قرارداد چین افزایش یافت