Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-01@00:40:24 GMT

عباس‌زاده یک تنه هوادار نساجی شد (عکس)

تاریخ انتشار: ۲۳ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۵۲۱۷۱۹

مهاجم تراکتور برای حمایت از نساجی به قائم‌شهر رفت و بازی این تیم مقابل پدیده را از روی سکوها تماشا کرد.

به گزارش "ورزش سه"، نساجی مازندران در شرایطی روزهای خوبی را پشت سر می‌گذارد و در آستانه بقا در لیگ برتر است که تماشاگران پُرشور این تیم از حضور در ورزشگاه شهید وطنی و برپایی جشن محروم هستند، اما در این شرایط یکی از بازیکنان سابق و محبوب نساجی مسابقه این تیم برابر پدیده را تماشا کرد و به تشویق بازیکنان پرداخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

عباس‌زاده که بهترین دوران خود را در نساجی داشته و صعود به لیگ برتر را همراه با این تیم تجربه کرده، بخاطر مصدومیت در دیدار اخیر تراکتور از تبریز به قائم‌شهر رفت و شب گذشته در ورزشگاه شهید وطنی حاضر شد تا بازی مقابل پدیده را تماشا کند.

 

مهاجم گلزن تراکتور قبل از شروع بازی نساجی و پدیده، به سمت ساکت الهامی رفت و برخورد صمیمانه‌ای با این سرمربی که تیم قائم‌شهر را از شرایط بحرانی خارج کرده و نتایج خوبی به دست آورده، داشت تا او هم با انگیزه شاگردانش را به زمین بفرستد.

 

 

 

عباس‌زاده از شروع مسابقه تا پایان ۹۰ دقیقه روی صندلی‌های ورزشگاه شهید وطنی در کنار نفرات ذخیره نساجی مازندران نشست تا همانند یک بازیکن و حتی یک هوادار نساجی، بازی مقابل پدیده را به نظاره بنشیند و جای خالی تماشاگران قائم‌شهری را پُر کند.

 

این مهاجم قائم‌شهری در پایان مسابقه در جشن بازیکنان نساجی شرکت کرد و ضمن تبریک به آنها، در گفت‌وگویی کوتاه با معین نادری، عکاس "ورزش سه" درباره عدم حضورش در جایگاه ویژه ورزشگاه شهید وطنی عنوان کرد: «دو حالت برای من در استادیوم وطنی وجود دارد؛ یکی اینکه در زمین بازی کنم و دیگری اینکه روی سکوها باشم. تماشاگران نساجی من را از همین سکوها تشویق کردند و مدیون آنها هستم. امروز هم جای هواداران قائم‌شهری خالی بود و امیدوارم دوباره آنها را در ورزشگاه ببینم.»

 

 

تراکتور نساجی مازندران محمد عباس زاده

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: تراکتور نساجی مازندران محمد عباس زاده ورزشگاه شهید وطنی عباس زاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۲۱۷۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرویس‌دهی اتوبوسرانی تبریز برای تماشاگران بازی تراکتور و استقلال

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز و حومه از سرویس‌دهی ناوگان این شرکت به ورزشگاه یادگار امام (ره) برای تماشاگران بازی تراکتور_استقلال خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌شرقی، محمد حسین‌زاده صبح امروز _سه‌شنبه یازدهم اردیبهشت_ اظهار کرد: با توجه به برگزاری مسابقه فوتبال میان تیم‌های تراکتور و استقلال از دیدارهای هفته بیست‌وپنجم مسابقات لیگ برتر فوتبال کشور، شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز و حومه به تماشاگران پرشور تبریزی برای مراجعه به ورزشگاه یادگار امام (ره) خدمات ایاب و ذهاب ارائه می‌کند.

وی افزود: چهارراه عباسی، میدان ستارخان (یکه دکان) و میدان جهاد (نصف راه) به عنوان مبادی انتقال تماشاگران به ورزشگاه یادگار امام (ره) با استفاده از ناوگان اتوبوسرانی در نظر گرفته شده است.

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز و حومه ادامه داد: تماشاگران می توانند از ساعت ۱۴:۳۰ فردا _چهارشنبه دوازدهم اردیبهشت_ از طریق مبادی فوق، با استفاده از اتوبوس‌های شرکت واحد به ورزشگاه یادگار امام (ره) مراجعه کنند.

کد خبر 749230

دیگر خبرها

  • نساجی انگیزه‌های خاص برای پیروزی دارد
  • تراکتور در جام‌حذفی مقابل ما فقط زیر توپ زد / بازی مقابل نساجی انتهای‌جدولی سخت است
  • حذف مقابل تراکتور را در ادامه لیگ جبران خواهیم کرد
  • درباره شرایط ذوب‌آهن در پایان فصل حرف می‌زنم
  • اعزام ۴۰۰ هوادار نساجی به اصفهان برای حمایت در بازی با ذوب آهن
  • مرور اتفاقات آخرین تقابل تراکتور و استقلال| حضور خواننده استقلالی و تشویق مدافع تراکتور/ حرکت تند خلیل زاده به سمت هواداران استقلال+تصاویر و فیلم
  • سرویس‌دهی اتوبوسرانی تبریز برای تماشاگران بازی تراکتور و استقلال
  • مشخص شدن نتایج قرعه کشی مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی/ سپاهان حریف ملوان شد
  • نگاهی به آمار رویارویی ۲ تیم استقلال و تراکتور
  • هوادار خاص استقلال: نکونام گفت دعا کن قهرمان شویم