Web Analytics Made Easy - Statcounter

این تاکسی اینترنتی برای دسترسی بیشتر کاربران راننده خود به این قابلیت و پوشش‌دهی وسیع آن، تعداد بانک‌هایی را که از امکان تسویه حساب در لحظه‌ی اسنپ پشتیبانی می‌کنند به ۱۲ بانک افزایش داده است. در حال حاضر بانک‌های ملی، ملت، صادرات، پاسارگاد، سپه، تجارت، شهر، پارسیان، کشاورزی، انصار، آینده و سامان از قابلیت تسویه در لحظه‌ی اسنپ پشتیبانی می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 
       
پوشش‌دهی ۸۵ درصدی قابلیت «تسویه در لحظه» اسنپ 
فرید شهابی، مدیر تجاری اسنپ، درباره‌ی پوشش‌دهی گسترده‌ی امکان تسویه در لحظه این شرکت می‌گوید: «این ۱۲ بانک حدود ۸۵ درصد از کاربران راننده‌ی ما را پوشش می‌دهند و در حال حاضر به‌طور میانگین در یک هفته ۴۵ درصد از تسویه‌‌ حساب اسنپ با کاربران راننده به‌صورت در لحظه انجام می‌شود.»
دو گزینه‌ی «تسویه در لحظه» و «تسویه روزانه» برای کاربران راننده اسنپ فعال است. اگر کاربر راننده تسویه روزانه را انتخاب کند حساب او به طور روزانه تسویه می‌شود. اما در صورت انتخاب تسویه در لحظه، تا ۵ بار در روز و تا سقف ۷۵۰ هزار تومان می‌تواند درخواست تسویه حساب دهد و در کمتر از چند دقیقه، مبلغ کارکرد او به حساب بانکی‌اش واریز می‌شود. به این ترتیب اسنپ در هر زمانی که مد نظر راننده باشد می‌تواند با او تسویه حساب کند. برای اطلاعات بیشتر درباره‌ی تسویه حساب در لحظه‌ی اسنپ می‌توانید به اینجا مراجعه کنید.
 
چرا هنوز درخواست پول نقد یا کارت به کارت مطرح می‌شود؟
به گفته‌ی شهابی، اسنپ تلاش می‌کند تا شرایط را به‌گونه‌ای فراهم کند که درخواست پول نقد از سوی کاربران راننده به حداقل برسد و مسافران با پرداخت آنلاین و به‌راحتی هزینه‌ی سفر خود را پرداخت کنند. اما با وجود فراهم شدن امکان تسویه در لحظه چرا برخی از کاربران راننده هنوز پرداخت نقدی را به آنلاین ترجیح می‌دهند؟ یکی از مواردی که کاربران راننده به آن اشاره می‌کنند معطل شدن آن‌ها هنگام رسیدن به مقصد است، زیرا مسافر بعد از رسیدن به مقصد اقدام به شارژ اعتبار خود می‌کند. این معطلی برای کاربر راننده‌ای که می‌خواهد سفر بعدی خود را شروع کند به‌صرفه نیست و در نتیجه پرداخت نقدی را ترجیح می‌دهد. 
علاوه بر اینکه اسنپ به کاربران راننده‌ی خود توصیه می‌کند با توجه به دسترسی گسترده به قابلیت تسویه در لحظه از درخواست پول نقد خودداری کنند، لازم است مسافران نیز همکاری لازم را هنگام پرداخت آنلاین داشته باشند تا از مواردی مانند معطلی کاربران راننده جلوگیری شود.
پرداخت کارت به کارت نیز خلاف قوانین اسنپ است، زیرا اگر مشکلی در این فرایند به وجود آید، این شرکت امکان پیگیری موضوع را نخواهد داشت. برای مثال اگر هنگام واریز مبلغ به جای ۴صفر به اشتباه ۵صفر وارد کنید امکان اثبات و بازگرداندن مبلغ با چالش‌هایی همراه می‌شود. 
در پایان گفتنی است، اگر قصد دارید فعالیت خود را، به عنوان کاربر راننده، در ناوگان اسنپ شروع کنید می‌توانید همین حالا، بدون نیاز به مراجعه‌ی حضوری، از طریق این صفحه ثبت‌نام کنید.
 

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: اسنپ تسویه در لحظه کاربران راننده اسنپ فعال کاربران راننده تسویه در لحظه تسویه حساب ی اسنپ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۲۱۷۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حسین‌زاده: می‌خواهید برویم اسنپ کار کنیم!

به گزارش "ورزش سه"، امیرحسین حسین‌زاده، هافبک هجومی ‏تراکتور بعد از پیروزی مقابل ذوب‌آهن در ضربات پنالتی و صعود به ‏فینال جام حذفی گفت تراکتور با تمام وجود برای قهرمانی تلاش ‏خواهد کرد. او پیامی هم برای هواداران تراکتور داشت و گفت کسی ‏نباید فکر کند که در زمان باختها بازیکنان ناراحت نمی‌شوند چون آنها ‏تا حدی ناراحت هستند که حتی تحمل خانواده‌شان  را هم ندارند. ‏

حسین‌زاده بعد از بازی به خبرنگاران گفت:" اول از همه خسته ‏نباشید بگویم به همه بچه‌ها. چه آنهایی که 120 دقیقه بازی کردند، ‏چه آنها که تعویضی آمدند و چه آنها که 90 دقیقه بازی کردند. ‏ذوب‌آهن تیم خوبی است. تیمهای آقای رفیعی همیشه در فاز دفاعی ‏عالی کار می‌کنند و این برای ما کار را مقداری پیچیده کرد. ما وقتی گل ‏اول را زدیم بچه‌ها کمی تمرکز را از دست دادند. من گل اول ذوب‌ها را ‏ندیدم ولی بچه‌ها دویدند و تلاش کردند و در نهایت در ضربات پنالتی ‏بازی را بردیم".‏

او دباره اینکه پورحمیدی ستاره تراکتور در این بازی بود و او بعد از برد ‏به سمت پورحمیدی رفته و پیروزی را به او تبریک گفت به خبرنگاران ‏گفت:" اینکه پورحمیدی یکی از بهترین گلهرهای ایران است که هیچ ‏شکی در آن نیست. حسین همیشه زحمت کشیده و خیلی از بازی‌ها ‏ما را نجات داده مثل بازی با صنعت نفت. بعضی بازی‌ها هم اتفاقاتی ‏می‌افتد که شاید به مذاق هوادار خوش نیاید. ولی حسین همیشه ‏خودش را نشان داده و امروز هم این را ثابت کرد". ‏

حسین‌زاده درباره تشویق بازیکنان تراکتور توسط هواداران و اهمیت ‏این روحیه بالا در آستانه بازی با استقلال گفت:" هوادار سرمایه اصلی ‏این تیم است و گاهی تنش‌هایی بین هوادار و بازیکن هم رخ ‏می‌دهد ولی هوادار باید بداند هیچ بازیکنی نمی‌خواهد تیم ببازد. ‏بازیکنها هم بعد از باخت ناراحت می‌شوند و این نیست که بگویید ‏فقط هوادار ناراحت می‌شود. به خدا قسم بعد از باخت ما شاید تا ‏صبح نخوابیم. این شغل ما است. ما اگر فوتبال بازی نکنیم چه باید ‏بکنیم؟ باید در اسنپ کار کنیم؟ همانقدر که هوادار ناراحت می‌شود ‏ما هم ناراحت می‌شویم. فقط ما نمی‌توانیم بروز بدهیم. ما وقتی ‏می‌بازیم نه تحمل خانواده را داریم و نه می‌توانیم هیچ کاری بکنیم. ‏دست‌شان درد نکند که حمایت‌مان کردند و امیدوارم در بازی با ‏استقلال هم از ما حمایت کنند".‏

او در پاسخ به این سوال که با حذف پرسپولیس و استقلال آیا تراکتور ‏مدعی اصلی قهرمانی است، گفت:" من نمی‌دانستم پرسپولیس حذف ‏شده. جام حذفی همیشه جام شگفتی‌ها است. آن زمان که ما ‏استقلال بودیم هم همه مدعیان حذف شده بودند ولی ما به نساجی ‏باختیم و اگر اشتباه نکنم فینال بین نساجی و آلومینیوم بود. این ‏جام هم جام شگفتی‌ها است ولی ما همه تلاش‌مان را می‌کنیم تا  ‏جام را به دست بیاوریم". ‏

دیگر خبرها

  • اپل آی‌دی بسیاری از کاربران در سراسر جهان غیر فعال شده است
  • سیستم خودران تسلا در ۱۳ تصادف مرگبار دخیل بوده است
  • اپل کاربران را از اپل آی دی بیرون می اندازد
  • ◄ کرایه رانندگان کامیون در جیب انبارداران/ نقش انبارها در فقر کامیونداران
  • حال ناخوش رانندگان تاکسی در گرگان
  • اتوبوس‌هایی که به فرمان خانم‌ها حرکت می‌کنند
  • حسین‌زاده: می‌خواهید برویم اسنپ کار کنیم!
  • بیانیه بسیج دانشجویی دانشگاه علامه طباطبائی پیرامون حضور وزیر علوم در این دانشگاه: آقای زلفی‌گل! شما از ابتدا هم اشتباهی بودید! شما اخراج اساتید ضد انقلاب و اسلام و دین از دانشگاه‌ را، تبدیل به ابزاری برای تسویه‌حساب‌های شخصی کردید
  • ماجرای نظامی اسرائیلی که بخاطر عشق، اطلاعات گنبدآهنین را به ایران لو داد!
  • هشدار رادان به روسای پلیس: در توقیف خودروی بی‌حجاب‌ها زدوبندی برای یدک‌کشی و پارکینگ ایجاد نشود