Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا قاسم سلیمانی‌دشتکی روز چهارشنبه در نشست تسهیل موانع تولید که در سرسرای همایش سازمان منطقه آزاد اروند برگزار شد افزود: مدیران استانی باید گره گشای امور باشند و در جهت گره‌گشایی از مشکلات کارآفرینان و تولیدکنندگان گام بردارند نه اینکه بخواهند گره به کار آنها بیندازند.
وی گفت: تمام تلاش دولت در راستای تسهیل و روان سازی امور مربوط به شهرک‌های صنعتی  است تا این واحدها را از چالش‌های پیش رو در جهت توسعه و کارآفرینی خلاص و واحدهای تعطیل و نیمه تعطیل را وارد چرخه تولید کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سلیمانی‌دشتکی با تاکید بر اولویت قرار دادن رهنمودهای رهبر معظم انقلاب در تحقق شعار سال رفع موانع تولید ادامه داد: برای برطرف کردن مشکلات و موانع سرمایه‌گذاران ابتدا باید قوانین را اصلاح و اگر قوانین کار ساز نبود می‌توان از طریق ستاد تسهیل و ستاد اقتصاد مقاومتی که حکم حکومتی دارد در راستای رفع مشکلات سرمایه‌گذاران گام برداریم.

استاندار خوزستان گفت: بانک‌ها باید به مصوبات ستاد تسهیل عمل کنند و در غیر این صورت شرکت متقاضی می‌تواند از بانک به دلیل اجرا نکردن مصوبات ستاد تسهیل، شکایت کند.

وی ادامه داد: اجرای مصوبات ستاد ملی تسهیل الزامی است و بانک‌ها باید به این مصوبات عمل کنند تا شاهد حل مشکلات واحدهای تولیدی باشیم.

وی با تاکید بر رفع موانع تولید در خوزستان افزود: هدف از تشکیل جلسات ستاد تسهیل، رفع موانع تولید و کارگروه اشتغال در شهرستان‌ها رونق تولید است و این رونق تولید با موانع زدایی در راه سرمایه گذاری ایجاد خواهد شد.

منطقه آزاد اروند با مساحت ۳۷ هزار و ۴۰۰ هکتار در شمال غربی خلیج فارس شامل شهرهای آبادان، خرمشهر و مینوشهر(جزیره مینو) است که در محل تلاقی دو رودخانه اروند و کارون واقع است. 
این منطقه در همجواری با کشورهای عراق و کویت با داشتن ظرفیت های مناسب نظیر حمل و نقل جاده ای، ریلی، دریایی و هوایی از اهمیت ویژه ای برخوردار است. 

برچسب‌ها سازمان منطقه آزاد تجاری صنعتی اروند استانداری خوزستان خوزستان آبادان پروندهٔ خبری ۱۴۰۰؛ سال تولید، پشتیبانی‌ها، مانع‌زدایی ها

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سازمان منطقه آزاد تجاری صنعتی اروند استانداری خوزستان خوزستان سازمان منطقه آزاد تجاری صنعتی اروند استانداری خوزستان خوزستان آبادان موانع تولید ستاد تسهیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۲۴۲۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدیران شهرستان بوشهر پیگیر جذب اعتبارات استانی و ملی باشند

صالح رحیمی در نشست کمیته برنامه ریزی شهرستان بوشهر در خصوص توازن توزیع اعتبارات اظهار داشت: مطالبات شهرستان بوشهر با توجه به سیاست‌های شورای برنامه ریزی و توسعه شهرستان، اتمام پروژه‌های نیمه تمام است و لازمه آن اهتمام جدی دستگاه‌های اجرایی است.

فرماندار بوشهر با اشاره به اینکه برخی از دستگاه‌های اجرایی از اعتبارات خوبی در سطح ملی برخوردارند، افزود: مدیران دستگاه‌های شهرستان بوشهر باید پیگیری مستمر داشته باشند تا متناسب با پروژه‌هایی که در دست اجرا دارند سهم شهرستان را اخذ کنند تا افزایش روند رو به رشد شاخص‌های توسعه‌های در سطح شهرستان باشیم.

وی در ادامه اولویت‌بندی را یکی از نکات مهم برای حل مشکلات شهرستان بوشهر دانست و بیان کرد: مدیران باید با در نظر گرفتن سطح انتظارات جامعه، برنامه‌ریزی را بر اساس حل مشکلات مردم انجام دهند.

فرماندار شهرستان بوشهر کمیته برنامه‌ریزی را تعیین کننده خط مشی و سند توسعه و نقشه راه شهرستان دانست و تاکید کرد: هر اندازه که مدیران در جذب اعتبارات، فعال و توانمند باشند، در سال‌های آینده، بودجه بیشتری برای شهرستان جذب خواهد شد.

وی افزود: در حوزه شاخص‌های عمومی، رضایتمندی مردم، نحوه اطلاع رسانی، بهره وری، تعالی و عدالت سازمانی مد نظر بوده و در حوزه شاخص‌های اختصاصی نیز وظایف و ماموریت‌های هر یک از دستگاه‌ها به صورت جداگانه بررسی می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان بوشهر بوشهر

دیگر خبرها

  • بررسی مشکلات واحدهای تولیدی در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید آذربایجان غربی
  • تشکیل کارگروه رفع موانع سرمایه‌گذاری در حوزه گردشگری ساوجبلاغ
  • مدیران شهرستان بوشهر پیگیر جذب اعتبارات استانی و ملی باشند
  • موانع تولید ۲۴ کارخانه در البرز طی سال گذشته رفع شد
  • رویکرد مجموعه مدیریتی قم حمایت تولیدکنندگان و تسهیل سرمایه گذاری
  • تلاش دستگاه قضایی برای تحقق شعار سال
  • تعیین تکلیف ۲۹ بنگاه اقتصادی در نشست کارگروه تسهیل فارس
  • نقش کارگران در جهش تولید و رونق اقتصاد کشور انکارناپذیر است
  • دستگاه‌های دولتی مکلف به پاسخگویی و اجرای مصوبات ستاد اقتصاد مقاومتی هستند
  • کارگروه مصوبات سفر دولت در استان سمنان ایجاد می‌شود