Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-04@14:29:05 GMT

توافق اولیه؛ تمدید قرارداد مسی با بارسا تا 2026

تاریخ انتشار: ۲۳ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۵۲۴۸۱۴

توافق اولیه؛ تمدید قرارداد مسی با بارسا تا 2026

رسانه های نزدیک به باشگاه بارسلونا از توافق لیونل مسی و باشگاه برای تمدید قرارداد خبر دادند.

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا و لیونل مسی پس از هفته ها مذاکره سرانجام به توافق اولیه دست یافتند. طبق گزارشی که دقایقی پیش در دیاریو اسپورت و اسپورتیو کاتالونیا منتشر شد، قرارداد جدید لیونل مسی 5 ستاه خواهد بود، در حالی که ابتدا گفته شده بود مسی قراردادش را دو ساله تمدید می کند و سپس راهی لیگ آمریکا و باشگاه اینتر میامی می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در نهایت اما دو طرف بر سر قراردادی 5 ساله به توافق رسیدند.

 

 

 

 

مسی که اخیرا با تیم ملی آرژانتین قهرمان کوپا آمه ریکا شد، این روزها در میامی تعطیلات تابستانی را سپری می کند اما وکلای او  از مدت ها قبل پیشنهاد بارسا را تحت بررسی داشتند و در نهایت به بهترین راه حل ممکن برای تمدید دست یافتند.

نه تمدید دو ساله و پرداخت دستمزد طی 10 سال که قراردادی 5 ساله با کاهش 50 درصدی دستمزد، توافق نهایی طرفین بود.

 

 

 

 

این یک توافق اولیه است و هنوز قطعی نشده ولی منابع نزدیک به باشگاه بارسلونا می گویند که توافق نهایی در انتهای هفته(شنبه و یکشنبه) به شکل رسمی اعلام خواهد شد.

این بهترین خبر ممکن برای هواداران باشگاه بارسلوناست که می توانند از تماشای بازی های لیونل مسی برای 5 سال آینده نیز لذت ببرد. فوق ستاره حاضر شده از دستمزد 75 میلیون یوروی خود 50 درصد کسر کند چرا که می داند وضعیت اقتصادی باشگاه اصلا مناسب نیست.

 

 

 

 

پس از رسمی شدن تمدید قرارداد، خوان لاپورتا رئیس باشگاه تلاش خود برای رفع مشکل ثبت نام او در فهرست تیم را مضاعف خواهد کرد. چندین بازیکن باید به فروش برسند و از دستمزد تعدادی نیز به میزبان قابل توجهی باید کم شود تا نام مسی و 4 خرید جدید باشگاه در فهرست بارسا به ثبت برسد.

لاپورتا در هفته های اخیر در پاسخ به سوال در مورد تمدید مسی همواره یک پاسخ داشت:» همه چیز خوب پیش می رود و در مسیر درستش قرار دارد.»

 

 

لاپورتا لیونل مسی بارسلونا

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: لاپورتا لیونل مسی بارسلونا لیونل مسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۲۴۸۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیشنهاد خنده‌دار برای نجات اقتصادی بارسلونا!

به گزارش "ورزش سه"، جوردی که مدرک ایجنتی فوتبال فیفا را دارد و از سال 2017 به عنوان خبرنگار و کارشناس ال‌چیرینگیتو فعالیت می کند، مدتی است یک پادکست به نام "فقط برای بارسایی‌ها" با حضور خوان گاسپارت (رئیس سابق بارسا) و تونی فریکسا (سخنگوی سابق) تهیه می کند که در آن در مورد مسائل مختلف مرتبط به بارسا حرف می زنند.

در جدیدترین شماره این پادکست، جوردی پیشنهادی عجیب را مطرح کرد. او گفت من یک راه خوب برای نجات بارسا از وضعیت اقتصادی فعلی در نظر دارم: «ما کسی مثل فلورنتینو پرز در بارسلونا نداریم ولی مگر نمی گوییم بارسا فراتر از یک باشگاه است؟ ما بیش از 120 هزار عضور رسمی داریم و میلیون‌ها هوادار. اگر فقط از هواداران بارسا در اسپانیا درخواست شود که 5 یورو به حساب باشگاه واریز کنند، آنقدر پول جمع می شود که بارسا بتواند مجوز خرید هر بازیکنی را پیدا کند و فرپلی لالیگا نیز رعایت خواهد شد.»

در پاسخ، خوان گاسپارت گفت که این البته کار دشوار و شاید غیرممکنی باشد چرا که برای این کار باید یک موسسه‌ای جدید تاسیس شود و پول ها به حساب آن واریز شود. اینکه باشگاه بارسلونا نمی تواند چنین درخواستی از هواداران داشته باشد چون قانونی نیست.

پیشنهاد جوردی به سرعت در شبکه‌های اجتماعی وایرال و مطابق انتظار به سوژه خنده تبدیل شد. 

دیشب حتی دو کارشناس رئالی ال‌چیریتگینو نیز برای دقایق زیادی به پیشنهاد جوردی خندیدند. بسیاری از هواداران بارسا نیز معتقدند بارسلونا به شرایطی نرسیده که از هواداران درخواست پول کرده و به نوعی گدایی کند. حتی در نظرسنجی برنامه هم بیش از 71 درصد گفتند یک یورو هم پرداخت نمی‌کنند.

دیگر خبرها

  • دلیل ناچو برای خودداری از تمدید قراردادش با رئال مادرید
  • یک سال دیگر با کاپیتان؛ سرجی روبرتو در آستانه تمدید قرارداد با بارسلونا
  • کدام جشن قهرمانی، هنوز که قهرمان نشده‌ایم!
  • پیشنهاد یونایتد و پنج تیم اروپایی برای ببر بارسلونا
  • ژاوی اولین نیروی تابستانی بارسا را اعلام کرد
  • پیشنهاد خنده‌دار برای نجات اقتصادی بارسلونا!
  • بازی ما با بارسلونا را ببینید، تاریخی می‌شود!
  • ستاره سابق پی‌اس‌جی به بارسا پیشنهاد شد
  • فصل که تمام شود به بارسا برمی‌گردم
  • پیشنهاد ضد بارسای ناپولی: فکر جدایی را هم نکن!