Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استانها- فرمانده انتظامی استان کرمان از تشییع پیکر مطهر سه شهید مدافع وطن در کهنوج به‌صورت خودرویی و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کهنوج، سردار عبدالرضا ناظری بعد از برگزاری جلسه شورای تامین شهرستان کهنوج در جمع خبرنگاران اظهار داشت: متاسفانه در درگیری مسلحانه امروز رزمندگان پلیس در جنوب استان کرمان با قاچاقچیان مسلح موادمخدر، سه مامور جان بر کف ناجا در کهنوج به شهادت رسیدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در این درگیری سروان بشنام رئیس مبارزه با مواد مخدر کهنوج، ستوان دوم نظام تاجیک افسر دایره مبارزه با مواد مخدر و استوار دوم مسلم بناوند در درگیری با قاچاقچیان به درجه شهادت نایل آمدند.

فرمانده انتظامی استان کرمان تصریح کرد: مراسم تشییع پیکر مطهر این شهیدان به‌صورت خودرویی و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی از ساعت 7:30 صبح روز پنجشنبه 24 تیرماه از مقابل ستاد فرماندهی انتظامی شهرستان کهنوج به سمت گلزار مطهر شهدا برگزار می‌شود.

3 مامور ناجا در کهنوج به شهادت رسیدندشهادت 3 مأمور پلیس در درگیری مسلحانهدرگیری مسلحانه پلیس سیستان‌وبلوچستان با سوداگران مرگ/ 2.5 تن مواد مخدر کشف شد

وی در رابطه با جزئیات درگیری مسلحانه عصر امروز در کهنوج یادآور شد: در این درگیری سرباند شرارت‌های اخیر و قاچاقچی بزرگ مواد مخدر در استان‌های شرقی و جنوبی کشور توسط دلاور مردان نیروی انتظامی در شهر کهنوج به هلاکت رسید و سه قبضه سلاح کلاشنیکف و مقادیر زیادی مهمات مربوطه و مقادیر قابل توجهی  مواد مخدر کشف و ضبط شد.

به گزارش تسنیم از ابتدای سال جاری بیش از 65 تن انواع موادمخدر توسط رزمندگان پلیس استان کرمان کشف شده و با انهدام 65 باند ترانزیت قاچاق مواد مخدر 10 نفر قاچاقچی مسلح نیز به هلاکت رسیده است.

انتهای پیام/511/ ع

منبع: تسنیم

کلیدواژه: استان کرمان پلیس مبارزه با مواد مخدر شهید مواد مخدر استان کرمان پلیس مبارزه با مواد مخدر شهید مواد مخدر استان کرمان مواد مخدر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۲۷۲۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جمع آوری و دستگیری ۲۸۶ معتاد و خرده فروش در مشهد

جانشین فرمانده انتظامی استان از اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی در کلان شهر مشهد و جمع آوری و دستگیری ۲۸۶ معتاد و خرده فروش خبر داد. - اخبار استانها -

سردار احمد نگهبان در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در مشهد در تشریح جزئیات اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی گفت: در راستای رسیدگی به مطالبات و خواسته های مردمی طرح ارتقای امنیت اجتماعی با محوریت مبارزه با خرده فروشان مواد مخدر و معتادان متجاهر در سطح شهر مشهد عملیاتی شد.

وی افزود: در این طرح پلیس مبارزه با مواد مخدر مشهد با همکاری کلانتری های سطح شهرستان 32 خرده فروش را  شناسایی و دستگیر کردند.

سردار نگهبان تصریح کرد: در اجرای این طرح بیش از 5 کیلوگرم انواع مواد مخدر سنتی و صنعتی آماده فروش کشف، 11 باب واحد کسب پلمب و 8 دستگاه موتورسیکلت و 6 دستگاه خودرو سواری که برای توزیع مواد مخدر استفاده می شد توقیف و روانه پارکینگ شد.

جانشین فرمانده انتظامی خراسان رضوی عنوان کرد: در همین راستا 254 نفر معتاد متجاهر و کارتن خواب نیز در پاتوق های مواد مخدر سطح شهر مشهد جمع آوری و به مراکز بازپروری منتقل شدند و زیر نظر کارشناسان برای بهبودی قرار گرفتند.

این مقام انتظامی در ادامه با اشاره به استمرار طرح های پاکسازی از شهروندان خواست در صورت اطلاع از فعالیت قاچاقچیان و خرده فروشان مواد افیونی موضوع را سریع از طریق تلفن 110 به پلیس گزارش دهند.

انتهای پیام/282

دیگر خبرها

  • دستگیری ۲۲ نفر از عاملان تیراندازی در هویزه
  • عاملان درگیری در بیمارستان کاشانی اصفهان دستگیر شدند + فیلم
  • تشییع و تدفین چهار شهید گمنام در ایام شهادت امام صادق(ع) در استان کرمان
  • تشییع پیکر ۲ شهید گمنام در قم
  • تشییع دو شهید گمنام در ایام شهادت امام صادق (ع) در قم
  • دستگیری ۹ خرده فروش مواد مخدر در شهرستان بهارستان
  • دستگیری عوامل نزاع و درگیری در ارومیه
  • دستگیری ۶ نفر از عوامل نزاع و درگیری در ارومیه
  • ۶ نفر از عوامل نزاع و درگیری پل قویون ارومیه دستگیر شدند
  • جمع آوری و دستگیری ۲۸۶ معتاد و خرده فروش در مشهد