Web Analytics Made Easy - Statcounter

افتتاح دفتر بسیج حقوقدانان و ایثارگران کاشان، اجرای طرح غربالگری سرطان روده در اردستان، کشف یک جسد در بادرود و تعطیلی آرامستان و بازار روز آران و بیدگل از جمله خبرهای روز چهارشنبه شهرستان‌های شمال استان اصفهان است.

 

به گزارش پول نیوز،افتتاح دفتر بسیج حقوقدانان و ایثارگران

رییس سازمان بسیج حقوقدانان استان اصفهان امروز چهارشنبه در آیین افتتاح دفتر بسیج حقوقدانان و ایثارگران کاشان، بسیج حقوقدانان را یکی از اقشار تخصصی بسیج با ارایه خدمات مطلوب آن را تاکید کرد و افزود: خدمت‌های صادقانه سازمان بسیج حقوقدانان استان اصفهان به مردم افزایش امیدواری به قوه قضائیه را ایجاد کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رضا دست‌پاک راه‌اندازی بسیج حقوقدانان را برای مردم ضروری و یاری‌رسان دادگستری دانست و گفت: حقوقدانان بسیجی با این بسیج می‌توانند خدمات متقابل و شایانی را به مردم و دادگستری ارایه کنند.

 

وی با بیان اینکه اگر ۳۰ درصد از وکلای کاشان جذب بسیج و در مسجدهای کاشان سازماندهی شوند سیستم قضائی را در حوزه‌های آموزشی و قضائی یاری خواهد داد و از حجم پرونده‌های ورودی به دادگستری جلوگیری خواهد کرد.

 

رییس سازمان بسیج حقوقدانان استان اصفهان تلاش برای راه اندازی این بسیج را در راستای جذب نیروی‌های انقلابی وکلا، قضات و سردفترداران تاکید و اضافه‌کرد: همچنین برگزاری کارگاه‌های آموزشی تخصصی و خدمات رایگان بسیج حقوقدانان افزون بر کاهش ورودی پرونده‌ها به دادگستری نقش مهم و اساسی در کاهش جرم در مناطق جرم‌خیز خواهد داشت.

 

دست‌پاک تصریح کرد: هرکجا بار نظام روی زمین مانده باشد نیروهای انقلابی بسیج کمک خواهند کرد.

 

اشراف اقشار مختلف به حقوقشان رویکرد دستگاه قضایی

دادستان عمومی و انقلاب کاشان نیز فعالیت دفتر حمایت قضائی از بسیج و کانون بسیج حقوق‌دانان را در این شهرستان یادآور شد و افزود: همچنین واحد معاضدت حقوقی در دادگستری و دادسرای کاشان با استفاده از ظرفیت کانون وکلا و مرکز مشاوران قوه قضائیه به صورت رایگان به عموم مردم برای آشنایی آنان به حقوقشان مشاوره می‌دهد.

 

روح الله دهقانی با اشاره به فعالیت دفتر حمایت قضائی از بسیج در دادگستری کاشان نیز ابراز امیدواری کرد: کانون بسیج حقوقدانان طلیعه خوبی برای مطالبات اقشار جامعه و آگاهی آنها به حقوقشان می‌شود چرا که هر چه آگاهی مردم در مسایل حقوقی افزایش یابد به عدالت نزدیکتر می‌شویم.

 

دادستان عمومی و انقلاب کاشان با تاکید بر اینکه رویکرد جدید تحول در دستگاه قضائی این است که اقشارمختلف به حقوق خود اشراف داشته باشند و بتوانند از مشاوره های حقوقی رایگان استفاده کنند افزود: هدف از این کار رسیدن به عدالت به‌عنوان نقطه عالی دستگاه قضایی است.

 

بسیج حقوقدانان بازوی قدرتمند در کنار دستگاه قضایی

جانشین ناحیه مقاومت بسیج کاشان با بیان اینکه بسیج بعنوان یک عنصر نمونه در خدمت مجموعه‌های مختلف انقلاب از جمله بسیج دانش‌آموزی، فرهنگیان، جامعه پزشکی و مهندسان فعال است اظهار داشت: امروز نیز کانون بسیج حقوق‌دانان کاشان به‌عنوان یکی از این اقشار پرتلاش و اثربخش با توان و انگیزه بیشتر فعالیت خود را در شهرستان کاشان ادامه خواهد داد.

 

سرهنگ حمید رضازاده بسیج را به‌عنوان یک شبکه اجتماعی، مردمی و برخاسته از بطن جامعه در اقشار مختلف مردم و براساس تخصص‌های متنوع نقش‌آفرین و موثر عنوان کرد.

 

وی تصریح کرد: ارائه راهکارها، ارزیابی، بررسی مسائل و رفع مشکل دستگاه‌های مختلف را یکی از نقش‌های اساسی بسیج اقشار برشمرد و گفت: بسیج می‌تواند به‌عنوان یک تیم اندیشه‌ورز و بازوی قدرتمندی برای دستگاه قضا نقش‌آفرین باشد.

 

۴۵۰۰ مشاوره رایگان از حوزه بسیج کاشان

سرپرست بسیج حقوقدانان کاشان نیز گفت: حدود ۴ هزار و ۵۰۰ مشاوره رایگان به اقشار بسیج، نیروهای مسلح و حتی اقشار مختلف مردم در این شهرستان از سال گذشته تاکنون ارایه شد.

 

وی انجام تقریبی ۹۵۰ وکالت در این مدت با ارزش افزوده بیش از سه میلیارد تومان از طریق دفتر حمایت را یادآور شد و افزود: با تشکیل بسیج حقوقدانان خدمات بیشتر و بهتری در حوزه مشاوره و وکالت به مردم شهر کاشان ارایه خواهد شد.

 

سرپرست بسیج حقوقدانان کاشان با توجه به لزوم پیشگیری دعاوی امضای تفاهنامه‌ای با دانشگاه‌ها و پارک علم و فناوری را خبر داد و گفت: بر پایه این تفاهم‌نامه دانشجویان بسیجی صاحب رتبه‌های برتر می‌توانند هنگام و پس از تحصیل جذب بسیج حقوق‌دانان کاشان شوند و مشاوره بدهند.

 

سرهنگ رضازاده استقرار واحدهای حقوقی و قضایی در اداره‌ها را پیشنهاد و ادامه داد: راه‌اندازی شوراهای حل اختلاف حضوری در مسجدها و محله‌های کاشان با نیازمندی نیروهای اجرایی وقوی نیز پیشنهاد می‌شود تا مشاوره حقوقدانان بسیجی با محوریت مسجد و امام جماعت دعاوی محلی را رسیدگی و حل و فصل کند.

 

به گفته وی شوراهای حل اختلاف در مساجد محل و محوریت امام جماعت در کاشان به‌عنوان یک طرح پایلوت می‌تواند در سراسر کشور اجرا شود تا به‌عنوان بازوی اجرایی دستگاه قضا و با هدف کاهش پرونده‌های ورودی به دادسرا فعالیت کند.

 

سرپرست بسیج حقوقدانان کاشان همچنین از دریافت مجوز کلینیک تخصصی حقوقی و آموزشی حقوق یاران کاشان خبرداد و افزود: با راه اندازی و تجهیز کیلینیک تخصصی حقوقی و آموزشی حقوق یاران در دانشگاه می‌تواند خدمات شایانی داشته باشد.

 

آیین افتتاح بسیج حقوقدانان و ایثارگران کاشان با حضور مسوولان کاشان در محل دادسرای عمومی و انقلاب کاشان افتتاح و بهره‌برداری رسید.

 

کاشان دارای ۴۰۰ رده مقاومت است که ۱۴۰ رده آن شامل پایگاه‌های بسیج محله‌ها و سایرین پایگاه‌های مدرسه‌ها، اداره‌ها و کارخانه‌ها هستند.

 

این شهرستان با جمعیت افزون بر ۳۶۴ هزار نفر در فاصله نزدیک به ۲۰۰ کیلومتری شمال اصفهان واقع شده است.

 

اجرای طرح غربالگری سرطان روده در اردستان

رییس درمانگاه حضرت فاطمه زهرا (س) تامین اجتماعی اردستان گفت: طرح غربالگری سرطان روده ویژه سنین ۵۰ تا۷۰سال در حال اجرا است و در این زمینه تا کنون ۱۵۰نفر غربالگری شده‌اند.

 

علیرضا پاکدل روز جهارشنبه به مناسبت هفته تأمین اجتماعی (۱۹ تا ۲۵ تیرماه) در گفت وگو با خبرنگاران با تاکید بر کمبود فضای فیزیکی درمانگاه تامین اجتماعی اردستان و نیازمند اختصاص زمین و احداث درمانگاه جدید و استاندارد افزود: نداشتن اتاق احیاء، کمبود دندانپزشک و داروساز از دیگر مشکل‌های این درمانگاه است.

 

وی باداشاره به اینکه درمانگاه حضرت فاطمه زهرا(س) تامین اجتماعی اردستان در برهه کنونی با ۱۷ نفر نیرو خدمات عمومی، آزمایشگاه، مامایی و ارتوپدی را به مراجعان اریه می‌کند، اضافه کرد: روزانه ۲۰۰ بیمار در این درمانگاه پذیرش می‌شوند که بیشتر در زمینه پزشک عمومی و مامایی است.

 

رییس درمانگاه حضرت فاطمه زهرا(س) تامین اجتماعی اردستان گفت: داروهای بیماری‌های مزمن از جمله دیابت، فشار خون، اعصاب و روان، ناراحتی قلبی و کم‌کاری تیروید به صورت رایگان در اختیار مراجعان گذاشته می‌شود.

 

پاکدل به تشکیل چهار هزار پرونده بیماران مزمن اشاره و اضافه کرد: این درمانگاه یکسال گذشته شاهد افزایش ۲۵ درصدی تشکیل پرونده افراد و ۶۰ هزار مراجعه به پزشک عمومی متخصص و دندانپزشک بوده است.

 

وی با یادآوری ارجاع بیماران از طریق سامانه ارجاع و تشخیص پزشک به درمانگاه‌های تخصصی و بیمارستان‌های استان اصفهان افزود: نوبت‌گیری در این روش از طریق پذیرش درمانگاه انجام می‌شود که نسبت به یک سال گذشته ۳۵ درصد افزایش داشته است.

 

رییس درمانگاه حضرت فاطمه زهرا(س) تامین اجتماعی اردستان گفت: توسعه عمرانی فضای پذیرش، سالن انتظار و نمازخانه با هزینه ۵۰ میلیون تومان انجام شده است.

 

شهرستان اردستان با افزون بر ۴۲ هزار نفر جمعیت در ۱۱۸ کیلومتری شمال شرقی اصفهان واقع شده است.

 

کشف جسد در بادرود

فرمانده انتظامی نطنز با اشاره به کشف یک جسد در زیر پل بادرود به کاشان اظهار داشت: فرد فوت شده مردی ۴۵ ساله و معتاد به مواد مخدر بوده و چند روز از مرگ وی گذشته است.

 

سرهنگ مرتضی هادیان افزود: با شناسایی جسد کشف شده، مسوولان قضایی، پزشکی قانونی و دیگر عوامل مرتبط با حضور در صحنه، اقدام‌های لازم را انجام دادند.

 

به گفته وی، علت مرگ فرد یادشده در دست بررسی است.

 

بادرود مرکز بخش امامزاده از توابع شهرستان نطنز با جمعیت ۲۵ هزار نفر در ۱۳۵ کیلومتری شمال اصفهان قرار دارد.

 

تعطیلی آرامستان و بازار روز آران و بیدگل

با توجه به وضعیت کرونایی قرمز در آران بیدگل به منظور جلوگیری و پیشگیری از شیوع ویروس کرونا با توجه به دستور ستاد مدیریت بیماری کرونا، تمامی آرامستان‌ها و بازارهای روز این شهرستان تا اطلاع بعدی تعطیل است.

 

شهرستان آران و بیدگل با جمعیت افزون بر ۱۰۳ هزار نفر در فاصله ۶ کیلومتری کاشان و ۲۱۵ کیلومتری شمال اصفهان واقع است.

 

منبع : ایرنا

منبع: پول نیوز

کلیدواژه: بسیج حقوقدانان رییس سازمان آیین افتتاح قوه قضائیه دادگستری تامین اجتماعی اردستان کیلومتری شمال استان اصفهان شمال اصفهان عنوان یک راه اندازی هزار نفر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۲۸۱۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح دفتر همکاری‌های علمی تاجیکستان و علوم پزشکی شیراز

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز فارس،  روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز اعلام کرد، رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز در سفر به جمهوری تاجیکستان، با وزیر تندرستی این کشور  درمورد توسعه همکاری‌های مشترک با راه اندازی دفتر همکاری‌های علمی_دانشگاهی، دیدار و گفتگو کردند.
در این نشست که در وزارت تندرستی تاجیکستان و با همراهی سفیر ایران در جمهوری تاجیکستان برگزار شد، پیرامون راه‌های توسعه همکاری‌های دو جانبه همفکری شد.
در ادامه این ملاقات، دفتر اختصاصی همکاری‌های علمی-دانشگاهی دانشگاه علوم پزشکی شیراز و وزارت تندرستی جمهوری تاجیکستان، در ساختمان وزارت تندرستی افتتاح شد.
معاون بین الملل دانشگاه علوم پزشکی شیراز در این خصوص اظهار داشت: افتتاح این دفتر که نشان دهنده اعتماد طرف تاجیک به توانمندی‌های دانشگاه علوم پزشکی شیراز است، روابط دو جانبه را با شتاب بیشتری توسعه می‌دهد.
دکتر سید حسن سراج راه اندازی این دفتر را فرصتی برای برنامه ریزی، هماهنگی و پیگیری موضوعات مورد علاقه دو طرف دانست.
در پایان برنامه‌های روز دوم سفر، وزیر تندرستی جمهوری تاجیکستان، نشان ملی تاجیکستان را به دکتر مهرداد شریفی معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شیراز اعطا کرد.

دیگر خبرها

  • ۱۱۷ کیلومتر از راه‌های شمال و شرق استان و ۱۷۰ دهانه پل در سیل اخیر آسیب دید
  • درمانگاه تخصصی دیابت، طب کار و رادیولوژی دیجیتال همدان افتتاح شد
  • گشایش دفتر بسیج ورزشکاران شهرستان ساری
  • کددار شدن درمانگاه تامین اجتماعی بردسکن
  • افتتاح دفتر همکاری‌های علمی تاجیکستان و علوم پزشکی شیراز
  • افتتاح بخشی از رینگ چهارم ترافیکی اصفهان تا پایان سال
  • بهره برداری از دفتر بسیج ورزشکاران شهرستان ساری
  • آسیب بارندگی‌ها به ۷۰ واحد مسکونی در کاشان
  • جزئیات جدید از سیلاب در اصفهان | اعلام آخرین وضعیت محورهای این استان
  • تخلیه آب در کاشان همچنان ادامه دارد/آسیب به قنوات اردستان