Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، حجت الاسلام والمسلمین محسنی‌اژه‌ای صبح امروز در نشست خبری با قضات و کارکنان دادگستری ایلام گفت: تا آنجا که مقدور است از صدور حکم حبس جلوگیری و از مجازات‌های جایگزین حبس استفاده کنیم.

وی افزود: دادستانی‌های سراسر کشور بایستی نظارت را به صورت مستمر مورد توجه قرار دهند تا آرا صادر شده در پرونده‌های اجرای احکام به طور دقیق عملیاتی شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس قوه قضاییه با بیان اینکه کشور ایران دارای سرمایه‌های خدادی زیادی است گفت: برای حل مشکلات مردم بایستی برنامه ریزی کوتاه مدت، میان مدت و بلندمدت را مدنظر قرار داد.

وی با بیان اینکه کارکنان قضایی با مشکلات اداری از منظر میزان دریافتی و تجهیزاتی مواجه هستند گفت: قضاوت امری مهم و سنگین است بنابراین با تحمل مشکلات بایستی تلاش کنیم که مردم از خدمات بیشتری برخوردار شوند و رسیدگی سریعتر به پرونده‌ها جز اولیت‌ها بدانیم.

رئیس قوه قضاییه با بیان اینکه همه مدیران بایستی برای رفع مشکلات مردم تلاش کنند گفت: مردم با مشکلات عدیدی از جمله معیشتی، اشتغال، مسائل فرهنگی، اجتماعی و قضایی روبرو هستند و بایستی همه این‌ها را مدنظر قرار داد و مشکلات را مرتفع ساخت.

انتهای پیام/ ۹۷۰۸۷۷

منبع: فارس

کلیدواژه: محسنی اژه ای حکم حبس حبس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۳۱۴۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح ۵۵۰ هزار هکتاری کشاورزی باید در اولویت مجلس پیش رو باشد

نماینده مردم رامهرمز و رامشیر در مصاحبه با خبرگزاری خبرآنلاین در خوزستان گفت : یکی از طرح‌های مهم توسعه خوزستان در بخش کشاورزی طرح ۵۵۰ هزار هکتاری مقام معظم رهبری است و یکی از اولویت های مجمع نمایندگان استان در مجلس است که با قدرت در حال پیگیری و اجرای کامل این طرح در منطقه هستیم.

ابراهیم متینیان تصریح کرد: در مجلس یازدهم اقدامات مناسبی برای رفع مشکلات در خوزستان و حوزه انتخابیه رامهرمز و رامشیر صورت گرفته ولی باید در مجلس جدید بیشتر تلاش کنیم.

نماینده مردم رامهرمز و رامشیر در مجلس یازدهم در ادامه افزود: در حوزه رامشیر و رامهرمز منابع نفتی زیادی وجود دارد که این منابع نفتی باید به توسعه منطقه و ایجاد اشتغال کمک کنند.

متینیان تاکید کرد: نیاز به افزایش همدلی و هم افزایی داریم و توسعه خوزستان همراهی ۱۸ نماینده را می‌خواهد.

نماینده مردم رامهرمز در مجلس یازدهم تاکید کرد: یکی از اقدامات شاخص در بخش کشاورزی، طرح ۵۵۰ هزار هکتاری مقام معظم رهبری است که در حوزه رامشیر و رامهرمز نیز باید توسعه دهیم.

۴۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899693

دیگر خبرها

  • رئیس جدید دادگستری کل استان قزوین منصوب شد
  • طرح ۵۵۰ هزار هکتاری کشاورزی باید در اولویت مجلس پیش رو باشد
  • منافع مردم سادات محمودی اولویت مسئله سد خرسان است
  • پیگیری حل مشکلات جامعه ایثارگران استان در سطح ملی
  • همه جرائم انتخاباتی دور اول انتخابات مجلس رسیدگی شدند
  • نگاه ویژه نمایندگان وزیر به مشکلات کلان استان
  • کشت چغندرعلوفه‌ای در ۱۰۰ هکتار از مزارع استان قزوین بصورت پایلوت 
  • محسنی اژه‌ای: نباید از نظرها و سلیقه‌های مختلف هراسید
  • پزشکیان : امروز در مجلس اولویت عده‌ای موضوع حجاب است/ این موضوع با زور و گشت ارشاد نتیجه‌ عکس خواهد داد
  • جهاد تبیین امسال در راس امور قرار گیرد