Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-30@16:00:14 GMT

فرماندار: سایه بیکاری از اردستان برداشته شد

تاریخ انتشار: ۲۴ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۵۳۲۶۰۱

فرماندار: سایه بیکاری از اردستان برداشته شد

به گزارش ایرنا، حمیدرضا تاملی روز پنجشنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران افزود: اردیبهشت سال ۹۷ در آیین معارفه فرماندار و در پاسخ به مطالبه نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی که موضوع اشتغال را به عنوان مهمترین دغدغه شهرستان مطرح کرد وعده رفع سایه شوم بیکاری از سر این شهرستان دادیم و امروز خوشحالیم که‌ به این وعده عمل شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی خاطر نشان کرد: در هفته تامین اجتماعی خبر مسرت‌بخش دستیابی به بالاترین میزان بیمه شده اجباری در تاریخ تامین اجتماعی اردستان به مردم این خطه داده می‌شود؛ روند بیمه‌شدگان تامین اجتماعی شهرستان نیز از فروردین ۹۰ تا اردیبهشت ۱۴۰۰ به صورت نمودار ترسیم شده است.

فرماندار اردستان اظهار داشت: در ۱۰ سال گذشته پایین‌ترین بیمه شده به مرداد ۹۷ با پنج هزار و ۹۹۱ نفر بازمی‌گردد و اکنون بر پایه آماری که تا اردیهشت ماه به تامین اجتماعی اردستان واصل شده به عدد هفت هزار و ۱۶۰ نفر رسیده‌ایم که با عبور از رکورد قبلی در دی ۹۳ با هفت هزار و ۱۵۸ نفر، به بالاترین آمار تاریخ تامین اجتماعی دست پیدا کردیم.

وی ادامه داد: بر پایه اطلاعات موجود درباره بازار اشتغال اردستان، در ماه‌های آینده نتایج بهتری هم کسب خواهد شد که از مجموعه حمایت‌ها و اقدام‌های نماینده مردم اردستان در مجلس شورای اسلامی در مسیر حمایت و تاکید بر حوزه اشتغال، تولید و سرمایه گذاری قدردانی می‌شود.

تاملی گفت: از همه دستگاه‌های متولی حوزه کسب و کار که با همراهی و مساعدتشان مسیر تحقق این موفقیت را در این سال‌های سختی که عملا همه مولفه های مربوطه بر علیه انجام این ماموریت بود یعنی افزایش نرخ ارز، تورم، موضوع تحریم ها مشکلاتی را ایجاد کرده بود که به طور حتم اگر مدیریت، اتحاد و انسجام عمومی شکل نمی گرفت ما می توانستیم مستعد بروز مشکل ها و معظل ها فراوانی در حوزه اشتغال شویم.

فرماندار اردستان با اشاره به دست یافتن به بیشترین شمار بیمه‌شده اجباری بنگاه‌ها در تاریخ تامین اجتماعی این شهرستان اضافه کرد: به طور حتم میزان اشتغال ایجاد شده در شهرستان فراتر از این عدد است، چرا که بخش‌های از بازار کار شهرستان را اتباع خارجی، بازنشستگان و افرادی در اختیار دارند که به دلایلی بیمه نمی‌شوند.

فرماندار اردستان تاکید کرد: به طور حتم آغاز قرن پانزدهم شمسی دوران جدیدی برای تحول و پیشرفت در اردستان خواهد بود و می توانیم نوید داد که در سال جاری وارد دوره صنعتی شدن شهرستان شدیم و در روزها، ماه‌ها و سال‌های آینده در سایه حفظ اهمدلی و اتحاد و همکاری تمامی بخش‌ها، روزهای بهتری برای اردستان در پیش خواهد بود.

تاملی  با قدردانی از تمامی خبرنگاران و اهالی رسانه که در حوزه اشتغال و سرمایه‌گذاری همکاری صمیمانه داشتند اظهار امیدواری کرد که این مسیر تعامل و همکاری همچنان باز و گسترده باشد.

اردستان که با جمعیت بیش از ۴۲ هزار نفر در فاصله نزدیک به ۱۱۸ کیلومتری شمال شرقی اصفهان قرار دارد، ۵۱ واحد تولیدی و صنعتی فعال و نیمه فعال دارد و ‌۶۴ فقره پروانه تاسیس نیز در این شهرستان صادر شده است.

برچسب‌ها سازمان تامین اجتماعی بیکاری فرمانداران اشتغال زایی اردستان کاشان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سازمان تامین اجتماعی بیکاری فرمانداران سازمان تامین اجتماعی بیکاری فرمانداران اشتغال زایی اردستان کاشان تامین اجتماعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۳۲۶۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برخوار شهرستانی با کمترین نرخ بیکاری در استان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز اصفهان ؛ رییس اداره صنعت، معدن تجارت برخوار گفت: این شهرستان بیش از ۳ هزار واحد صنفی و صنعتی دارد که بخش گسترده‌ای از مصالح ساختمانی ازجمله آجر و سنگ، تریکو و صنایع پلیمری رادر استان تامین می‌کند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی


مردانشاه افزود: در راستای افزایش اشتغال در شهرستان هدف گذاری شده تا موانع تولید برطرف و رشد تولید در برخوار محقق شود.

دیگر خبرها

  • فرماندار رفسنجان با اهدای گل به دیدار کارگران سطح شهر رفت
  • نرخ بیکاری در چهارمحال و بختیاری باید تک رقمی شود
  • جزئیات اصلاح قانون کار و بیمه بیکاری
  • فرماندار: نارضایتی اجتماعی از هیچ دستگاه اجرایی در زهک پذیرفتنی نیست
  • تحقق ۱۳۵ درصدی تعهدات اشتغالزایی در مهاباد
  • برخوار شهرستانی با کمترین نرخ بیکاری در استان
  • نرخ بیکاری در قزوین به ۴.۷ درصد کاهش یافت
  • مازندران پایین‌ترین نرخ بیکاری در کشور را دارد
  • پرداخت ۷۲۴ میلیاردی مستمری تامین اجتماعی آران و بیدگل
  • تلاش بیشتری برای کاهش نرخ بیکاری کرمانشاه خواهیم کرد