Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-29@01:20:31 GMT

ریزش آوار در تبریز چهار مصدوم بر جا گذاشت

تاریخ انتشار: ۲۴ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۵۳۴۸۸۲

ریزش آوار در تبریز چهار مصدوم بر جا گذاشت

آتش پاد سوم اکبر دشتی روز پنجشنبه در یک‌گفت و گوی خبری با اشاره به عملکرد سریع آتش نشانان در این حادثه، اظهار کرد: سه نفر از مصدومان دچار صدمات سطحی شده و نفر دیگر نیز آسیب دیدگی نسبتا جدی داشت که توسط عوامل اورژانس به بیمارستان منتقل شد.

وی افزود: آتش نشانان پس از اتمام عملیات امدادی و ایمن سازی محیط به عملیات خاتمه دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دشتی از شهروندان درخواست کرد که به هنگام تعمیرات ساختمانی به ویژه در ساختمان‌های بافت قدیمی، رعایت اصول ایمنی را به جد مورد توجه قرار داده و از انجام هر گونه اعمال بی احتیاط و سهل انگارانه خودداری کنند.

برچسب‌ها آتش نشانی تبریز آذربایجان شرقی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: آتش نشانی تبریز آذربایجان شرقی آتش نشانی تبریز آذربایجان شرقی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۳۴۸۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳۴۴ عملیات موفق برای نجات شهروندان زاهدانی از سیلاب انجام شد

حمید رضا عابدی  گفت: در ۷۲ ساعت گذشته و از زمان وقوع حادثه سیلاب در شهر زاهدان، در تماس‌های مکرر شهروندان با سامانه ۱۲۵ سازمان آتش نشانی و تقاضای کمک مبنی بر گرفتار شدن در سیلاب، ناجیان آتش نشانی زاهدان در بیش ۳۴۴ مورد حادثه به کمک شهروندان شتافتند.

وی عنوان کرد: همزمان با بروز سیلاب ۷۲ ساعت گذشته و آمادگی سازمان آتش نشانی زاهدان با توجه به برگزاری جلسات بحران و تاکیدات شهردار، آتش نشانان زاهدان به صورت فعال در کنار مردم در فرآیند امدادرسانی حضور داشتند.

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری زاهدان با بیان اینکه عمده اقدامات انجام شده از سوی آتش نشانان در شهر مربوط به تخلیه آب از منازل و معابر بود، گفت: آتش نشانان با تمامی امکانات موجود به کمک این افراد رفتند و همچنان نیز در حال بازدید ایمنی از برخی از منازل در معرض آب در سطح شهر زاهدان هستند.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • ۴ مصدوم در اثر انفجار در پارک پرواز تبریز
  • انفجار گاز فاضلاب در پارک پرواز تبریز چهار مصدوم به جا گذاشت
  • انفجار در پارک پرواز تبریز/ ۴ نفر مصدوم شدند
  • عملیات چهار ساعته نجات برای فرد گرفتار در ارتفاعات ریگ
  • مدافع مصدوم استقلال به تراکتور می‌رسد
  • ۳۴۴ عملیات موفق برای نجات شهروندان زاهدانی از سیلاب انجام شد
  • ایمن سازی فروچاله‌های ناشی از ریزش چاه‌های جذبی در منطقه چهار
  • ایمن سازی فروچاله‌های ناشی از ریزش چاه‌های جذبی بر اثر باران در منطقه چهار 
  • وقوع ۱۳ حادثه رانندگی در استان سمنان/ واژگونی خودرو صدر حوادث است
  • ۵ مصدوم در سه حادثه ترافیکی در قزوین