Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام محمود نورپور در خطبه‌های نماز جمعه این هفته گلستان ضمن تسلیت سالروز شهادت امام باقر (ع) اظهار داشت: امام باقر (ع) که از جانب پدر و مادر علوی و فاطمی است، عبادت، فضل، جود، کرم، علم و دانش، زهد و فضائل آن حضرت شهره عام و خاص است، اسلام عموماً و شیعه خصوصاً مدیون تلاش‌های علمی آن شخصیت بزرگ و شکافنده علوم است که با تشکیل محفل علمی، شاگردان برجسته زیادی تربیت نمود و در یک جمله حیات علمی و فقهی دین به برکت زحمات امام باقر (ع) و امام صادق (ع) است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام جمعه گلستان در ادامه با اشاره به روز عرفه، روز نیایش و مناجات و دعا گفت: در اسلام دعا از اهمیت ویژه ای برخوردار است؛ دعا اکسیر اعظم، کیمیای سعادت، آب حیات و زیباترین رابطه خلق با خالق و روح و مغز عبادت است، دعا روح انسان را طراوت می بخشد و نور امید بر آن می پاشد بدون دعا، انسان تهی و تاریک است، امید آنکه این همه که برای فعالیت با گوشی و فضای مجازی وقت می‌گذاریم، کمی هم وقت خویش را با دعا سپری کنیم که ما محتاج دعا و عنایت خدا هستیم.

نورپور با اشاره به ۲۶ تیر ماه سالروز تأسیس شورای نگهبان یادآور شد: شورای محترم نگهبان از نهادهای بسیار مهم و نقش آفرین نظام اسلامی و همواره مورد تائید امام و انقلاب بوده است، شورای نگهبان پاسدار قانون اسلامی و ضامن اسلامیت و سلامت قوانین مصوب در مجلس شورای اسلامی است و در یک کلمه این نهاد مقدس نبض نظام است و لذا تقویت و تائید آن تقویت و تائید نظام است.

وی در ادامه ضمن تسلیت سالروز شهادت زائران بیت الله الحرام گفت: شهادت مهمانان خدا آن هم در حرم امن الهی توسط وهابیون آمریکایی و اسرائیلی دل همه مسلمانان و آزادی خواهان جهان را به درد آورد و خباثت و شرارت وهابیت را به نمایش گذاشت که خطر وهابیت به اسلام و مسلمین از صهیونیست‌ها بیشتر است.

کد خبر 5259072

منبع: مهر

کلیدواژه: امام جمعه گلستان خطبه های نماز جمعه ویروس کرونا کرمانشاه آمار کرونا واکسن کرونا بوشهر ایلام حجاب و عفاف اردبیل گرگان شیوع کرونا اراک عکس استانها قوه قضاییه مجلس شورای اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۳۹۲۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

میزبانی استان کرمان از ۴ شهید گمنام در سالروز شهادت امام ششم

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کرمان گفت: در روز شهادت امام صادق (ع)میزبان چهار شهید گمنام در کرمان، سیرجان، رفسنجان و جیرفت خواهیم بود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمان و به نقل از روابط عمومی استانداری، محمود مهدوی‌فرد در شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، اظهار کرد: برنامه‌ریزی‌های لازم برای گرامیداشت سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر انجام شده است. وی با اشاره به اینکه تولیت شهدای گمنام به عهده بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس است، افزود: در روز شهادت امام صادق (ع) میزبان چهار شهید گمنام در کرمان، سیرجان، رفسنجان و جیرفت خواهیم بود. مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کرمان بیان کرد: تا سال ۱۴۰۲ در مجموع پیکر ۳۲۲ شهید گمنام در ۱۴۵ یادمان در استان خاکسپاری و ۲۳۱ درخواست عمومی نیز جهت تدفین شهید گمنام دریافت شده است. کد خبر 748575

دیگر خبرها

  • طحان‌نظیف: لایحه دوفوریتی تمدید مهلت اجرای قانون اساسنامه شرکت ملی پست تائید شد
  • نوسازی و بهسازی ۱۰۰۰ تاکسی فرسوده نیازمند حمایت مستقیم استاندار است
  • تشکیل شوراها اسباب تحکیم پایه‌های نظام را فراهم کرده است
  • مجمع تشخیص مصلحت نظام منشأ بزرگ فساد را می‌خشکاند؟!
  • میزبانی استان کرمان از ۴ شهید گمنام در سالروز شهادت امام ششم
  • زائران حج شناخت و معرفت خود را تقویت کنند
  • تسهیلات بانکی به سمت رونق تولید هدایت شود
  • کارگران تقویت کننده پایه‌های اقتصادی کشور محسوب می‌شوند
  • عزت نظام اسلامی مدیون ایثارگری‌های شهدا وخانواده‌های معظم آنان
  • سفر مهم دبیر شورای عالی امنیت ملی به روسیه/پنج پیشنهاد ایران برای تقویت امنیت اطلاعات در جهان