Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، حجت‌الاسلام عبدالرضا محی‌ الدینی در خطبه‌های نمازجمعه این هفته مهریز افزود: انتخاب کابینه متدین، متخصص و مومن به کار و جهاد، نقش مهمی در حل مشکلات دارد.

وی ادامه داد: تمامی گروه‌های سیاسی باید بدون سهم‌خواهی از رییس‌جمهوری منتحب برای گزینش افراد مجرب و فعال در بخش‌های مختلف وی را یاری دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام‌جمعه مهریز اظهار کرد: تشکیل کابینه انقلابی با روحیه جهادی جزو مطالبات مردم از رییس‌جمهوری منتخب است که تحقق آن موجب تعالی کشور و شکست اهداف استکبارجهانی است. 

محی‌الدینی بیان کرد: رییس‌جمهوری منتخب باید تمامی تلاش خود را صرف انتخاب بهترین افراد برای مبارزه با فساد و حل مشکلات اقتصادی و معیشتی کند.

وی تصریح کرد: حل مشکلات فرهنگی و اقتصادی و تصمیم درست در قبال توطئه‌‍های روانی و تبلیغاتی و تحریم‌ها و تهدیدهای دشمن جزو وظایف مهم رییس‌جمهوری است.

امام‌جمعه مهریز به فعالیت کروهک منافقین با همدستی برخی کشورهای اروپایی به خصوص آمریکا اشاره کرد و برخی جنایات آنها به خصوص به شهادت رساندن ۱۷ هزار نفر در ایران پرداخت.

محی‌الدینی گفت: حمایت آمریکا و اروپا از گروهک تروریستی منافقین بار دیگر چهره دروغین استکبارجهانی را در نظر ملت قهرمان و جهانیان نشان داد.

وی افزود: توطئه‌های روانی و فرهنگی در کنار جنگ اقتصادی دشمنان علیه ملت و کشور ما ادامه دارد و باید همه با بصیرت و ولایتمداری برای گذر از دسیسه‌ها هوشیار باشیم.

امام‌جمعه مهریز به اهمیت دهه امامت و ولایت و جشن‌های عید قربان تا عید سعید غدیرخم اشاره کرد و بزرگداشت آن را توسط مردم و جوانان خواستار شد.

محی‌الدینی بیان کرد: رمز و راز عزت مومن و سعادت دنیا و آخرت در  گروه شناخت و حرکت در مسیر اسلام، قرآن و ائمه اطهار (ع) است و باید قدر لحظات نورانی نیایش روز عرفه را دانست.

مرکز شهرستان ۵۵ هزار نفری مهریز در ۳۰ کیلومتری جنوب شهر یزد قرار دارد .

              

برچسب‌ها مهریز سید ابراهیم رییسی یزد ستاد اقامه نماز کشور

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مهریز سید ابراهیم رییسی یزد مهریز سید ابراهیم رییسی یزد ستاد اقامه نماز کشور رییس جمهوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۳۹۴۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشکیل پرونده قضایی برای ضاربان یک آمر به معروف

در پی تذکر یک جوان کاشمری و آمر به معروف و ناهی از منکر به ۲ راکب موتورسیکلت که برای سه دختر نوجوان ایجاد مزاحمت کرده بودند، وی از سوی ضاربان با ضربات چاقو مورد حمله قرار گرفت و از ناحیه گردن مجروح شد.

به گزارش تسنیم، بنا بر این گزارش، پرونده قضایی در دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان کاشمر تشکیل شد و متهمان با صدور قرار بازداشت موقت، تحویل زندان شهرستان شدند.

ساعت ۱۹:۲۰ روز جمعه مورخ ۷ اردیبهشت (همزمان با شب شهادت شهید غیرت شهید الداغی) جوان باغیرت کاشمری که شاهد مزاحمت دو راکب موتورسوار برای سه دختر نوجوان بود، وقتی متوجه نداشتن حالت طبیعی این موتورسواران می‌شود، به صورت لسانی به آن‌ها تذکر می‌دهد، اما این دو اراذل و اوباش با وی درگیر می‌شوند و با چاقو وی را از ناحیه گردن مجروح می‌کنند.

پس از این حادثه و درگیری، بلافاصله جوان باغیرت کاشمری به بیمارستان منتقل می‌شود و دو اراذل و اوباش نیز توسط مردم به گشت ۱۱۰ تحویل داده می‌شوند.

دیگر خبرها

  • دانش آموزان، هدف دشمن در جنگ نرم هستند
  • تشکیل پرونده قضایی برای ضاربان یک آمر به معروف
  • پرونده قضایی برای ضاربان شهید الداغی تشکیل شد
  • فرماندهان آینده ارتش انقلابی در مکتب معلمان خود پرورش می‌یابند
  • معاون رئیسی: از مجلس فعلی راضی هستیم اما... /در بودجه اختلافاتی بین دو قوه وجود داشت
  • طراحی هواپیمای جت ۱۰۰ نفره به دستور رییس‌جمهور
  • دهقانی از طراحی هواپیمای جت ۱۰۰ نفره به دستور رئیس جمهور خبر داد
  • تل‌آویو به گروگان دیوانگان بی‌مسوولیت مبدل شده است
  • تشکیل اولین قرارگاه جوانی جمعیت در شهرستان اردکان
  • آمادگی مازندران برای سفر رییس جمهوری